Spring naar bijdragen

Aanbevolen berichten

• Antwoorden 338
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Popular Days

Top Posters In This Topic

Geplaatst

Ik dacht bij schreeuwen iook meer aan een soort noodkreet,
als iemand afhaakt omdat die zich genegeerd voelt of eenzaam,
dan is dat sneu. Maar gewoon melden wat Fleurtje deed is duidelijk ook afdoende.
ben je er nog Fleur?

Geplaatst

@ari
Ben heus niet negatief..
En aandacht naar me toe trekken zou ik het nu ook weer niet helemaal noemen. Was gewoon trots op mezelf en niemand die het opmerkte. Btw gisteren was gisteren. Vandaag, vandaag toch?
En hoofdletters lijkt me een goed idee en alleen vind ik het niet zo fijn als ik het op die manier zou moeten doen..
In ieder geval maak er nog een leuke avond van :-)

Geplaatst

dan zal het ook wel goed komen rapi.

bij de makelaar waar ik binnen stapte had ik ook een goed gevoel. ze hebben me echt met alles geholpen (dat was wel zo prettig als je weinig van huizen kopen weet), ze zullen er wel beter van zijn geworden maar ik uiteindelijk ook :D

Geplaatst

Ik zie nu pas dat Kohtje en Spud jarig zijn:
van harte alletwee: :musicnote::present::):light::heart::camera::sun::rose::):musicnote::musicnote::present::):light::heart::camera::sun::rose::):musicnote::musicnote::present::):light::heart::camera::sun::rose::):musicnote::musicnote::present::):light::heart::camera::sun::rose::):musicnote::musicnote::present::):light::heart::camera::sun::rose::):musicnote::musicnote::present::):light::heart::camera::sun::rose::):musicnote::musicnote::present::):light::heart::camera::sun::rose::):musicnote::musicnote::present::):light::heart::camera::sun::rose::):musicnote::musicnote::present::):light::heart::camera::sun::rose::):musicnote::musicnote::present::):light::heart::camera::sun::rose::):musicnote::musicnote::present::):light::heart::camera::sun::rose::):musicnote::musicnote::present::):light::heart::camera::sun::rose::):musicnote::musicnote::present::):light::heart::camera::sun::rose::):musicnote::musicnote::present::):light::heart::camera::sun::rose::):musicnote::musicnote::present::):light::heart::camera::sun::rose::):musicnote::musicnote::present::):light::heart::camera::sun::rose::):musicnote::musicnote::present::):light::heart::camera::sun::rose::):musicnote::musicnote::present::):light::heart::camera::sun::rose::):musicnote:

Geplaatst

nou Ari, ik vindt het ook krom om mezelf te belonen, ik krijg toch al een beloning als ik van de drank afblijf. een 'heldere' omgeving. zie er iets 'beter'uit, voel me fitter enz

Geplaatst

@ari
Was dat voor mij bedoeld? Want euhm ik kan niet goed volgen hoor.
Het enigste dat ik vier pagina's of zo terug schreef was dat ik aan mijn tweede dag bezig ben en best trots ben dat ik in de winkel heb laten staan wat ik moest laten staan. Maar het is fijner om van iemand anders te horen dat ze net zo trots zijn.
Maar eigenlijk is de boodschap een beetje verdwenen nu..
Is heus niet zo erg maar voelde wel een beetje nu ja..ik weet niet.
Misschien ben ik gewoon een janker op dat gebied ;-)
Ga jullie laten..nog ff in de zetel ploffen

Geplaatst

fleur, er zijn mensen die dat wel zien en dat helemaal top vinden van jou. heeft je dochter nou ook wat door? ik weet niet hoe oud ze is?

Geplaatst

Hoi allemaal

Fleurtje, weet je wat ik denk dat er gebeurde daarstraks?
Jij hebt hetzelfde icoontje als Flip, die op dat moment ook net had geschreven.
Ik denk dan dat er makkelijker overheen gelezen wordt vanuit een flits...
althans dat gebeurde er bij mij. Kun je je er iets bij voorstellen?
(en Flip is al 4 jaar van de dr af)

In elk geval: goed volgehouden! En nóg volhouden meid!!

Ik ga zo slapen. Wens ieder een goed nacht en nog een fijne avond!

Geplaatst

ha ha, dat had ik gelezen ja, goed hoor !! in vruchtwaterijsjes zitten niet
zoveel calorieen, maar om er nou meteen 6 te nemen :o
Tja, altijd moeilijk om het bij 1tje te laten he ? !

Trustuh Igor

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

• Nieuwe aanmaken...