VM1 Geplaatst 3 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 3 mei 2010 Alles ok Suus? Gaat het een beetje? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
zoermuis Geplaatst 3 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 3 mei 2010 @Dar: Verloochenen zelf bedoel ik met wat wat ik zelf nog wil. Mijn wil is zo sterk dat ik nog niet toe kan geven aan wat iemand anders van me wil. Dat is iets wat er 26 jaar in gebakken is. Sorry het zit zoooooo vast. Ik hoop ook dat dat nog lost komt. Het is er nog niet.Liefs Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
tasseke Geplaatst 3 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 3 mei 2010 paasvakantie valt toch altijd samen met Paas?of in Belgie met bevrijdingsdag? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vie Geplaatst 3 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 3 mei 2010 Leuk, dat sponsorlopen Vlaamse.Tas, wat ik me afvraag, jij hebt toch katten hè? Hoe doe je dat, de trap verven zonder dat er overal in huis van die leuke kattenpootjesafdrukken staan? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
VM1 Geplaatst 3 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 3 mei 2010 Is hier meestal van een week voor en een week na Pasen.Hoe raak je dan boven (of beneden) Tas? Of schilder je om de tree? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
zoermuis Geplaatst 3 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 3 mei 2010 Sorry, Dat ik zo negatief ben. Zo ben ik normaal helemaal niet.Hebben jullie al gezien hoe mijn liefjes, mijn katten uitzien. Staan in mijn profiel. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 3 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 3 mei 2010 Nieneke : :)vvv Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 3 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 3 mei 2010 Dees wat slik jij aan medicatie? Heb je ook een a.d.? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
tasseke Geplaatst 3 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 3 mei 2010 VieIk heb vier van die krengendus gemiddeld, per verfbeurt, moet ik mijn hele vloer een keer of drie met terpetine schoonmaken wegens de kattenpootjes.Maar daar heb ik iets op gevondenik rammel met de brokjesik geef ze buiten te etenen doe het kattenluikje op slotmaar tja, dan is er natuurlijk altijd wel eentje zo slimom via het dak weer naar binnen te gaandus...sluit ik mijzelf opeen oude kastdeur bovenaan de trapen de deur beneden op slotmaar toch..............het gaat wel eens foutja, het leven van een schilder gaat echt niet over rozen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 3 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 3 mei 2010 Wow dat is echt gaaf Vie, word ik zomaar toegezongen.heerlijk wijven zijn jullie toch allemaal.Als jullie me nu zouden zien lachen achter mn pc....Vooral Tas, heerlijk gewoonTatum gefeliciflapstaart!!!Eindelijk een nieuw huis, Heerlijk voor jullie:heart:VM en ER allebei gefeliciteerd met jullie zoons:musicnote:hee tas, hoe kan jij je nou verslapen heeeeee:oNormaal heb je om 7 uur de spaghettie of de pannekoeken al achter je kiezen zitten.......Dit is de eerste en de laatste keer he, hoor je me....Ik wil veel te graag dat jij eindelijk die allergrootste stap voorwaarts maakt hoor.Dat kun je en dat ga je doen ook!!!Zooooo alles uit goeie bedoelingen he, dat snap ge zeker wel:heart: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
tasseke Geplaatst 3 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 3 mei 2010 Desi,misschien zie ik het verkeerdik heb dan ook geen relatiemaar is het juist niet te bedoeling om voor jezelf te kiezenik bedoel,samen overleggen wat de wensen zijneen middenweg bedenken samenmaar niet jezelf wegcijferen voor je partnerlijkt me niet gezond om alleen de wensen van je partner over te nemendat heb je al 26 jaar gedaan, en dat beviel ook nietkijk soms moet je wat geven en soms moet je wat nemenmaar jezelf opgeven voor een ander? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
VM1 Geplaatst 3 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 3 mei 2010 Desi, sterkte! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Beate Geplaatst 3 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 3 mei 2010 goedenmorgen allemaal, en voor de mensen die toch in het weekend gedronken hebben; gewoon weer opnieuw beginnen! niet achterom kijken! Je kan maar 1 kant uit en dat is vooruit.Wat me wel is opgevallen dat in de nieuwsberichten en beelden over de landskampioen FC Twente het woord "bier" vaker voorkwam dan het woord "voetballen". En we kregen ook meer beelden van bierdrinkende mensen te zien dan van feestvierende mensen. Bier is feest..zo werd het gebracht.Of zag ik dat nu verkeerd? Mooi voorbeeld voor de jonge sportieve kinderen!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
tasseke Geplaatst 3 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 3 mei 2010 Dar,Ik ben begin december begonnen met de trapik heb hem al weer twee keer moeten afschurendoor de katten en ok, ook mijzelf..........ik werd een beetje kwaad en liep heel hard naar boven Dit is dus de derde keer..........vingers kruizen...............ik zit nu te denken, als ik bij de laatste laag ben........dan stop ik de katten in een benchen V. bij opa en omaoordoppen in zodat ik niemand kan horenen dan doe ik nooit meer een trap Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
tasseke Geplaatst 3 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 3 mei 2010 Ha Witte is afgespoeldWat trek je aan vandaag?en?vertel iets meer................is hij groot?waar heb je hem gevonden? toch niet bij grofvuil?hoe leuk is hijwat ga je doen? komen we met zijn allen even keurenwat doen zijn ouders voor de kost?wat doet hij zelf voor de kost?heeft hij een rijbewijs?kinderen, gescheiden, nooit getrouwd??pff, ik snap nu wel waarom V. nooit een vriendje meeneemt Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
tasseke Geplaatst 3 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 3 mei 2010 Beate,de bekende normvervaging!!was mij nooit opgevallen, totdat ik stoptebij alles wordt gedronkenfeest, verdriet, ontspanning, spanningen dan vindt iedereen het raar dat er zoveel alcoholisten rondlopen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
tasseke Geplaatst 3 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 3 mei 2010 Dar,ik begrijp nu je vraag pas over de kattenpootjesdat is nu HET grote probleemdie pootjes zelf kan je niet schoonmakendat slijt er wel vanaf buitenmaar uiteraard gaan ze altijd eerst op iets zachts liggenkussen of dekbed onder de verfmaar voor de katten zelf.......gelukkig stinkt verf nogaldus ze likken het niet schoondat is dan één meevaller Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
suusje777 Geplaatst 3 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 3 mei 2010 he bah weer niet geslapen,zit nnu met 2 drukke kindjes thuis, en daar wordt ik gek van....vakantie brrNien gefeliciteerd:present: gezellige dag gewenst,ga zo weer dee meerkanten bellen want t gaat echt niet. fijne droge dag allemaal. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
tasseke Geplaatst 3 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 3 mei 2010 Suus,pak jezelf bij de kladden en ga iets doen met de kidseen spelletje, voorlezen of saampjes een filmpje op de bankdesnoods de kinderboerderijdan ben je even bezigje geniet van de kids en denkt even niet aan jezelfuur voor uur en dag voor dag, zo ga je het redden tot donderdag Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vie Geplaatst 3 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 3 mei 2010 Suus je bent ook wel een beetje een wiebelig type hoor, als ik het zo mag zeggen. Zo wil je niet opgenomen worden omdat je dan je kinderen zo lang moet missen, dan kan de opname je weer niet snel genoeg gaan en word je crazy van je kinderen.Ik was het trouwens wel eens met je opmerking van vannacht dat niemand door een ander aan de drank kan gaan, maar je had het wat sympathieker kunnen stellen, met meer gevoel voor de ander.Tas ik ben zo'n softie dat ik mijn kat nooit zou buitensluiten, dat kèn ik gewoon niet.Wel heel leuk, je beschrijving hoe jij dat oplost.Dar, zijn er geen natuurlijke middelen om je balkonmeubilair op te knappen? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 3 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 3 mei 2010 je lijkt mn vader wel Tas,die stelde vroeger precies dezelfde vragen...Arme V.. die heeft dus ook zo te lijden als ze met een vriendje thuiskomt.Ja hij is best een stukkie groter dan ik, maar ik ben een uk, dus ja datkan al snelOh en ken m via internet, dus lang leve de pcMaar eerst nog maar ff afwachten of t vandaag net zo leuk wordt als de eerste ontmoeting.Mijn zijn nogal vd afwachtende....Ik beloof dat ik op de draad van vandaag ff schrijf of het nog zo leuk was (hopelijk leuker natuurlijk:D)sorry dat ik vandaag een beetje aan het egotrippen ben hiermaar dat komt omdat ik echt een beetje zenuwenenuwachtig ben.Iedereen die niet zo een leuke dag vandaag heeft wens ik allemaal veel sterkte toe. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 3 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 3 mei 2010 Ik ga trouwens sluitenwoepiedidelidoe tralalalaik ga laterzzzzzzzzzMaak er een mooie dag van allemaal Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 3 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 3 mei 2010 goede morgen allemaal.veeeel te lang geslapen, ben nu nog duf.WITTE wat leuk, maak er een mooie dag van.Harry sterkte met stoppen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
tasseke Geplaatst 3 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 3 mei 2010 Witte,dit zijn leuke zenuwen!!geniet ervan en we horen het wel van jeenneeuuhhhik ben net jomandaje eerste frisdrankje die je samen drinkt....die heb ik voor je ingestraald Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
VM1 Geplaatst 3 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 3 mei 2010 Ik ga spons- oren! Tot later. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden