bolletje Geplaatst 7 mei 2010 Rapport Geplaatst 7 mei 2010 Ik ga voor de verandering weer eens af sluiten.Ya ik heb een draadje onder Thema's en alcohol geplaatst. Misschien is het goed om daar eens te kijken, het gaat over de negeatieve gevoelens die je krijgt na het drinken. Kijk maar of je een keertje daar wil schrijven. altijd een goed idee dat, als je trek in drank krijgt, ff terug te gaan naar het berichtje dat je dan daar geplaatst hebt. Het kan je van de eerste slok af houden.Mensen tot morgen weer. Geniet van de avond, dan zal het slapen ook goed gaan.
filippa Geplaatst 7 mei 2010 Rapport Geplaatst 7 mei 2010 hai ya,ik vond het ook zo'n lieve foto van Lotus, maar had ik geloof ik niet gezegd, wel gedacht.... maardat kan jij natuurlijk niet weten.Ze worden alleen zo snel groot, jammer maar eerst maar afwachten tot hij komt, spannend !!
filippa Geplaatst 7 mei 2010 Rapport Geplaatst 7 mei 2010 Kijk tussendoor ook nog even X-factor, multi-tasking !! hi hi
PROUD2BME Geplaatst 7 mei 2010 Rapport Geplaatst 7 mei 2010 Ik ga in bad en m,n bedje in!Thanks voor de lieve woorden allemaal!Ben weer een stuk rustiger van binnen!Dikke kus voor jullie allemaal!
fleurtje Geplaatst 7 mei 2010 Rapport Geplaatst 7 mei 2010 Tweede dag In de winkel en lekker het bier in de ogen gekeken. Op naar morgen :-).
lady jane Geplaatst 7 mei 2010 Rapport Geplaatst 7 mei 2010 Goeienavonds saampjesHoi Ari, al terug van vakantie??alles goed gegaan?
fleurtje Geplaatst 7 mei 2010 Rapport Geplaatst 7 mei 2010 Alhoewel ik heb maar met een half oog gekeken Wel hoofdpijn en buikpijn..maar ligt misschien aan iets anders
Otje Geplaatst 7 mei 2010 Rapport Geplaatst 7 mei 2010 Yajala, toch ben je goed bezig. Een uitglijder kan makkelijk tot een terugval leiden. Dat van te voren inzien is heel belangrijk. Heb je wel eens gedacht aan een groen pilletje ?
igor Geplaatst 7 mei 2010 Rapport Geplaatst 7 mei 2010 Bol ,Isa Yaja weltrusten zie lotus al helemaal voor me met de gordijnen geef ze maar een dikke knuffel.
PROUD2BME Geplaatst 7 mei 2010 Rapport Geplaatst 7 mei 2010 quote: Originally posted by: houtjeTja,Kijk eens op tactus.nl in het forumboek,dat kun je gratis downloaden,Was al weg maar kom nog even snel terug!Kan je mij die link doorsturen Houtje?Kan het niet vinden!Graag per pb aangezien ik uitlog omdat m,n bad klaar is!Alvast bedankt!Dikke kus voor jullie allemaal!
fleurtje Geplaatst 7 mei 2010 Rapport Geplaatst 7 mei 2010 Of het is hier echt héél traag of ik praat elke keer tegen mezelf
lady jane Geplaatst 7 mei 2010 Rapport Geplaatst 7 mei 2010 Ja Ari, alles gaat goed hier,af en toe wat aanvarinkjesze mist haar vriendinnen echtdus veel msn en ik tussendoor de compu.Morgen terugreis en zondagavond thuis.Wel wat verleidingen hoor, er wordt flink gezopenmaar na 2 dagen was het over en weg, dus goed gegaan.Waar zit jij?
rapilos Geplaatst 7 mei 2010 Rapport Geplaatst 7 mei 2010 Hoi allemaal,Kom me even melden.Gelezen dat Ya het even moeilijk had, maar zich nu beter voelt en in bad gaat.Goed zo Ya, Ga ervoor!!Verder voel ik me aardig afgedraaid.Van het werken(ben net thuis) en van het piekeren.Morgen tekenen van het voorlopige koopcontract.Voel me toch wat gespannen , om zoiets belangrijks in m'n uppie te doen.
lady jane Geplaatst 7 mei 2010 Rapport Geplaatst 7 mei 2010 Nou Rapi,visualiseer ons dan maar op je linkerschouderals je moet tekenen, dan ben je niet helemaal alleen:heart:
lady jane Geplaatst 7 mei 2010 Rapport Geplaatst 7 mei 2010 Ben je ook op Schier geweest?Hier ook pet hoor, vandaag voor het eerst droogen wat zon, wel heerlijk gevolleyed, maar 1 heleen een halve afgelast en een dag binnen. In 20 jaar nietzo slecht geweest hoorde ik van de organisator.
fleurtje Geplaatst 7 mei 2010 Rapport Geplaatst 7 mei 2010 Vreemd...Misschien moet ik eerst iets drinken voor iemand me opmerkt? Blijkbaar stevige kliek hier
lady jane Geplaatst 7 mei 2010 Rapport Geplaatst 7 mei 2010 Helemaal gevaren begrijp ik dus? Goed hooren jezelf warm houden zonder jeweetwel;), toppie.Hoop dat het toch leuk was, ondanks de kou.
rapilos Geplaatst 7 mei 2010 Rapport Geplaatst 7 mei 2010 Jane,Heb gehoord dat het in Spanje slecht weer is.Zal jullie erbij denken morgen,Dat helpt misschien.Goed trouwens van je dat je de verleidingen hebt weerstaan!Ari,Heb je gemist dan dat ik een superleuk 2 kamerappartament gekocht heb ?
lady jane Geplaatst 7 mei 2010 Rapport Geplaatst 7 mei 2010 Fleurtje, sorry, soms zie ik over mensen heen, dan is het ffeen tweegesprek, maar als er echt iets belangrijks is dankun je even SCHREEUWEN, dan krijg je altijd aandacht hoor!
igor Geplaatst 7 mei 2010 Rapport Geplaatst 7 mei 2010 rapi succes morgen. heb je er een goed gevoel bij? ik heb ook in m'n uppie mijn huisje gekocht, was doodeng.
rapilos Geplaatst 7 mei 2010 Rapport Geplaatst 7 mei 2010 Dank Igor.Fijn, te horen dat ik niet de enige ben die het doodeng vind.Maar heb er verder een goed gevoel bij hoor,ik twijfel niet ofzo
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden