Spring naar bijdragen

Donderdag 29 april 2010

Vie

Aanbevolen berichten

• Antwoorden 197
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

he das balen Dar!

ik was alweer aan de wandel en wat een rust en een geluk zie je allemaal
eendjes aan de waterkant, de zwanen die komen kijken.
nu zit ik te genieten van vier monsters die zitten te eten, alle vier zeer vredelievend (duurt nooit lang).

iets anders,
potverdrie wat heb ik een rot week zeg!!

mijn uitkering is verlaagd omdat die kleine 18 is geworden, nu zijn alle rekeningen betaald,
behalve tassie :huh:
even vergeten dat er nog mensen moeten eten, ik ben dus al twee dagen bezig met administratie, bellen en nog eens bellen, nog een keer rekenen en ga maar door......
tja, en dat is echt geen hobby van me.

en dan nog therapie!
pfff, iedereen is van de rel en van de leg
kortom beregezellig en zijn we ook nog morgen vrij.

maar niet getreurd!
ik weiger om mijzelf rot te voelen!! :D
Gaat dus weer een strijdt worden, maar er kan er maar één de winnaar zijn toch?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

oohh gut!

ben ik helemala vergeten!
hoe gaat het met het vasten? gaat het jullie een beetje goed af?

Was dat maar waar Vie, dat dat kon.
iedereen haalt gewoon zijn schouders op, ach structureel probleempje
even zitten rekenen, het kost me gewoon 300,- per maand, alleen omdat kindlief 18 is geworden.
stomme koters ook!! waarom moeten ze nu zo snel groot worden?

ach voor alles is een oplossing, ik moet hem alleen nog even vinden

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goeiemorgen allemaal :rose:(die zon zit nog een pietsie verstopt, maar hoop hem zo uit zijn tent te lokken).

Klinkt niet mooi Tas, maar hou de moed er in hoor.
Ik weet niet of je veel via automatische incasso laat afschrijven..... als je echt heel erg omhoog zit kun je overwegen er één of twee terug te laten boeken, dan heb je even wat meer armslag. WEL zodra je weer geld hebt direct zelf betalen dan anders kom je op een vervelende glijbaan terecht hoor.

Nog steeds aan het ontgiften dames??? Diepe buiging daarvoor hoor, echt .

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Gaat eigenlijk steeds beter Tas. Geen hongergevoel meer, voel me fit en fris.
Alleen maak ik de week niet vol, hou het op zes dagen. Morgen komen mijn geliefde zijn kleinkinderen de hele dag, moeten we met ze naar de koninginnedagfestiviteiten enzo, dat trek ik niet zonder iets te eten.

Getverderrie, ik ben dol op vis, maar je moet niet je neus snuiten in een servetje waar je vorige week je zalm-mond mee hebt afgeveegd.... :wacko:

P.S. Ik kan me dat ook heel goed voorstellen dat het vasten niet goed te doen is als je buitenshuis werkt. Heb me van de week nogal rustig gehouden verder, geen nordic walking en verder alleen wat wandelen en fietsen.
De sauna van de week heeft overigens wel bijgedragen aan het lekkere gevoel.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goedemorrege Dar, Vie, Tasseke, AlbertRemmo en alle anderen...

Tasseke sterkte en succes enne...spagetti? Mwahhhh.... ;)

Ik zag net ff snel een apart draadje over onze uiterlijkheden? Grappig! Is wel makkelijker met teruglezen. Had gisteren al het idee dat ik er een paar gemist had, dus zal zal het me beter lukken om alles te lezen. Nu maar hopen dat degene die zichzelf al eerder hadden omschreven dat nog een keertje willen doen. Zal de mijne er straks als de kinderen naar school zijn er ook bij zetten.

Hier nu bewolkt, beetje heiig. Hoop dat het zonnetje zich er straks nog doorheen vecht;)

Iedereen een fijne donderdag. Nog even en het is vakantie (hier dan:P)
Toedeledoki!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Dar,

je had toch ook andere sappen kunnen nemen?
ik had elke dag een ander smaakje

maar ik kan me inderdaad goed voorstellen dat het moeilijk viel, zeker tijdens je werk

vie,
merk je al iets van het ontgfiften?
ik had bijvoorbeeld een zwarte tong, gele ogen en over de geur van de ontlasting................
dat was dus verschrikkelijk :D

goedemorgen rest van de frummers!!
bye the way, ekster........
je weet niet wat je mist! ik maak echt waar heerlijke spaghetti

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Nou Tas, ik heb eigenlijk geen rare verschijnselen gehad. Ja, de eerste dagen nogal rommelig in maag en darmen en een zeurende hoofdpijn. Maar nou moet ik er wel bij zeggen dat ik de weken tevoren toch al heel weinig had gegeten en wel veel water en thee gedronken, geen trek vanwege de sertraline.

Haha, ik ben eigenlijk wel blij met dat bewolkte in de morgen. Als de zon schijnt, schijnt ze pal op mijn beeldscherm zo tussen halfacht en negen. Dan is het dus moeilijk lezen. Iedere keer denk ik, ik moet eens een goed zonnescherm kopen voor dat raam. En iedere dag als de zon weer uit mijn kamer is, vergeet ik dat weer....

Dar ik zie dat ook niet als falen. Waarschijnlijk "valt" het bij iedereen anders. En misschien als je een week vrij had gehad, had je het met twee vingers in je neus gedaan.
Ik heb de meeste sappen zelf geperst, wie weet scheelt dat ook.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hihi, vie , zit nou toch weer een hele hoop terug te lezen, stop ik mee.
Maar verder gaat het goed.
Heb lijstjes gemaakt en daar ga ik me aan houden.
Ik denk dat dat teruglezen van de vorige dag me nekt EN daarna wel aan de slag hier in huis, maar elke twee minuten even kijken of er nieuws is. Dat maakt me eigenlijk best onrustig.
Dusssss, af en toe even hier neuzen en praten en dan weer mijn gewone leventje.
En uiteraard mijn lijstje afwerken.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Tja Yvonne, de discussies zijn vaak best interessant....
Het is soms net een soap met echte cliff-hangers, je wil toch eigenlijk weten hoe het verder gaat.
Het zou best kunnen dat ik tot in lengte van jaren hier blijf lezen en schrijven. Ik ben inmiddels ook gehecht geraakt aan sommige forumleden en hun inbreng. Zou het missen om ze niet meer te lezen.

Voel je je al wat minder op visite? :)
Fijne dag en succes met je lijstjes.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hihi, Vie, kijk, dat bedoel ik nou: weet niet hoe gauw ik weer moet inloggen.
Maar je hebt helemaal gelijk hoor.
Vind het al knap dat ik van gisteren maar zes bladen terug heb gelezen..... begin dan bij de laatste en steeds verder terug......

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goeiemorgen allen,

Gisteravond na mijn werk weer veels te lang achter mn pc gezeten en nu duf van het vroege opstaan om mijn kids naar school te brengen...
Duik er hier nog even in...
Vanavond weer avonddienst en het huis is een bende, maar denk nu een keer aan mijzelf en wat mijn lichaam vraagt !!! Rust dus...
Nu nog rust in mn koppie, maar komt goed !!!

Fijne dag allen, geniet van het zonnetje wat hier al lichtelijk door de sluierbewolking heen piekt !!!

zzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzz...............
:sun:Blondie

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goejemorge frummers,

Hier veel zon. Wordt lekker warm vandaag.

Gisteren tot laat bij mijn zusje geweest. Ze leeft nu op de grens van haar leven. Dadelijk ga ik weer naar haar toe.
Ik zal vandaag dus niet veel op het forum zijn.
Ik laat weer van m horen.

Fijne dag allemaal.

Desi

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

• Nieuwe aanmaken...