willie Geplaatst 30 april 2010 Rapport Share Geplaatst 30 april 2010 Alf, Ja ik ben bekend met fases maar die moet je ook zelf ontdekken en dat is moeilijk.Drie stapjes achteruit en af en toe een voorruit is niet erg om vrolijk van te worden.De reden dat ik het vol hou is dat ik geloof en denk dat ik positief bezig ben met mij zelf en met mijn omgeving al merken ze daar nu nog niet veel van.Toen ik dronk had ik regelmatig dat stemmetje in mij die zei Willie niet goed! Daar ben ik gelukkig van af Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Alf Geplaatst 30 april 2010 Rapport Share Geplaatst 30 april 2010 BeateNee vluchten kan niet meer, maar wil ik ook niet meer, niet in de drank.Is heel dubbelwant wil dat soms wel natuurlijk en dan meteen ook weer niet. Zie het nu toch echt als gif dat mn hersenen vergiftigt. Ja, bang, somber, hopeloos, de weg bijna kwijt zijn zelfs, vervreemding, alles komt voorbij, maar drank lost dat echt niet op.Dank je FotoMaak volksmuziek, authentieke instrumentenal 23 jaar, freelance bij een groepbinnen/buitenland, kastelen en braderieënvoor de lol, voor het geld de laatste tijd helaas minder lol.. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Alf Geplaatst 30 april 2010 Rapport Share Geplaatst 30 april 2010 BeatIk drink elke avondslaapthee, werkt bij mij tamelijk goedtruste Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
tasseke Geplaatst 30 april 2010 Auteur Rapport Share Geplaatst 30 april 2010 hoidieboi,kom nog even gluren na een lange eneverende dag! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
druppeltje Geplaatst 30 april 2010 Rapport Share Geplaatst 30 april 2010 Ja Alf probeerde het netjes uit te drukken maar raak ook vaak de draad kwijt hier hahaha.Het is niet aan mij dit op te lossen maar aan de tractoren. Invulling is niet goed want aan nieuwe mensen hier is duidewlijk te lezen dat ze niet eens weten waar ze moeten zijn. Draadjes die door de draad heen lopen.ADB is groot en wordt miss te groot maar er is geen structuur meer waardoor we gaan verdwalen tussen recepten, draadjes en domino. Een meeting en andere persoonlijke items maar waar is de draad? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Otje Geplaatst 30 april 2010 Rapport Share Geplaatst 30 april 2010 Ik kom nog even gedag zeggen.Na een heerlijke dag vol nieuwe mogelijkheden Lekker slapen straks en morgen uitrusten xHappy Woman Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Alf Geplaatst 30 april 2010 Rapport Share Geplaatst 30 april 2010 Filippafijn dat anderen het zien aan jeen merken dat je posi veranderd bentDat hoor ik zelf nog nietzal wel komenAch die verplaatsing, tis dat iemand er over begon. toen dacht ik ook: jawaarom niet?Williejij en ik zijn ook positief bezigom er iets van te makenzonder die verdovingdat is goed, dat is echtdat moet op den duur zijn vruchten afwerpen, alleen geen druiven o.d.Nu nog de stem die zegt: Willie, Alfzo gaat ie goed, hou vol, het wordt anders. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Alf Geplaatst 30 april 2010 Rapport Share Geplaatst 30 april 2010 Drupkeurig gezegd Drup, haha, ja het is een rommeltjemet al die draadjesen niet makkelijk voor de beginnersvond ik zelf ook een doolhof in het beginMaar ze zijn er mee bezig volgens mijde Tractatenom het aan te passen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Alf Geplaatst 30 april 2010 Rapport Share Geplaatst 30 april 2010 Ach, Javieringestortdat geeft te denken ben benieuwd wat ie dan aan medicijnen hadOf zou ie weer drinken?? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
druppeltje Geplaatst 30 april 2010 Rapport Share Geplaatst 30 april 2010 Hannah schiet me maar in de feestverlichting als ik ooit iets zal begrijpen van deze verslaving. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
haddock Geplaatst 30 april 2010 Rapport Share Geplaatst 30 april 2010 Ja hoor, de zuringsoepeters hebben de woorddomino weten te verplaatsen en daardoor de das omgedaan. Het schijnt niet bij de les te horen. Weg met de rechtlijnigheid.De anti calvinist Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Alf Geplaatst 30 april 2010 Rapport Share Geplaatst 30 april 2010 Hoi TasLeuk gehad dus? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
druppeltje Geplaatst 30 april 2010 Rapport Share Geplaatst 30 april 2010 Ja Hannah dat zal het zijn dus nu lekker lampjes uit en gordijnen toe maar vind het wel weer een heldere van je.Komt kee Alf. Vertrouwen in de tractoren hier en prive. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Emmaroos Geplaatst 30 april 2010 Rapport Share Geplaatst 30 april 2010 De laptop is weer van mij, hahaha.Ben er dus weer. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Alf Geplaatst 30 april 2010 Rapport Share Geplaatst 30 april 2010 Geen nood over die domino hoorwordt morgen al over geprotesteerdbegrijp ikschijnt niet zomaar verplaatst te mogen worden volgens sommigen men spreekt over rechten enzoOok goed hoorWel apart dat sommigen die hier maar af en toe komen toch menen nog te kunnen uitmakenwat hier wel of niet kan Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fotograaf Geplaatst 30 april 2010 Rapport Share Geplaatst 30 april 2010 Ik ben nog steeds niet helemaal bijgelezen, kijk intussen steeds naar de laatste pagina. Wat is dat voor drukte over domino? Kan toch nog steeds? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Emmaroos Geplaatst 30 april 2010 Rapport Share Geplaatst 30 april 2010 Maak je daar niet druk over Alf.Hahaha, ik zei eens tegen een collega: je werkt maar 50% maar je hebt commentaar voor 100%.Altijd zeuren en zeiken en vroeger was alles beter en verandering is geen verbetering.Zo werkt dat hier dus ook. Het is net de echte wereld. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Alf Geplaatst 30 april 2010 Rapport Share Geplaatst 30 april 2010 FotoStel je vraag aan Hannah en Haddockdie hebben er moeite mee schijnt het Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Alf Geplaatst 30 april 2010 Rapport Share Geplaatst 30 april 2010 Klopt Hannahwas vrij dwingendkunt ook zeggendat ik een termijn steldeVerder interesseert het me helemaal niks eigenlijk gaat nergens over en eigenlijk ook weer wel want er wordt over rechten gesprokenopeens heb daar nooit over gehoorden denk zelf helemaal niet in 'rechten' vreemd allemaalIk stop ermeehieroverzoek het maar uit Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jannigje Geplaatst 30 april 2010 Rapport Share Geplaatst 30 april 2010 Lieve mensen, weer niet gelukt om helemaal bij te lezen. Gestopt bij pagina 14.Welterusten voor straks Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Alf Geplaatst 30 april 2010 Rapport Share Geplaatst 30 april 2010 ERJe hebt gelijkik maak me drukom iets wat het niet waard isEr zijn wel andere zaken idd Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Alf Geplaatst 30 april 2010 Rapport Share Geplaatst 30 april 2010 Dag Jan Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Emmaroos Geplaatst 30 april 2010 Rapport Share Geplaatst 30 april 2010 Slaap lekker Jannigje. Had je het druk gehad?Goed zo Alf:heart: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fotograaf Geplaatst 30 april 2010 Rapport Share Geplaatst 30 april 2010 quote: Originally posted by: JannigjeLieve mensen, weer niet gelukt om helemaal bij te lezen. Gestopt bij pagina 14. Welterusten voor straks Truste Jan, ik zit nu op pag. 10 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Alf Geplaatst 30 april 2010 Rapport Share Geplaatst 30 april 2010 Ik ben wegTruste Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden