dolfijn888 Geplaatst 4 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 4 mei 2010 de dag van de bevrijding!Nou, helaas slaap nog niet... ben dr maar weer even uit gegaan, ga t zo nog maar een keer proberen.Ik vind het jammer dat vie blijkbaar denkt dat ik niet eerlijk ben hier over de hoeveelheid drank die ik dronk. Vie, ik zie geen reden om me hier anders voor te doen als t daadwerkelijk zit, dat masker moet ik tegenover de "echte" wereld (mensen om me heen, werk, vrienden, ouders etc) al dagelijks ophouden. Ik kom hier om open en eerlijk over mijn probleem te praten. Vandaag de dag van de vrijheid... gaan jullie nog iets leuks doen? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 5 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 5 mei 2010 Tekst door mij aangepast.Dolfijn, 1 ding is hier belangrijk:Pak je eigen verantwoording want er is er maar 1 die verandering kan brengen en dat ben jezelf!!!Probeer het ten aller tijde, bij jezelf te houden, en leg niet de schuld niet bij een ander neer.Hoe raar het misschien bij je overkomt, iedereen die hier al langer schrijft, wil niets liever dan dat jij op een dag in zal zien, dat jij de enige bent die verandering kan brengen in je eigen situatie.... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 5 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 5 mei 2010 Hé komen jullie eens als de sodeju julie bed uit 't is aL 6.00. Hier staat de kof. koud te worden.goeie morgen lieve Kanjers. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Hanneke Geplaatst 5 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 5 mei 2010 Goedemorgen Bolletje en anderen,Nou, ik ben al een paar uur op hoor. Alleen ga ik dan niet meteen achter de computer zitten. .Ik wens iedereen vandaag een fijne en nuchtere dag toe.Hanneke Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 5 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 5 mei 2010 Hé wat nou zeg. Slaap ik nog of heeft Dar in ene een nieuw koppie gekregen. Mooi Dar. Nieuwe identiteit.Goeie morgen Hanneke en Caro.Hoe is het met het hondje Caro? die ie het goed? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 5 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 5 mei 2010 Caro jij ook bezig met honden te schilderen? Ik moet een Stafford schilderen voor mijn nichie. Ga er straks aan beginnen. Heb gisteren een schets gemaakt dus aan de slag vandaag. Heb er weer zin in. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 5 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 5 mei 2010 Caro waarmoet ik dan kijken? Bij de draad van gisteren? Kan hem zo niet vinden. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
zoermuis Geplaatst 5 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 5 mei 2010 Goejemorge frummers,Lekker geslape?Vandaag mijn eerste dag zonder M. Geeft een raar gevoel. Zal wennen worden.Caro de post werkt vandaag niet. Dit weet ik ivm de voorbereiding voor de crematie die daardoor naar maandag is verschoven.Is er veel gebeurd de laatste dagen op het forum wat ik ECHT moet weten. Ik kan onmogelijk alles na gaan lezen daarvoor ontbreekt me de tijd.Hebben jullie mijn foto,s al gezien van mijn Arnold en Sofieke? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
meiske Geplaatst 5 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 5 mei 2010 Lieve DesiHeel veel sterkte de komende dagen een dikke knuffel van mij:present: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
filippa Geplaatst 5 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 5 mei 2010 Goedemorgen allemaal !!dat zal zeker wennen voor je zijn Desi, maar ze heeft nu rust.Ga er vandoor, de plicht roept ! Moet zonnebrillen verkopenop de braderie, nou het zonnetje schijnt gelukkig hier, maar het is nog brrrr koud.Tot laterzzzzz (vanavond)Flip Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 5 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 5 mei 2010 Lieve Dees.Heb je vannacht zelf wel een beetje kunnen slapen? Ik kan me heel goed voorstellen dat het nu allemaal anders wordt. Je bent zo lang bezig geweest om voor je zus te zorgen. Maar dadelijk krijg jij ook rust hoor lieverd. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vie Geplaatst 5 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 5 mei 2010 Hallo en goedemorgen.Dolfijn, als je dit nog leest, ik trok je integriteit niet in twijfel, ik informeerde alleen.Desi sterkte meid.Wat gaan jullie doen vandaag? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 5 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 5 mei 2010 Goeie morgen Vie.Hoeisie? Heb je goed gepit? Ja hier al vroeg uit de veren, en m'n huisje al schoon. Dus ben begonnen met m'n schilderij. Ben benieuwd of ik m'n ogen vandaag de hele dag open kan houden.Ga jij vandaag nog iets leuks doen? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vie Geplaatst 5 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 5 mei 2010 Ik heb geen flauw idee of er feestelijkheden zijn hier in de buurt die leuk genoeg zijn om naar toe te gaan. Straks even het buurtkrantje doorspitten.En vanavond komt mijn lief weer thuis.Spannend hoor Dar, de nieuwe muren. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vie Geplaatst 5 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 5 mei 2010 Ja ik ben echt zo benieuwd hoe dat zal worden met dat blauw!Als er niet veel te beleven valt in't durrep ga ik die lap zijde door de naaimachine rauzen. Leuk patroon gemaakt.Wat leuk trouwens Dar van die plantjes op je balkon. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 5 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 5 mei 2010 goede morgen allemaal.het zonnetje schijnt heerlijk, hopen dat we straks buiten kunnen zitten.dar ben benieuwd hoe het wordt, succes. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 5 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 5 mei 2010 Vie wat ga je van die lap stof maken, of heb je dat al geschreven? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 5 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 5 mei 2010 Goeiemorgen Dar, Vie en Bol. Hihi, Dar, te lang onder de hoogtezon gelegen? Staat je eigenlijk best leuk hoor Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 5 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 5 mei 2010 Ook goeiemorgen Isa....en Desi en igor.Desi, hoe ist nou? Goed kunnen slapen? Is er rust gekomen ? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vie Geplaatst 5 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 5 mei 2010 Ja, ook zeegroen Dar. Het wordt een heeeeeel mooie broek (tenminste dat denk ik) en van de rest van de stof maak ik een tasje of een top, dat weet ik nog niet.Weet je wat ik zo graag zou wille kunnen? Hoedjes maken. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
zoermuis Geplaatst 5 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 5 mei 2010 Heb redelijk geslapen.Gisteren hebben we met de hele familie en betrokkenen de uitvaart geregeld.Mijn zusje en ik hebben M. gewassen verzorgd en mooi gemaakt voor bezoek. Ze zag er weer uit zoals vanouds. (Alleen dan een stuk magerder). Vanaf vandaag wordt ze opgebaard en zaterdag is een avondwake bij het centrum. Maandagmorgen de crematie. Vanmiddag komen we weer samen om de rouwkaarten ed te verzorgen. J. haar man en kinderen zijn helemaal uit het veld geslagen en wij zijn blij dat we dit voor hem kunnen doen. Het positieve aan zo'n gebeurtenis is vaak toch hoe samenhorig een familie kan zijn. t is een goed gevoel.Jullie zijn allemaal bedankt voor jullie goede wensen. t is echt hartverwarmend. Mijn tweede familie Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
zoermuis Geplaatst 5 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 5 mei 2010 Mijn spreuk voor vandaag:Een enkele kaars verdrijft al de duisternis van de hele kamer. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 5 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 5 mei 2010 Kan me indenken dat het jullie een goed en warm gevoel geeft.Zou me zelfs kunnen indenken dat er een soort van blijdschap en opluchting tussen het verdriet door sijpelt. Ik kan me dat nog herinneren van het overlijden van allebei mijn ouders. Vader is al een eeuwigheid geleden, maar was meer dan een half jaar heel ziek geweest .Moeder is nog niet lang geleden gegaan, kwijnde het laatste jaar echt weg... zo triest.... als je het lijden van iemand waar je van houdt moet aanzien. Toen het zover was hebben we haar ook echt laten gaan.............. het was goed, en genoeg geweest.Ik was zo blij voor haar dat ze nu rust kreeg.... Desi, ik ben blij voor je dat alles gaat zoals je beschrijft, jullie hebben elkaar en komen er met elkaar doorheen:heart: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 5 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 5 mei 2010 O Caro, die ogen van de hond. Wat mooi, zo trouw zeg. Nou daar kun jij heel wat moois van maken. Ik ben heel benieuwd naar het eindresultaat. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 5 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 5 mei 2010 Vie misschien kun je dan een zelfde hoed maken bij je nieuwe kledingstuk of heb je daar niet genoeg stof voor? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden