Spring naar bijdragen

woensdag 5 mei


Aanbevolen berichten

de dag van de bevrijding!

Nou, helaas slaap nog niet... ben dr maar weer even uit gegaan, ga t zo nog maar een keer proberen.
Ik vind het jammer dat vie blijkbaar denkt dat ik niet eerlijk ben hier over de hoeveelheid drank die ik dronk. Vie, ik zie geen reden om me hier anders voor te doen als t daadwerkelijk zit, dat masker moet ik tegenover de "echte" wereld (mensen om me heen, werk, vrienden, ouders etc) al dagelijks ophouden. Ik kom hier om open en eerlijk over mijn probleem te praten. Vandaag de dag van de vrijheid... gaan jullie nog iets leuks doen?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Antwoorden 648
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Tekst door mij aangepast.

Dolfijn, 1 ding is hier belangrijk:
Pak je eigen verantwoording want er is er maar 1 die verandering kan brengen en dat ben jezelf!!!

Probeer het ten aller tijde, bij jezelf te houden, en leg niet de schuld niet bij een ander neer.
Hoe raar het misschien bij je overkomt, iedereen die hier al langer schrijft, wil niets liever dan dat jij op een dag in zal zien, dat jij de enige bent die verandering kan brengen in je eigen situatie....

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goejemorge frummers,

Lekker geslape?

Vandaag mijn eerste dag zonder M. Geeft een raar gevoel. Zal wennen worden.
:brokenheart:

Caro de post werkt vandaag niet. Dit weet ik ivm de voorbereiding voor de crematie die daardoor naar maandag is verschoven.

Is er veel gebeurd de laatste dagen op het forum wat ik ECHT moet weten. Ik kan onmogelijk alles na gaan lezen daarvoor ontbreekt me de tijd.

Hebben jullie mijn foto,s al gezien van mijn Arnold en Sofieke?:)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goedemorgen allemaal !!

dat zal zeker wennen voor je zijn Desi, maar ze heeft nu rust.

Ga er vandoor, de plicht roept ! Moet zonnebrillen verkopen
op de braderie, nou het zonnetje :rose: schijnt gelukkig hier,
maar het is nog brrrr koud.

Tot laterzzzzz (vanavond)

Flip

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goeie morgen Vie.
Hoeisie? Heb je goed gepit? Ja hier al vroeg uit de veren, en m'n huisje al schoon. Dus ben begonnen met m'n schilderij. Ben benieuwd of ik m'n ogen vandaag de hele dag open kan houden.
Ga jij vandaag nog iets leuks doen?:rose:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik heb geen flauw idee of er feestelijkheden zijn hier in de buurt die leuk genoeg zijn om naar toe te gaan. Straks even het buurtkrantje doorspitten.
En vanavond komt mijn lief weer thuis.
Spannend hoor Dar, de nieuwe muren.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ja ik ben echt zo benieuwd hoe dat zal worden met dat blauw!

Als er niet veel te beleven valt in't durrep ga ik die lap zijde door de naaimachine rauzen. Leuk patroon gemaakt.

Wat leuk trouwens Dar van die plantjes op je balkon.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ja, ook zeegroen Dar. Het wordt een heeeeeel mooie broek (tenminste dat denk ik) en van de rest van de stof maak ik een tasje of een top, dat weet ik nog niet.
Weet je wat ik zo graag zou wille kunnen? Hoedjes maken.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Heb redelijk geslapen.

Gisteren hebben we met de hele familie en betrokkenen de uitvaart geregeld.
Mijn zusje en ik hebben M. gewassen verzorgd en mooi gemaakt voor bezoek. Ze zag er weer uit zoals vanouds. (Alleen dan een stuk magerder). Vanaf vandaag wordt ze opgebaard en zaterdag is een avondwake bij het centrum. Maandagmorgen de crematie.
Vanmiddag komen we weer samen om de rouwkaarten ed te verzorgen. J. haar man en kinderen zijn helemaal uit het veld geslagen en wij zijn blij dat we dit voor hem kunnen doen.
Het positieve aan zo'n gebeurtenis is vaak toch hoe samenhorig een familie kan zijn. t is een goed gevoel.

Jullie zijn allemaal bedankt voor jullie goede wensen. t is echt hartverwarmend.
Mijn tweede familie

:sun:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Kan me indenken dat het jullie een goed en warm gevoel geeft.
Zou me zelfs kunnen indenken dat er een soort van blijdschap en opluchting tussen het verdriet door sijpelt.
Ik kan me dat nog herinneren van het overlijden van allebei mijn ouders.
Vader is al een eeuwigheid geleden, maar was meer dan een half jaar heel ziek geweest .
Moeder is nog niet lang geleden gegaan, kwijnde het laatste jaar echt weg... zo triest.... als je het lijden van iemand waar je van houdt moet aanzien.
Toen het zover was hebben we haar ook echt laten gaan.............. het was goed, en genoeg geweest.
Ik was zo blij voor haar dat ze nu rust kreeg....
Desi, ik ben blij voor je dat alles gaat zoals je beschrijft, jullie hebben elkaar en komen er met elkaar doorheen:heart:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

×
×
  • Nieuwe aanmaken...