bolletje Geplaatst 4 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 4 mei 2010 Het berichtje van Tactive klopt niet, heb weer eens helemaal verkeerd gekeken. Sorrie. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 4 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 4 mei 2010 Suus meis,succes en het kangeloof in jezelfwat anderen ook doen, denken en zeggenen negeren is niet jouw probleemdat klinkt misschien gekmaar degene die het nodig heeft omte negeren is zelf erg eenzaam.Je kunt het Suus! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 4 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 4 mei 2010 ik was alles al aan het napluizen bol heb je al geschildert? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 4 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 4 mei 2010 jane fijn dat je het naar de zin hebt in spanje, winnen jullie af en toe ook nog een partijtje? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 4 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 4 mei 2010 zo nu koffie met een gebakje (is de doos leeg ) vrijdag begin ik wel weer met lijnen en gezond eten. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 4 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 4 mei 2010 Hahaha Ik had het berichtje al weg gedaan. Ik heb het doek met Gesso behandeld. Gesso is een soort grondverf speciaal voor doeken die nog bewerkt moeten worden. Dat moet eerst drogen (is inmiddels al gebeurd) en dan ga ik hem denk ik straks erop zetten. Eerst tekenen want ik kan niet zo maar gelijk gaan schilderen. Dat lukt me niet. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 4 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 4 mei 2010 laat je het hier wel eerst zien als het af is ? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 4 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 4 mei 2010 Ja Igorvandaag 2 gewonnen en 2 verlorenmaar gewoon leuk gespeeld met leuke mensenen daar gaat het om toch? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 4 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 4 mei 2010 zijn jullie allemaal schilders? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 4 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 4 mei 2010 ja jane het gaat om de lol maar 1 wedstrijdje winnen maakt het toch iets plezieriger. geniet nog even daar en hopen dat je een beetje lekker weer krijgt ondertussen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
filippa Geplaatst 4 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 4 mei 2010 Ja Igor, dat gevoel heb ik nou ook ! allemaal kunstenaars omons heen, helaas geen creatieve genen meegekregen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 4 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 4 mei 2010 Ga weer uitloggenkijken of mijn toppertje uit bad isen strakkies weer langs de buffettenIgor wacht je ff met versoberen?Doe ik met je mee als ik terugbensamen gaat het vast gemakkelijker.Oh ja, zie net dat ik vandaag 9 maanden droog stapfff wat symbolisch zeg, voldragen en een nieuw levenVanavond wat extra's om over na te denkenbij de herdenking.tot laters maar weeren sterkte voor wie het nodig heeft!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 4 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 4 mei 2010 Ga weer uitloggenkijken of mijn toppertje uit bad isen strakkies weer langs de buffettenIgor wacht je ff met versoberen?Doe ik met je mee als ik terugbensamen gaat het vast gemakkelijker.Oh ja, zie net dat ik vandaag 9 maanden droog stapfff wat symbolisch zeg, voldragen en een nieuw levenVanavond wat extra's om over na te denkenbij de herdenking.tot laters maar weeren sterkte voor wie het nodig heeft!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 4 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 4 mei 2010 ik zie VM, hoi. heb jij toevallig wat van drup gehoord, ze moest door de scan ? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 4 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 4 mei 2010 jane proficiat met je 9 maand.dar zogauw ik m'n handen vrij heb ga ik ook de muren doen, het wit heb ik nu ook wel gezien. heb al weken de saus in huis maar nog niet de zin in m'n hoofd ha ha verkeerde poppetje Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 4 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 4 mei 2010 ik moet weer even wat kilootjes kwijt dar, heb de laatste maanden bijna alleen m'n handen en mond flink actief gehouden. de broeken zitten strak en ik krijg opmerkingen dat ik 'vetter' ben geworden:( Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 4 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 4 mei 2010 Ja hoor Igor. Ik had al een foto geplaatst van de hond die ik moet schilderen. Maar zal hem zeker laten zien als hij klaar is. Misschien al als ik half bezig ben. Is misschien wel leuk als jullie zien hoe een schilderij ontstaat. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 4 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 4 mei 2010 Jane proficiat meis. Wat geweldig zeg hier komt de slinger. Hoppaaaaa. Is ie gelukt of is ie gelukt.Darretje is dat niet erg fel? Wel een ontzettend mooie kleur zeg. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 4 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 4 mei 2010 nee dar ik ga niet vasten, het wordt tijd dat ik gezond ga eten en niet meer zoveel snoep. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 4 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 4 mei 2010 ik probeer het Dar. dank je voor de tip Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Otje Geplaatst 4 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 4 mei 2010 Zo, lekker eten, satéquorn met notenrijst en ananas, extra knoflook en cocos. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 4 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 4 mei 2010 ik zag het Dar. ik probeer het. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
filippa Geplaatst 4 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 4 mei 2010 Geen knoflook toch Woman....... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
zoermuis Geplaatst 4 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 4 mei 2010 Hallo allemaal,Ik wil jullie mededelen dat vanmorgen mijn zusje in haar slaap is overleden. Ze is heel rustig heengegaan.Voor haar is de strijd nu over en we zijn blij dat ze haar rust heeft gevonden. We zullen haar heel erg missen.Desi Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 4 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 4 mei 2010 Desi gecondoleerd. heel veel sterkte. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden