PROUD2BME Geplaatst 7 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 7 mei 2010 quote: Originally posted by: isayajala.... stel jezelf de vraag waarom de afbeelding van een biertje een trigger voor je zou kunnen zijn.,.... dit nav je vraag om de afb. te laten verwijderen uit een onschuldige verjaardagsslinger! Normaal heb ik er ook niet zo,n moeite mee hoor maar op dit moment even wel doordat ik al zo loop te stuiteren. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 7 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 7 mei 2010 stuur het stemmetje maar even hierheen, dan zal ik hem een knal onder z'n achterste geven dat ie naar het andere eind van de wereld vliegt Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
PROUD2BME Geplaatst 7 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 7 mei 2010 quote: Originally posted by: igoryaja 35 min fietsen, 35 min lopen, 35 min cross en dan de been/rugspieren nog wat trainen. de armen/handen wil nog niet zo kort na de breuk. 1 x per week spinning. ik wil het wat meer opbouwen en eventueel ook 1x per week zwemmen. ik heb zo'n 4 weken in het gips gezeten en er zijn intussen aardig wat kilo's bij gekomen, die moeten er ook snel weer af Ziet er goed uit, en die kracht in je armen krijg je ook snel weer terug hoor als je het maar rustig opbouwt!Veel met kleine dumbells werken is het beste dan!Maar goed joh,en die kilo,s gaan er dan ook vanzelf weer af hoor! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
PROUD2BME Geplaatst 7 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 7 mei 2010 quote: Originally posted by: igorstuur het stemmetje maar even hierheen, dan zal ik hem een knal onder z'n achterste geven dat ie naar het andere eind van de wereld vliegt Komt hij aan Igor!!:devil::devil: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 7 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 7 mei 2010 flip wat een drolletje, heb je al een naam? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
PROUD2BME Geplaatst 7 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 7 mei 2010 quote: Originally posted by: ariquote: Originally posted by: yajalaAri please haal die biertjes eens uit je slinger voor mij! Yajala:1. de slinger is aangepast2. het zijn geen biertjes maar bekers chocolademelk met slagroom. Kwestie van perceptie 3. ook bij mijn berichtjes mag je scrollen Thanks Ari!!Bedoelde het niet persoonlijk en nu zie ik dat het chocolademelk is!hihi!Heb gewoon een bad day! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Houtje Geplaatst 7 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 7 mei 2010 @Yajala,Heb je al gegeten?Als de gedachte aan alcohol je in zijn greep houdt,kan je proberen welke afleiding het beste bij jou past.meestal is AKTIE toch het toverwoord.Ik heb 1,5 jaar lang om half 6 zitten avondeten,dat hoeft nu niet meer.En om 5 uur maar tandhakken,omdat ik mijn wijntje zo miste.Je kunt denken aan: iemand bellen,douchen (erg goed), héél hard lopen, rennnen, trappen rennen, eindje fietsen, blokje lopen.Ik zat standaard om 5 uur voor de TV,had een programma dat me afleidde.Ben gaan breien en haken,punniken zelfs.Puzzelen, lezen, computeren,de hond uitlaten,eten, of.... strijken?Dat is toch wel mijn all-time favorite,strijken bij de tv.Door mijn nek heb ik het twee jaar niet kunnen doen.Maar het opruimen van de was (echt waar!)ruimde ook mijn hoofd op.Het is altijd beter in een schone en opgeruimdeomgeving te zijn, en juist daaraan te werken.Je kan ook de trek "uitzitten"dat heet gevoelssurfenmaar vond ik in het begin te moeilijk.ook prettig is een stopmaatje,die je een sms kan sturen op zo'n momentdan voel je je niet zo alleen! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
PROUD2BME Geplaatst 7 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 7 mei 2010 @Isa,ik weet het Isa,Heb vanmiddag een nieuw boek gekocht als afleiding en ga zo lekker in een warm bedje aan m,n boek beginnen,laat me echt niet gek maken door dat mannetje hoor!Hij gaat niet van me winnen! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
PROUD2BME Geplaatst 7 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 7 mei 2010 Thanks Houtje,daar zitten wat fijne tips tussen,dat uitzitten pppfffff,dat doe ik al 2 dagen,das niks voor mij!m,n kookwekker staat op ontploffen zo gloeiend is hij haha!Ik ga relaxen zo!Eerst een warm bad en dan met m,n boek naar bed!Heb je berichtje opgeslagen!Thanks Hout! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Houtje Geplaatst 7 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 7 mei 2010 Goed idee, lekker badderen en dan rozig in bed!Ik stuur je een mepper voor de duiveltjes!mep,mepperdemep, meppmepperdemepmepmep!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
filippa Geplaatst 7 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 7 mei 2010 Poepie hé, lief lief lief Igor & Ya,Heet nu Questro, moest met een Q beginnen, je kunt hem ook anders noemen natuurlijk maar voorde stamboom heet hij nu Questro (de directeur van de middelbare school van mijn kinderenheet Kwestro, ha ha) makkelijk te onthouden dus.Komt 4 juni uit spanje ons huisje verblijden.Zit op nieuwe foto's te wachten als ik ze heb, zal ik ze plaatsen.Heb al een "oudje" Max genaamd 13 jaar nu dus dat zal hem wel even tegenvallen zo'n pup.Nou probeer jullie een beetje vrolijkheid te geven !!gr Flip Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Houtje Geplaatst 7 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 7 mei 2010 Tja,helaas heb ik het allemaal zelf ook mee moeten makenmaar het wordt ECHT makkelijker,maar dat duurt wel even!Kijk eens op tactus.nl in het forumboek,dat kun je gratis downloaden,we hebben met 10 vrouwen onze ervaringenhier op het forum en met het stoppen metalcohol beschreven.(ik verdien er geen cent aan hoor,we hebben het geschreven om anderen te helpen,ik ben er trots op,het ligt nu bij mijn huisarts en bij mijn psychin de wachtkamer). Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
filippa Geplaatst 7 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 7 mei 2010 Daar sluit ik mij volledig bij aan Houtje, het wordt makkelijker, de trekmomentenworden korter en korter !! Flip Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
PROUD2BME Geplaatst 7 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 7 mei 2010 Nou geeft het zeker Flip!Al zit mij liefe pup nu m,n gordijnen op te vreten! gggrrrrhihi!Maar die begint al te puberen he!Ze is bijna 12 weken nu dus aant draken hoor haha Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
PROUD2BME Geplaatst 7 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 7 mei 2010 Ik blijf m,n best ook doen!Heb al zoveel aan jullie nu dat ik me al een stuk beter voel!Had je mij een half jaar geleden gezegd dat ik ooit op zo,n Forum zou komen had ik je totaal voor gek verklaard maar voelde me net zo ellendig en zocht jullie op en zie....ik zie de zon weer schijnen!Thanks lieve allemaal en ga zeker even tactive.nl bekijken! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 7 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 7 mei 2010 Ik ga voor de verandering weer eens af sluiten.Ya ik heb een draadje onder Thema's en alcohol geplaatst. Misschien is het goed om daar eens te kijken, het gaat over de negeatieve gevoelens die je krijgt na het drinken. Kijk maar of je een keertje daar wil schrijven. altijd een goed idee dat, als je trek in drank krijgt, ff terug te gaan naar het berichtje dat je dan daar geplaatst hebt. Het kan je van de eerste slok af houden.Mensen tot morgen weer. Geniet van de avond, dan zal het slapen ook goed gaan. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
filippa Geplaatst 7 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 7 mei 2010 hai ya,ik vond het ook zo'n lieve foto van Lotus, maar had ik geloof ik niet gezegd, wel gedacht.... maardat kan jij natuurlijk niet weten.Ze worden alleen zo snel groot, jammer maar eerst maar afwachten tot hij komt, spannend !! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
filippa Geplaatst 7 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 7 mei 2010 Kijk tussendoor ook nog even X-factor, multi-tasking !! hi hi Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
PROUD2BME Geplaatst 7 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 7 mei 2010 Ik ga in bad en m,n bedje in!Thanks voor de lieve woorden allemaal!Ben weer een stuk rustiger van binnen!Dikke kus voor jullie allemaal! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 7 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 7 mei 2010 Tweede dag In de winkel en lekker het bier in de ogen gekeken. Op naar morgen :-). Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 7 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 7 mei 2010 Goeienavonds saampjesHoi Ari, al terug van vakantie??alles goed gegaan? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 7 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 7 mei 2010 Alhoewel ik heb maar met een half oog gekeken Wel hoofdpijn en buikpijn..maar ligt misschien aan iets anders Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Otje Geplaatst 7 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 7 mei 2010 Yajala, toch ben je goed bezig. Een uitglijder kan makkelijk tot een terugval leiden. Dat van te voren inzien is heel belangrijk. Heb je wel eens gedacht aan een groen pilletje ? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 7 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 7 mei 2010 Bol ,Isa Yaja weltrusten zie lotus al helemaal voor me met de gordijnen geef ze maar een dikke knuffel. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
PROUD2BME Geplaatst 7 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 7 mei 2010 quote: Originally posted by: houtjeTja,Kijk eens op tactus.nl in het forumboek,dat kun je gratis downloaden,Was al weg maar kom nog even snel terug!Kan je mij die link doorsturen Houtje?Kan het niet vinden!Graag per pb aangezien ik uitlog omdat m,n bad klaar is!Alvast bedankt!Dikke kus voor jullie allemaal! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden