fleurtje Geplaatst 7 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 7 mei 2010 Hey je vergeet fleurtje! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 7 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 7 mei 2010 Of het is hier echt héél traag of ik praat elke keer tegen mezelf Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 7 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 7 mei 2010 Ja Ari, alles gaat goed hier,af en toe wat aanvarinkjesze mist haar vriendinnen echtdus veel msn en ik tussendoor de compu.Morgen terugreis en zondagavond thuis.Wel wat verleidingen hoor, er wordt flink gezopenmaar na 2 dagen was het over en weg, dus goed gegaan.Waar zit jij? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 7 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 7 mei 2010 Hoi allemaal,Kom me even melden.Gelezen dat Ya het even moeilijk had, maar zich nu beter voelt en in bad gaat.Goed zo Ya, Ga ervoor!!Verder voel ik me aardig afgedraaid.Van het werken(ben net thuis) en van het piekeren.Morgen tekenen van het voorlopige koopcontract.Voel me toch wat gespannen , om zoiets belangrijks in m'n uppie te doen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 7 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 7 mei 2010 Nou Rapi,visualiseer ons dan maar op je linkerschouderals je moet tekenen, dan ben je niet helemaal alleen:heart: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 7 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 7 mei 2010 Ben je ook op Schier geweest?Hier ook pet hoor, vandaag voor het eerst droogen wat zon, wel heerlijk gevolleyed, maar 1 heleen een halve afgelast en een dag binnen. In 20 jaar nietzo slecht geweest hoorde ik van de organisator. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 7 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 7 mei 2010 Vreemd...Misschien moet ik eerst iets drinken voor iemand me opmerkt? Blijkbaar stevige kliek hier Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 7 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 7 mei 2010 Helemaal gevaren begrijp ik dus? Goed hooren jezelf warm houden zonder jeweetwel;), toppie.Hoop dat het toch leuk was, ondanks de kou. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 7 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 7 mei 2010 Jane,Heb gehoord dat het in Spanje slecht weer is.Zal jullie erbij denken morgen,Dat helpt misschien.Goed trouwens van je dat je de verleidingen hebt weerstaan!Ari,Heb je gemist dan dat ik een superleuk 2 kamerappartament gekocht heb ? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 7 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 7 mei 2010 fleur Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 7 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 7 mei 2010 Fleurtje, sorry, soms zie ik over mensen heen, dan is het ffeen tweegesprek, maar als er echt iets belangrijks is dankun je even SCHREEUWEN, dan krijg je altijd aandacht hoor! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 7 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 7 mei 2010 Fleurtje,Hallo,Hallo, heb je gezien hoor! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 7 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 7 mei 2010 rapi succes morgen. heb je er een goed gevoel bij? ik heb ook in m'n uppie mijn huisje gekocht, was doodeng. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 7 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 7 mei 2010 Eindelijk nuchter gedoopt Ari!!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 7 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 7 mei 2010 Dank Igor.Fijn, te horen dat ik niet de enige ben die het doodeng vind.Maar heb er verder een goed gevoel bij hoor,ik twijfel niet ofzo Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 7 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 7 mei 2010 heb je nog een beetje fatsoenlijk weer jane? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 7 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 7 mei 2010 Ik dacht bij schreeuwen iook meer aan een soort noodkreet,als iemand afhaakt omdat die zich genegeerd voelt of eenzaam,dan is dat sneu. Maar gewoon melden wat Fleurtje deed is duidelijk ook afdoende.ben je er nog Fleur? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 7 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 7 mei 2010 @ariBen heus niet negatief..En aandacht naar me toe trekken zou ik het nu ook weer niet helemaal noemen. Was gewoon trots op mezelf en niemand die het opmerkte. Btw gisteren was gisteren. Vandaag, vandaag toch?En hoofdletters lijkt me een goed idee en alleen vind ik het niet zo fijn als ik het op die manier zou moeten doen..In ieder geval maak er nog een leuke avond van :-) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 7 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 7 mei 2010 dan zal het ook wel goed komen rapi.bij de makelaar waar ik binnen stapte had ik ook een goed gevoel. ze hebben me echt met alles geholpen (dat was wel zo prettig als je weinig van huizen kopen weet), ze zullen er wel beter van zijn geworden maar ik uiteindelijk ook Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 7 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 7 mei 2010 Fleur, je mag ook trots zijn op jezelf.Vertel; Het heeft vast met niet drinken te maken.Hoelang gaat het nu goed.Sorrie, weet niet zoveel van je. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 7 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 7 mei 2010 Ik zie nu pas dat Kohtje en Spud jarig zijn:van harte alletwee: :light::musicnote::light::musicnote::light::musicnote::light::musicnote::light::musicnote::light::musicnote::light::musicnote::light::musicnote::light::musicnote::light::musicnote::light::musicnote::light::musicnote::light::musicnote::light::musicnote::light::musicnote::light::musicnote::light::musicnote::light: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 7 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 7 mei 2010 nou Ari, ik vindt het ook krom om mezelf te belonen, ik krijg toch al een beloning als ik van de drank afblijf. een 'heldere' omgeving. zie er iets 'beter'uit, voel me fitter enz Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 7 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 7 mei 2010 @ariWas dat voor mij bedoeld? Want euhm ik kan niet goed volgen hoor.Het enigste dat ik vier pagina's of zo terug schreef was dat ik aan mijn tweede dag bezig ben en best trots ben dat ik in de winkel heb laten staan wat ik moest laten staan. Maar het is fijner om van iemand anders te horen dat ze net zo trots zijn.Maar eigenlijk is de boodschap een beetje verdwenen nu..Is heus niet zo erg maar voelde wel een beetje nu ja..ik weet niet.Misschien ben ik gewoon een janker op dat gebied ;-)Ga jullie laten..nog ff in de zetel ploffen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 7 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 7 mei 2010 fleur, er zijn mensen die dat wel zien en dat helemaal top vinden van jou. heeft je dochter nou ook wat door? ik weet niet hoe oud ze is? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
filippa Geplaatst 7 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 7 mei 2010 Igor geen gebak op vandaag ? Fleur ik vind het super knap hoor de tweede dag, taaie rakker (kadootje) !! x Flip Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden