Spring naar bijdragen

Maandag 3 mei


Aanbevolen berichten

  • Antwoorden 417
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Lief hé Cathy? Het schilpadje is een poes Pommetje en die zwarte de kater Kwiebus. Je zou het niet zeggen maar hij is heel erg groot. Maar ze zijn allebei zo ontzettend lief. Ze hebben nog nooit gekrabt en nooit sjagerijnig, echt zulke lieverds.
Hoe is het verder met jou meis? Alles goed? Je hebt geloof ik vandaag toch moeten werken hé?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ja ...ik zie haar: hoi Drup, hoe is het met je?

Nee Bol, van t weekend heb ik gewerkt. Vandaag een heel slome pyamadag gehad.
En deels ook te wijten aan het rottige weer! Verder gaat het zo-zo.
Hoe was het met je mannetje vanmiddag?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hij was vandaag weer tevreden Cathy dus goed vertoeven bij hem maar van de week is hij erg vervelend geweest tegen Letty. Ze heeft me van de week gebeld en voelde zich niet prettig. Jos zelf heeft niet in de gate gehad dat hij zo vervelend was maar morgen komt ze weer en dan zullen ze het wel weer uit praten.
Maar zit jij niet echt lekker in je velletje?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Bol, ik moet met iets anders bezig dus ga nu niet op je vraag in okay?
Ben blij voor jou dat het vanmiddag even rustig was bij Jos! Gelukkig dat dat ook voorkomt!

Ik ga even uitloggen. Kom nog wel even kijken strakkies! Latersss

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Igor ea dank je, dat is wel eens anders geweest.
Vorig jaar zat ik hier net zo aan de grond als Suusje. Ik heb nogal wat meegemaakt. Hard geknokt en weergevallen en opnieuw opgestaan en doorzetten en weer vallen en opnieuw blijven proberen heeft echt zin.
En vooral hier blijven komen. Juist als je een uitschuiver hebt of een uitglijder of een terugval.
Gestopt blijven met drank valt niet mee.
Met vallen en opstaan leer je fietsen en ineens zomaar merk je dat je op de fiets blijft zitten en al een hele lange tijd niet meer gevallen bent. En dat je kan fietsen !
Volhouden dus !

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Zo, teruggelezen. Ik wil eigenlijk heel graag wat zeggen over sommige dingen die vandaag gezegd zijn maar misschien is het beter om het niet te doen eerst.
Hartelijk dank voor al jullie felicitaties, lief zeg! VM jij ook gefeliciteerd met je zoon hoor:musicnote:
Vanmorgen zaten we om 8 uur in de auto en om 11 uur waren we bij het Omniversum. Parkeren was een groot probleem dus ergens in een woonwijk geparkeerd, hahaha
twee mooie films gezien< Under the sea en Mysteries of Egypt, echt heel mooi.
Toen zijn we naar Schiphol gegaan en daar wat rondgebanjerd. Maar het weer was vandaag zo verschrikkelijk, bah bah bah en nog eens bah.
In Lelystad hebben we wat gegeten nadat we bij Muiden in de file stonden en om 9 uur waren we weer thuis.
Het was een gezellige dag. Henk vond het leuk om zo zijn verjaardag te hebben, zaterdag was het feest al.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ook ik heb zitten terug lezen... tot een uur of drie vanmiddag.
En ik zeg er WEL wat over.
Ik vind het zo triest, al dat geklaag.

Suus over drukke kinders die ze zelf op de wereld heeft gezet en dat ze het niet meer aan kan.
Marieke kan het ook niet meer aan..... kittens die ze niet wil/kan verzorgen , een zoon die niet wil deugen , een man die oud is en niets meer wil/kan...... 't is toch gewoon die man waar je ooit verliefd op bent geworden... die toen ook al zoveel jaren ouder was????
Je houdt van iemand of je houdt niet van iemand, maar neem je verantwoordelijkheden en LEEF.

Sorry, we zijn allemaal verantwoordelijk voor ons eigen leven.
We zullen allemaal moeten roeien met de riemen die we hebben.
We moeten allemaal onze eigen keuzes maken.
En dat dat moeilijk kan zijn... daar twijfelt niemand aan.

Maar klagen keer op keer en keer op keer steun en goede raad van iedereen krijgen en er helemaal niets anders mee doen dan de volgende keer weer klagen........

Sorry, maar dat gaat er bij mij niet in.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Vie, je hebt gelijk, dat is ook flauw van mij om te zeggen.
Yvonne, jij zegt het inderdaad wel maar ik heb hier al enkele keren wat gezegd en dat werd me niet in dank afgenomen, hoe goed ik het ook bedoelde.
En de mensen zijn uitgelogd en dan ga je het over die mensen hebben, dat klopt toch niet?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Yvonne ik vind het ook. Uit de grond van mijn hart.
Het is helemaal niet dat ik alleen maar leuke dingen wil horen en wil best steun proberen te geven aan iemand die het moeilijk heeft voor zover ik dat kan. maar sommige dingen....!
Je hebt voor jezel;f en je naasten te zorgen, en alleen maar klagen en zielig doen schiet niet op.
Pffff, ik stel het misschien wat harder dan jij doet, maar jouw berichtje lucht mij op.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

×
×
  • Nieuwe aanmaken...