Mai Geplaatst 29 april 2010 Rapport Share Geplaatst 29 april 2010 Saw you!Nu heel goedHet stuitert nog steedsMaar ik zie het stuiteren..Ik ben okeeKan wel genietenNog steeds, dat blijft! (met volle teugen, alles) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
druppeltje Geplaatst 29 april 2010 Rapport Share Geplaatst 29 april 2010 Gezellig met patatteke gekwebbeld op msn en die is nu hartstikke moe. Moest namens haar jullie welterusten wensen en ik ga nog even met huppeltutje kijken of ze nog een meisje is. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 29 april 2010 Rapport Share Geplaatst 29 april 2010 Dat herken ik SpudMooi gezegd En zo is hetHet gaat vanzelf..Er is geen andere keusAlthans niet voor mijZoals ik het nu ziedat kan over een uur weer anders zijn, dus..Goed je te zien!Tot de volgende keer! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 29 april 2010 Rapport Share Geplaatst 29 april 2010 Dat soort dingenweet ik gewoonEn jij ook! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Otje Geplaatst 29 april 2010 Rapport Share Geplaatst 29 april 2010 Heerlijk gedansd vanavond, en op de terugweg alvast even in het park gekeken waar ik morgen ga zitten Nice !Heb er zin in, dus vlug eten, groen pilletje slikken en naar bed. Bye bye x Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 29 april 2010 Rapport Share Geplaatst 29 april 2010 Even melden,Goedeavond allemaal,moe gewerkt weer.Fietsen 5 km. naar de zaak.1.5 uur gewerkt daarTeruggefietst 5 km. voor thuiszorgadres., 3 uur huis gesopt.Weer 5 km. terug naar zaak.Gewerkt tot 21.45.Naar"huis"gefietst.Dus totaal 20 km gefietst vandaag, gaat nog wel, maar al dat werk er omheen!Nou ja, morgen lekker koninginnedag, zijn we toch dicht. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Emmaroos Geplaatst 29 april 2010 Rapport Share Geplaatst 29 april 2010 Hoi Rapi,Tsjonge, dan heb jij ook geen benen meer over zeker.Wat je zegt, morgen lekker vrij, heerlijk toch?Rustig is het hier he?Ik zat zonet al tegen mezelf te praten, ook niet erg gezellig. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 29 april 2010 Rapport Share Geplaatst 29 april 2010 Maak je er een gezellige dag van Rapi?Heb je wel verdiend,en misschien wat leuke hebbedingetjes voor je nieuwe huisje scoren? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
druppeltje Geplaatst 29 april 2010 Rapport Share Geplaatst 29 april 2010 Hoi lieve Spud. Fijn je weer even te lezen en vooral met goed nieuws. Hoe gaat het met je katten? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 29 april 2010 Rapport Share Geplaatst 29 april 2010 Emma,Nou. die benen vallen wel mee hoor, ik ben wel wat gewend.Maar heb nu wel slaap.Jane,Ja, ik ga morgen zeker de rommelmarkt af, misschien inderdaad wat voor mijn nieuwe huisje.Trouwens, mijn kleinkinderen staan daar hun dingetjes te verkopen, dus dat moet ik zien!Maar..hoe gezellig ook met jullie, ik duik toch mijn bedje in, want zal best slapen nu.Allemaal, een heel goede nacht! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Emmaroos Geplaatst 29 april 2010 Rapport Share Geplaatst 29 april 2010 Trusten Rapi en veel plezier morgen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 29 april 2010 Rapport Share Geplaatst 29 april 2010 ik ga ook maar slapen. weltrusten allemaal. en voor diegene die koninginnedag vieren morgen. veel plezier. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jannigje Geplaatst 29 april 2010 Rapport Share Geplaatst 29 april 2010 Dag nog wakkere frummers Helaas weer geen tijd gehad om bij te lezen of te posten. Vandaag de hele dag cursus, mijn oude hersenen kraakten ervan. Wel erg boeiend hoor, over revalidatie bij hartfalen. Nu regent het hier. Lekker voor de natuur!Ik wens iedereen vast een leuke koninginnedag!!! En liefst droog natuurlijk Zelf ga ik morgen naar mijn vader, die is 92. Kook ik lekker voor ons en daarna gaan we samen een tulpenroute rijden, kan hij lekker kijken en genieten.En ik geniet van hem zoalng het nog kan Welterusten voor straks. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 29 april 2010 Rapport Share Geplaatst 29 april 2010 Truste igor en Jannigjefijne dag morgen! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 29 april 2010 Rapport Share Geplaatst 29 april 2010 Ik moet er ook maar eens in duikenhier is het vrijmarkt in de straaten alle gereserveerde plekken zijn net schoongespoeld.dat wordt morgen vechten om plekjes dusen helaas moet ik voor de buuf er ook vroeg uit, had onze huizen met schoolkrijt gereserveerd voor bewoners/voor hun kennissen dus.Hoef ik eindelijk niet meer zelf, kan ik er nog uit jakkes.En als het dan maar wel droog wordt, dan is er tenminste een leuke sfeer.Wij bakten hier wel eens pannekoeken en ik maakte soepen verdienden veel meer als met de verkoop.Nou welterusten allemaal,sweet dreams:lips: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Emmaroos Geplaatst 29 april 2010 Rapport Share Geplaatst 29 april 2010 Welterusten Igor, Jannigje en Jane,Allemaal een fijne koninginedag. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Otje Geplaatst 29 april 2010 Rapport Share Geplaatst 29 april 2010 Ik dacht ik roep de poezebeesten even binnen, want het begon te regenen, hoor ik een klagelijke mauw die alleen maar van Poespoes afkomstig kon zijn. zat ze opgesloten in de schuur waar ik vanmiddag een plank uit gehaald heb. Sufferd maar wel goed dat ze zo reageerde want ik wist meteen dat er iets loos was. Verder was de buikdansjuf vanavond (na de les) in tranen wat ze heeft huwelijksproblemen. Haar man wil een auto kopen die ze niet echt nodig hebben, maar hij krijgt alleen een lening als die ook op haar naam staat. Zij doet dat niet. heel verstandig. En nu krijgt ze al wekenlang een silent treatment.....Dus ik heb haar een hart onder de riem gestoken. Ze heeft hartstikke gelijk, het gaat niet om een beetje geld, en de auto is niet echt nodig want ze hebben allebei al een auto die het prima doen. Als ze volgend jaar gaan scheiden dan zit zij ook met een schuld...Vervelend om haar zo te zien, want ik heb bewondering voor haar persoonlijkheid. krachtige vrouw en tóch zacht..Net gegeten, pilletje erin, hondje moet nog uit maar het drupt nog buiten. Ik ga alvast afsluiten. veel liefs xx Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Emmaroos Geplaatst 29 april 2010 Rapport Share Geplaatst 29 april 2010 Wat erg voor die vrouw, Woman.En daar heb je het weer he, het grote negeren!!Goed van haar dat ze die lening niet wil en ik hoop ook dat ze het volhoudt want negeren is vreselijk.Ach die Poespoes, de hele middag opgesloten zitten, gelukkig hoorde je haar.Liefs Em Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 29 april 2010 Rapport Share Geplaatst 29 april 2010 Hier onweert het ineens erg, help:devil: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Emmaroos Geplaatst 29 april 2010 Rapport Share Geplaatst 29 april 2010 Ben je bang Jane? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 29 april 2010 Rapport Share Geplaatst 29 april 2010 Nee nu niet,maar soms wel als het erg dichtbij is.Heb het ooit van dichtbij in zien slaanboerderij in brand en paard in de wei doodheeft wel erg indruk gemaakt.Maar het is hier al weer over gelukkigik hoor nu de fesstmuziek op de markt alweeren om 4 uur hier de straat weer vol, dus ga maar kijken of ik nog een paar uurtjes kan pakken.Moet jij ook niet eens naar Theo toe Thea? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Emmaroos Geplaatst 29 april 2010 Rapport Share Geplaatst 29 april 2010 Nee, ik kan bijna niet van de bank afkomen, zo moe ben ik maar zit nog even lekker voor de tv.Slaap lekker en succes met opstaan morgen, of eigenlijk straks.Mocht ik je nou niet meer spreken, een hele fijne vakantie hoor, geniet ervan he? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Alf Geplaatst 29 april 2010 Rapport Share Geplaatst 29 april 2010 Heeben de laatste... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden