Emmaroos Geplaatst 2 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 2 mei 2010 Bol, je hebt gelijk.Dar, wat had je een leuk baantje voor mij bedacht in dat huis. Gepreksleider voor de groepstherapie, hahahaha.Hoe gaan we dat huis noemen?Het verwende nest? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ekstertje Geplaatst 2 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 2 mei 2010 Woman, klinkt goed! Nu maar hopen dat het weer wat beter wordt... Op het strand met dit hoosweer (hier tenminste), dan herken je elkaar amper met van die regenpakken aan:P Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Otje Geplaatst 2 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 2 mei 2010 Hij is echt leuk Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ekstertje Geplaatst 2 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 2 mei 2010 Mooi! Dan is hij ook vast leuk in een regenpak! (en dat wil wat zeggen!) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 2 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 2 mei 2010 Lekker hé Kate. Weer in je eigen bed. Er gaat niets boven een eigen bedje. Neem altijd m'n kussen mee als ik uit ga slapen. Toch nog iets van mezelf. Kan onmogelijk heel m'n eigen bed mee nemen.hahaha. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Otje Geplaatst 2 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 2 mei 2010 Hondje uit en dan lekker een rommeldag. Gister mn woonkamerkeuken weer nog leuker gemaakt dus het is nu nog fijner vertoeven daar. Binnenkort dan maar eens die bedstee aanpakken.Voor woensdag af ? Dat is wel te doen... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ekstertje Geplaatst 2 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 2 mei 2010 Ahaaaah!! Plannen Woman?? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
VM1 Geplaatst 2 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 2 mei 2010 Pak em bij z'n oren Woman!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Ga der voor! Succes! (maar dat heb je al!) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 2 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 2 mei 2010 Woman bedstede nog niet klaar? Je had het over mooi gekleurde kussens er in leggen. Wat voor 'n kleur? O als die klaar is zet dan een foto op het frum? Ben zo benieuwd;) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ekstertje Geplaatst 2 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 2 mei 2010 Ga er vandoor. Zag net op buienradar dat het het komende uur redelijk droog is hier... Ga er even gebruik van maken. Misschien tot later! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Emmaroos Geplaatst 2 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 2 mei 2010 Ik ben een beetje verdrietig.Heb gisteravond een discussie gehad met mijn gezin.Ik vind dat het best heel goed met me gaat. Ik drink niet, doe mijn dingen hier elke dag en als ik ergens teleurgesteld over ben, kom ik daar toch vrij snel overheen.Nu heb ik contact met iemand waarvan mijn gezin zegt dat dat slecht voor mij is en dat ik straks weer gekwetst word met alle gevolgen van dien.Als ik dan zeg, maar ik laat me niet meer kwetsen, dan zeggen zij, dat hebben we eerder gehoord.Toch vind ik dat ik veel vooruitgang boek en zij zien dat niet?Of ze zien het wel maar wachten op wanneer het weer fout gaat.Ik voel me dan erg eenzaam in mijn blijdschap dat het zo goed met me gaat.Natuurlijk hebben zij mij vaak zien vallen, 5 weken geleden nog.Ik zeg dat het AL 5 weken steeds maar beter gaat, zij zeggen dat het nog MAAR 5 weken goed gaat.Ik begrijp hun zorg wel maar voel me wel alleen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Zonnetje Geplaatst 2 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 2 mei 2010 Hey Embegrijp je eenzaamheidvoel dat hier thuis ook sterk.Ik kan natuurlijk nog niet over 5 weken sprekenmaar ben al zo fier van mezelf dat ik het nu reeds2 weken volhoudt (ook met die nare nevenwerkingen)en ik krijg ook de opmerking het is nog maar 2 wekenwe zullen we zien...en wat dat andere betreft dat je aanhaaltde overbezorgdheid, bang dat je weer gekwetst wordt...we zien niet graag onze geliefden in pijn.liefs Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Emmaroos Geplaatst 2 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 2 mei 2010 Zonnetje, dat is het ook, ze zien me ook niet graag gekwetst. En ik ben zo vaak gekwetst door bepaalde mensen.Isa, klopt, zo is het ook altijd gegaan he, en ja, het heeft ook veel tijd nodig, heel veel tijd.Maar je wilt zo graag dat zij net zo enthousiast zijn als ik en ik weet natuurlijk ook wel dat dat niet kan.Ik heb het ook allemaal aan mezelf te danken natuurlijk, ging verkeerd met rotgevoel om.(ja he, Isa, bekende woorden he, haha) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 2 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 2 mei 2010 Hé Em. Wat vervelend dat je je daarin zo eenzaam voelt. Maar jij zelf weet dat je de kracht hebt. Als jij het idee hebt het goed te doen, moet je dat zeker doen hoor. Als het niet lukt dan ben je weer een ervaring rijker.En natuurlijk is de familie argwanend, ze hebben ook veel mee gemaakt en dat verdwijnt niet zo maar. Bij mijzelf heeft het echt jaren geduurd voor de fam. durfde te kijken naar wat inderdaad aan die Bol veranderd was. Geef hen ook de tijd lieverd. Zoiets kan lang duren. Maar probeer niet te gaan bewijzen maar blijf jezelf. Dan zullen ze echt langzaam gaan wennen aan de nieuwe Em. En het is heel begrijpelijk dt je hen wilt mee laten delen aan jouw geluk maar echt dat komt wel hoor. Maar ik ken het gevoel van eenzaamheid daarin, en dat voelt rot aan.Een hele dikke knuf voor jou hoor lieverd. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 2 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 2 mei 2010 Emma, het lijkt er op dat jouw gezinsleden bezorgd zijn. Zouden je het liefst in een doosje willen doen (weet je nog wel... jeugdsentiment)Oftewel: ze willen je beschermen... maar dat kan niet altijd. je zult het ZELF moeten doen... en dat lukt je gewoon hartstikke goed toch? :present::present: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 2 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 2 mei 2010 Zo, vijf minuutjes pauze zitten er weer op.... duik de garage weer in.... laterrrrrrrrrrrrrrrr Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
suusje777 Geplaatst 2 mei 2010 Auteur Rapport Share Geplaatst 2 mei 2010 Ben er nog, gelukkig Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
VM1 Geplaatst 2 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 2 mei 2010 Vind suus 's onderschrift van de slak cooooooooooooooooolEm. Tja doe je nog zo je best het is nooit genoeg! Maar jij bent een sterke meid, dusdat zal ook wel weer over gaan. (Sorry voor mijn niet zoveel bijdragende bijdrage, weet niet zo goed wat te zeggen maar herken het wel) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Alf Geplaatst 2 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 2 mei 2010 ERDat komt omdat jij en de anderen in 2 verschillende realiteiten leven.ik herken het heel goed. Zelf denk ik ook dat ik goed bezig benen hier en daar kleine vooruitgangen maak. Anderen zien dat niet of minderof zien eerder de negatieve kanten van mijn stoppen als de depressies enzoDat geeft eenzaamheid en je denkt al gauw: doe ik het daarvoor, niemand die het ziet. Ik moet er af en toe naar vragen zelfs. Ik begrijp het goed, mensen die de problemen niet kennen zoals wij, de strijd, het afzien, kunnenjouw en mijn realiteit niet invoelen. Toch scheelt het als er af en toe spontaaneen compliment van die kant zou komen. Maar daar is het forum ook voor.En dat is dan ook de beperking: met je gevoelens, je eenzaamheid e.d. kun ke dan ook alleen op het fr. terecht voor werkelijk begripEn als dat niet meer gaat wordt het heel moeilijk Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 2 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 2 mei 2010 Lieve vriend Alf. Ik ben blij je weer te zien. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Emmaroos Geplaatst 2 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 2 mei 2010 Bol:heart:Yvonne, ja klopt, ik had Margootje moeten heten, hahahaVM, je geeft juist wel goede bijdragen, al is het nog zo klein, ze zijn waardevol.Alf, je voelt idd hetzelfde als ik, als velen hier ook denk ik.Moet er ook zo vaak naar vragen en dan zeggen ze, ja hoor, het gaat heel goed en we zijn trots op je...maarrrrrrr.........En het forum, ja die begrijpen het wel maar dat komt omdat we allemaal door hetzelfde heen gaan of ongeveer hetzelfde.Daarom is schrijven hier of lezen ook zo helend.Dank jullie voor de reacties, ik heb jullie nu even erg nodig. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
VM1 Geplaatst 2 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 2 mei 2010 Em. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Alf Geplaatst 2 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 2 mei 2010 BolIk kan niet zonder jeen ook niet zonder ER, VM, Dar, Jane, Coco, Vie, .........en nog veel meer....vul zelf maar in of je denkt dat je in dat rijtje thuishoortIk geef je 5 minuten (grapje, dat lijkt me toch duidelijk) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vie Geplaatst 2 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 2 mei 2010 Zo dat was een kort, nat en koud rondje door de duinen. Het begon niet eens zachtjes te regenen maar echt te gieten. Loopt er een vrouw vlak voor me die me om persoonlijke redenen nogal opviel (het had mijn tweelingzussie kunnen zijn) en ik hoor ineens pingpong (aha, een sms'je) dus ik meteen zoeken in mijn zakken, WAAR is mijn mobiel. Haalt die vrouw die me opviel precies zo'n mobieltje als ik heb uit haar zak. Enfin, zomaar een gekke gebeurtenis.Emmaroos, ik heb die ervaring zelf niet, maar kan me er wel iets bij voorstellen. Eén keer in mijn leven is het me door tamelijk barre weersomstandigheden en een kapotte fiets niet gelukt om van Rotterdam naar Haamstede te fietsen in 1 middag. Dat ik het daarvoor en daarna wel ik weet niet hoeveel keer op mijn sloffen heb gedaan weet niemand meer. Ze weten alleen nog van die ene keer dat ik iemand opbelde om me op te komen halen. Maar ja, het is ook wel een beetje lieve bezorgdheid, dat kan je ze niet kwalijk nemen.VM, ik ken dat boerinnenbondkookboek niet, maar het klinkt leuk. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Emmaroos Geplaatst 2 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 2 mei 2010 Alf, wat ben jij toch een heerlijke man, hahahaYvonne, Margootje is het verkeerde liedje kom ik achter. Die is van Wim Sonneveld hahaha.Jij bedoelt dat nummer van een zangeres van vroeger, ben de naam kwijt, songfestival?Ken het nummer wel idd Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden