Spring naar bijdragen

Zondag 2 mei

Aanbevolen berichten

• Antwoorden 386
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

ohohhhhhhhhhh, foto, alf is allang weer terug hoor.
en suus... tsja, suus heeft gewoon heel veel aandacht nodig en wordt donderdag opgenomen.
Lieve foto, ga lekker douchen, daar knap je van op, eet wat , kop weer in de wind en verder gaan waar je was gebleven. :heart::present::heart::present::heart::present::heart::present:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Zonnetje je doet het om geen Korsakov te krijgen en niet meer weet als er naderhand mensen voor je neus staan, dat het je eigen kinderen zijn. Je doet het om het niet aan je lever te krijgen en daar aan dood gaat,
je doet het om geen ongelukken te krijgen, je doet het om geen geest. wrak te worden. Je doet het om niet zo ver in de goot te komen om s'ochtends met een bibberende hand weer naar de fles te moeten grijpen. Daarvoor doe je het allemaal. Om een nieuwe toekomst op te bouwen.:present:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Zon, ik schreef het ook al aan Jan maar 5 weken geleden had ik een terugval, sta niet pas 5 weken droog.
Dank voor je berichtje en sterkte met je moeder, je bent een kanjerdochter:heart:

foto toch.......wel heb ik ooit!!!
Jij gaat drinken om Suus? wel potverdorie, man. man man, dat is het toch niet waard joh, scroll gewoon over haar heen joh.
Wat Alf betreft, die blijft hier wel hoor.
Gaat het nu wel met je?
Lieverd toch:sun:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

ZO'n mmoie sterke boom, een Els!
Met de groeten van Niknok die je waarschijnlijk niet meer hebt gekend maar zeer zeker leuk gevonden had!

Die Els-genus (Latynse naam Alnus) bevat ongeveer 30 soorte in die noordelike hafrond. Dit is 'n vogsoekende loofboom waarvan die bloeisels voor die blare verskyn. Twee bekende wes-Europese soorte is die Swart- en Grysels. Hul blare toon 'n ooreenkoms met dié van die Haselaar. Die blare val groen van die boom en vertoon gevolglik geen herfskleure nie. Die Els is eenhuisig en het dus sowel manlike as vroulike blome. Die manlike bloeiwyses is langwerpig en hangend, die vroulikes staan min of meer regop. Na bevrugting groei die vroulike bloeiwyses uit tot groen geribde keëltjies, en verryp in die herfs tot sogenaamde elsproppe (keëls sonder saad) wat so lank as 'n jaar aan die boom kan bly.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Heb weer vanalles gemist geloof ik of overheen gekeken:$ Alf uit het forum? Dacht daarstraks nog wat van hem gelezen te hebben? Of klopt dat ook niet? Ik kan het echt allemaal niet bijbenen hier! Snap niet hoe of jullie dat kunnen...

Foto: hoe gaat het nu? Bezweken? Heb je gisteren gedronken??

Filippa: fijn dat je weer thuis bent en je klinkt ook alsof je er nu in ieder geval voldoende afstand van kunt nemen. Voor zover mogelijk dan...

Had vanmiddag zelf een triggermoment. Zat in de bank met toastje, kaasje...Was gezellig. Vriend was elders en ik keek met de kinderen onder een warm plaid naar een kinderfilm. Maar vroeger dronk ik bij de toast en kaas ook rosé. De halve fles voor het eten en de rest na het eten...Heb me bij een pot thee gehouden en heb zo wie zo niks in huis. Het is ook gewoon een gewenning of zo dat je bepaalde combinaties maakt. Alleen worden het er op den duur steeds meer...Feestje: wijn, Pizza: wijn, uit eten: wijn, toastje: wijn, uitgebreid koken: wijn, baaldag: wijn, etc...Nu moet ik hier iets anders op verzinnen, maar wat... Feestje: thee, Pizza: water, uit eten: water...etc. Het zal vast wennen?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Jeetje Foto .... dat vind ik nou heel erg vervelend voor je, ik ken je
nog niet zo goed maar ik vind je zo'n goede bijdrage leveren
op dit forum.

Je moet je niet te veel aantrekken meid, het gaat vooral om jouzelf
je moet je niet verliezen in een ander !!!!

Hou je haaks, en veel sterkte in deze !

x flip

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Fo. lukte het vanacht niet om aan de bel te trekken op het frum? Of was er niemand meer. Maar wat heeft jou dan zo geraakt van Suus? Van Alf is me wel duidelijk maar van Suus niet. Ik vind het vresleijk rot voor je dat je gedronken hebt. Het is dan zo moeilijk om de dingen gauw weer positief te zien. Hopelijk gaat het morgen weer een beetje beter met je.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hey jullie ...
had afgesloten en was bijna in bed
toen ik me bedacht dat ik jullie met ongeruste gevoelens
zou achterlaten
en weet uit het lezen dat dit stoort
...
dus bij deze ik ga even weg van dit forum
teveel triggers (cfr foto)
maar ik ben te nieuw en alles komt op me af
en ik geef toe
wanneer je weinig slaapt en ook nog eens fysisch niet in orde bent
komt dit allemaal zeer confronterend over
en soms ook zeer verwarrend om te volgen
@ Foto hoop dat je je weg terugvindt; je was voor mij een sterk persoon!! met warm hart; en sorry dat de vorige dagen chaotisch en onduidelijk overkom, ik hoop dat de korte zinsconstructies het lezen helpen; het helpt mij in iedergeval in mijn vermoeide gedachtenstroom ...)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Alf, S.vraagt soms ook weleens (in hey Frans dan!), wat zit je daar toch allemaal te vertellen op dat forum????

Hij mag van mij best meelezen, als ie genoeg nederlands zou verstaan! Maar daar buiten, zoals je zegt, als er iemand zo ineens zou meelezen zouden er misverstanden kunnen ontstaan!

Toch, Alf, wij houden van jou en je moet blijven komen (en dit haal ik niet weg)!!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Foto: jammer dat het zo gelopen is. Het kan idd geen kwaad om na te gaan waarom het zo gelopen is en of er niet meer speelt dan alleen de indrukken vanuit het forum...Volgens mij noemde iemand voor mij dit ook al. Op die manier leer je er in ieder geval alleen van en kun je het de volgende keer herkennen en het triggermoment voorkomen of ombuigen.

Zonnetje: rust lekker uit en goed dat je even meld hoe of het met je gaat.

Alf: snapte er al niks van, maar lag vast aan mij. Fijn om je toch te zien hier. Vindt je reacties op anderen altijd doordacht! Knap! Daar hebben anderen iets aan. Ps mijn partner leest niet mee. Vind ik privé, maar hij heeft er gelukkig ook geen behoefte aan.

Ik ga nu ook uitloggen, heb een kind dat op de pc wil en had ik ook beloofd (je kent het misschien wel: mag mama nog 5 minuutjes? Please??:P)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Alf ik heb je pb gelezen nadat ik mijn berichtje plaatste.

Dat is het vervelende, als je niet bij-leest, zijn sommige dingen al achterhaald.
Wat niet wegneemt dat ik me nu beter voel omdat ik mijn hart gelucht heb.

Dank allemaal, voor jullie lieve reacties. Op die manier kan toch niemand lang boos blijven? ;)
Maar ik ga toch echt minder lezen, meer scrollen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik laat Kees niet meelezen.
Dit is een stukje van mezelf, hij weet niet eens op welk forum ik zit.
Hij post zelf ook op een forum , al jaaaaren, en wil niet dat ik daar kom.
Prima, hoewel ik dat in het begin heeeeel moeilijk vond, ik vertrouwde hem gewoon niet, zat tot diep in de nacht vaak op dat forum.
Als ik nog denk hoe erg ik dat allemaal vond....
Maar goed, hij zit nu geen tien uur per dag aan één stuk meer achter de pc.
Ik heb er meer vrede mee.
Heb uiteindelijk zelf een laptoppie gekocht zodat ik zelf ook een en ander kan doen op de pc.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

• Nieuwe aanmaken...