VM1 Geplaatst 29 april 2010 Rapport Share Geplaatst 29 april 2010 Alf, nu je der toch bent, wat grappig was met die beschrijvingen is dat ik en een aantal vriendinnetjes ons jou zo helemaal hadden voorgesteld!!(Buiten dat badpak dat je van Jane hebt gestolen, stiekum!)Hoop trouwens dat je je een beetje beter in je vel voelt nu!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Alf Geplaatst 29 april 2010 Rapport Share Geplaatst 29 april 2010 Je kunt het goed zelf kwekenlangs de kant van de weg/weiland is niet aan te bevelengezien de vervuiling Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 29 april 2010 Rapport Share Geplaatst 29 april 2010 Nee Alf ik sta niet klaar,ga zo spinnen en morgenochtend is vroeg genoeg om te pakken.Ik heb er meer zorg om dat dochter laat thuis is, die gaat naar de koninginnenacht en dan wordt t erg laat.Maar alles gaat goed komen hoor. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ikkehier Geplaatst 29 april 2010 Rapport Share Geplaatst 29 april 2010 zal m'n best doen bolletje, vlaamsmeisje en jane, maar eh lijkt soms wel of ik zelf zo word als de mensen waar ik oa mee werk, erg structuur gericht soms, valt er iets weg en dan..... tjaHeb gelukkig nog wel even de kids hier + vriendjes en vriendinnetjes maar dan.... Wordt dan wel erg laat om de tuin te doen. Probeer wel weer iemand op de msn te zoeken of zo iets, weet nog niet Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Alf Geplaatst 29 april 2010 Rapport Share Geplaatst 29 april 2010 Toe maar, VM Ik word in het land van Leterme:Ddoor vriendinnetjes besproken en gevisualiseerd...Zijn toch wel leuke meiskes hoop ik? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vie Geplaatst 29 april 2010 Auteur Rapport Share Geplaatst 29 april 2010 Alf dat jij je haar verft is helemaal aan jou, maar ik vind het heerlijk dat mijn lief grijs wordt. Dat vind ik gewoon zo cute, zo vertederend.... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Alf Geplaatst 29 april 2010 Rapport Share Geplaatst 29 april 2010 Ben benieuwd, Dar die 2 zinnen gaat typenwaarschijnlijk heeeele lange zinnen....Janemijn dochters zijn ook aan t feesten:angry:vannachtdie zie ik pas morgenavond weer Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 29 april 2010 Rapport Share Geplaatst 29 april 2010 quote: Originally posted by: AlfBol er zijn meerdere soorten zuring Bij de eetbare soort gaat het om veldzuring Shit dan heb ik daar die gekke bek van gekregen. Ik heb het hier een keer geproeft:angry: Goeie middag lieve vriend. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
VM1 Geplaatst 29 april 2010 Rapport Share Geplaatst 29 april 2010 Oh ja Alf!! En wewaren het over eens dat als je nog een kilo of 5 minder was en terug je krullen liet groeien (verven mag), je met ons mee kan gaan stappen!! Zonder booze welte verstaan! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Alf Geplaatst 29 april 2010 Rapport Share Geplaatst 29 april 2010 VieAls ik van de kapper vandaan kom en alhet geverfde is weggeknipt dan zie ik er 10 jaar ouder uitVind het zelf eigenlijk niet eens zo ergmaar mijn gezin wel! Wordt dan bijna niet meer herkend, ach er komt een dagdan laat ik het zoMaar voel me helemaal niet oud....Oudere jongere Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Alf Geplaatst 29 april 2010 Rapport Share Geplaatst 29 april 2010 Ik heb het niet over een badpak gehad Darcy:huh:Geheel verzonnen door VM en haar vriendinnen waarsch. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
VM1 Geplaatst 29 april 2010 Rapport Share Geplaatst 29 april 2010 Vertrek je morgen Dar? Hoe lang blijf je weg? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 29 april 2010 Rapport Share Geplaatst 29 april 2010 Hahah lieve Dar. Nee hoor ik ben niet boos. Kwam er net achter dat ik mn refu. vergeten was dus maar gauw gepakt.Verder ben ik hondsmoe. Dus ga ik proberen om mensen te krijgen bij de vrijwilligers centrale in de hoop dat die mij willen helpen. Verder heb ik ook een advertentie gezet. Deze dingen zijn voor mij zo nieuw. Heb nooit om hulp gevraagd, dus denk daar dan ook helemaal niet aan.Maar hoe is het met jou? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 29 april 2010 Rapport Share Geplaatst 29 april 2010 Ik neem mn laptop mee hoor Alfkan jullie niet zo lang missenmaar aan dochter en msn heb ik wel een geduchte concurrentdus dat wordt wel afkicken.Nien ik heb een nieuw zwempakAlf mag m houdenstaat m ook véél beter al mij:D Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Alf Geplaatst 29 april 2010 Rapport Share Geplaatst 29 april 2010 Een aantrekkelijk voorstel VM:DGa direct zuring eten en radijsjesBen die 5 kg zo kwijt..Moet ook naar de kappermaar dat sla ik dan maar over..Kunnen we al vast een datum prikken?mmm kaart voor de sportschool even afstoffenHaha Bol, die andere zuring is idd zuurder! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 29 april 2010 Rapport Share Geplaatst 29 april 2010 Nou ik denk dat ik Alf ook liever zie zonder badpak (gniffeldegniffel) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ikkehier Geplaatst 29 april 2010 Rapport Share Geplaatst 29 april 2010 hey jongens, en meisjes of mannen en vrouwen, ga vanavond mijn best doen om mijn zinnen op iets anders te zetten maar ga zo eten, en bolletje; ik ben de laatste maanden te veel af gevallen dus eten zal misschien best wel een goede oplossing zijn.. we gaan het proberen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
VM1 Geplaatst 29 april 2010 Rapport Share Geplaatst 29 april 2010 Alf in het badpak, of beter nog bikini van Dar!!!Ik dacht dat je op vakantie ging Dar, net als Jane??Maar ok niet dus. Lekker in de zon op je terras zoals ik en Vie, maar dan met factor 60 is ook niet slecht! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 29 april 2010 Rapport Share Geplaatst 29 april 2010 Boholl! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Alf Geplaatst 29 april 2010 Rapport Share Geplaatst 29 april 2010 JaneIn zuidelijk landen ben ik het liefst naturistheb geen badpak nodig duskan straks weer als de kinderen niet meer meegaan die hebben er meer moeite mee..N. campings zijn heel gezellig en vaak bevolkt door mensen diegeen alc. drinken, vlees eten etc. natuurliefhebbers. Heeft niks om het lijfStatus valt weg. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
VM1 Geplaatst 29 april 2010 Rapport Share Geplaatst 29 april 2010 Hou ze sterk Ikky!!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 29 april 2010 Rapport Share Geplaatst 29 april 2010 Succes Ikkie.NEEHHHEEEEE Nien. Alf schoon aan de haak. Hoeveel woog ie ook al weer? tegen de 100 kg. Heu ja uns ff kijken hoe doen we dat. Wie heeft een haak? Nou 1-2-3 hup ja met z'n allen HIJSEN MAAAAAR:huh::P Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Alf Geplaatst 29 april 2010 Rapport Share Geplaatst 29 april 2010 quote: Originally posted by: Darquote: Originally posted by: bolletjeNou ik denk dat ik Alf ook liever zie zonder badpak (gniffeldegniffel) Foei toch Hoor je dat Alf?Bedoel je deze VM/Vie: Zuring Haha die Bolnou dat kan dusin het zuiden van Europa...Het gaat je aardig af die 2 zinnen Darcy Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 29 april 2010 Rapport Share Geplaatst 29 april 2010 quote: Originally posted by: AlfJane In zuidelijk landen ben ik het liefst naturist heb geen badpak nodig dus kan straks weer als de kinderen niet meer meegaan die hebben er meer moeite mee.. N. campings zijn heel gezellig en vaak bevolkt door mensen die geen alc. drinken, vlees eten etc. natuurliefhebbers. Heeft niks om het lijf Status valt weg. Helup Bol zit hier factor 100+ te zweten. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Alf Geplaatst 29 april 2010 Rapport Share Geplaatst 29 april 2010 Bolnog even en ik haak afdit is niet in de haak... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden