lady jane Geplaatst 7 mei 2010 Rapport Geplaatst 7 mei 2010 Ik dacht bij schreeuwen iook meer aan een soort noodkreet,als iemand afhaakt omdat die zich genegeerd voelt of eenzaam,dan is dat sneu. Maar gewoon melden wat Fleurtje deed is duidelijk ook afdoende.ben je er nog Fleur?
fleurtje Geplaatst 7 mei 2010 Rapport Geplaatst 7 mei 2010 @ariBen heus niet negatief..En aandacht naar me toe trekken zou ik het nu ook weer niet helemaal noemen. Was gewoon trots op mezelf en niemand die het opmerkte. Btw gisteren was gisteren. Vandaag, vandaag toch?En hoofdletters lijkt me een goed idee en alleen vind ik het niet zo fijn als ik het op die manier zou moeten doen..In ieder geval maak er nog een leuke avond van :-)
igor Geplaatst 7 mei 2010 Rapport Geplaatst 7 mei 2010 dan zal het ook wel goed komen rapi.bij de makelaar waar ik binnen stapte had ik ook een goed gevoel. ze hebben me echt met alles geholpen (dat was wel zo prettig als je weinig van huizen kopen weet), ze zullen er wel beter van zijn geworden maar ik uiteindelijk ook
rapilos Geplaatst 7 mei 2010 Rapport Geplaatst 7 mei 2010 Fleur, je mag ook trots zijn op jezelf.Vertel; Het heeft vast met niet drinken te maken.Hoelang gaat het nu goed.Sorrie, weet niet zoveel van je.
lady jane Geplaatst 7 mei 2010 Rapport Geplaatst 7 mei 2010 Ik zie nu pas dat Kohtje en Spud jarig zijn:van harte alletwee: :light::musicnote::light::musicnote::light::musicnote::light::musicnote::light::musicnote::light::musicnote::light::musicnote::light::musicnote::light::musicnote::light::musicnote::light::musicnote::light::musicnote::light::musicnote::light::musicnote::light::musicnote::light::musicnote::light::musicnote::light:
igor Geplaatst 7 mei 2010 Rapport Geplaatst 7 mei 2010 nou Ari, ik vindt het ook krom om mezelf te belonen, ik krijg toch al een beloning als ik van de drank afblijf. een 'heldere' omgeving. zie er iets 'beter'uit, voel me fitter enz
fleurtje Geplaatst 7 mei 2010 Rapport Geplaatst 7 mei 2010 @ariWas dat voor mij bedoeld? Want euhm ik kan niet goed volgen hoor.Het enigste dat ik vier pagina's of zo terug schreef was dat ik aan mijn tweede dag bezig ben en best trots ben dat ik in de winkel heb laten staan wat ik moest laten staan. Maar het is fijner om van iemand anders te horen dat ze net zo trots zijn.Maar eigenlijk is de boodschap een beetje verdwenen nu..Is heus niet zo erg maar voelde wel een beetje nu ja..ik weet niet.Misschien ben ik gewoon een janker op dat gebied ;-)Ga jullie laten..nog ff in de zetel ploffen
igor Geplaatst 7 mei 2010 Rapport Geplaatst 7 mei 2010 fleur, er zijn mensen die dat wel zien en dat helemaal top vinden van jou. heeft je dochter nou ook wat door? ik weet niet hoe oud ze is?
filippa Geplaatst 7 mei 2010 Rapport Geplaatst 7 mei 2010 Igor geen gebak op vandaag ? Fleur ik vind het super knap hoor de tweede dag, taaie rakker (kadootje) !! x Flip
Houtje Geplaatst 7 mei 2010 Rapport Geplaatst 7 mei 2010 Voor Yajala e.a.: de link naar het forumboek http://www.alcoholdebaas.nl/Forum/Forumboek.aspx*Yajala: ook als pb aan je verstuurd hoor.
igor Geplaatst 7 mei 2010 Rapport Geplaatst 7 mei 2010 hoi flipnee geen gebak, ben naar de sportschool geweest.wel 6 vruchtenwaterijsjes
igor Geplaatst 7 mei 2010 Rapport Geplaatst 7 mei 2010 m'n bedje is weer warm ik kruip erin.weltrusten allemaal en morgen weer vrolijk op.
smart Geplaatst 7 mei 2010 Rapport Geplaatst 7 mei 2010 Hoi allemaalFleurtje, weet je wat ik denk dat er gebeurde daarstraks?Jij hebt hetzelfde icoontje als Flip, die op dat moment ook net had geschreven.Ik denk dan dat er makkelijker overheen gelezen wordt vanuit een flits...althans dat gebeurde er bij mij. Kun je je er iets bij voorstellen?(en Flip is al 4 jaar van de dr af)In elk geval: goed volgehouden! En nóg volhouden meid!!Ik ga zo slapen. Wens ieder een goed nacht en nog een fijne avond!
smart Geplaatst 7 mei 2010 Rapport Geplaatst 7 mei 2010 O Hannah: hoe ging het nu vanavond?Je zou toch met je vriend praten??
rapilos Geplaatst 7 mei 2010 Rapport Geplaatst 7 mei 2010 Mensen,Ik ga ook maar naar bed.Waarschijnlijk nog te onrustig om te slapen.Ga maar even een yoga cdeetje opzetten.Toedels.
filippa Geplaatst 7 mei 2010 Rapport Geplaatst 7 mei 2010 ha ha, dat had ik gelezen ja, goed hoor !! in vruchtwaterijsjes zitten nietzoveel calorieen, maar om er nou meteen 6 te nemen Tja, altijd moeilijk om het bij 1tje te laten he ? !Trustuh Igor
igor Geplaatst 7 mei 2010 Rapport Geplaatst 7 mei 2010 flip vanmiddag 3 en vanavond 3 (klinkt niet zo erg)
VM1 Geplaatst 7 mei 2010 Rapport Geplaatst 7 mei 2010 Kom nog ff piepen en dan ga ik slapen, hop naar het feestje morgen!Wel truste allemaal!
filippa Geplaatst 7 mei 2010 Rapport Geplaatst 7 mei 2010 Nou Cath das ook lekker, je leest dus over mij "heen" ? omdat ik er al 4 jaar af ben ?? Heb ook gevoel hoor Flip
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden