Spring naar bijdragen

Maandag 10 mei 2010


Yvonne

Aanbevolen berichten

mijn jongste is ook 12, dus breek me de "mond" niet open, wijs en lastig af en toe, hi hi.
Maar reuze lief, ze slaapt nu bij een vriendinnetje aan de overkant en smst net dat ze
bang is, maar wil wel blijven dus ben benieuwd hoe lang het duurt voordat ze voor
de deur staat :o

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Antwoorden 263
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Hahaha ken het..vooral dat wijs!

Schattig dat ze je sms't dat ze bang is. Zou ze echt terugkomen?

De mijn is nergens bang..liever ergens anders soms dan bij mama ;).
Nee heus niet maar begrijp haar wel daarin. Ze is altijd alleen met me, ziet haar pa al héél lang niet meer dus ze is een blij dat ze niet met deze ouw doos moet blijven :D

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ben er weer, maar voor heel even. Bazma is altijd al mager geweest, ze is een kattin, gevonden in de haven piepklein en volledig onderkomen. Heb haar er met veel moeite doorgesleurd en nu al bijna 18 jaar mijn trouwe meid :)
Suusje alles toch een beetje okay hoop ik ? Komaan he girl, you can do it !!!
ER, ik ruik het bijna, zo fris ;)
Welke film was het Vie ? Heb jarenlang een videotheek uitgebaat en heb een redelijk ruime kennis van films.
Fleurtje, als jij niet goed bezig bent, dan weet ik het niet meer, de meesten onder jullie trouwens. Ik volg hoor, stap voor stap. Easy day vandaag, morgen andere dag, maar verwacht geen problemen. Mijn vrouw legt het nodige geduld aan en is best fier op de manier hoe ik het nu aanpak !

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ja, heel gezellig Emmaroos, voel me weer behoorlijk ontspannen. Maar echtgenoot heeft zijn schoonheidsslaapje harder nodig dan ik :) dus ik kwam nog even buurten.
En wat heb jij allemaal gedaan?

Flip mijn oudste hondje heet ook Max, een niet helemaal raszuivere Cocker-Whestie. Ik hou van terriers.
Dat vrolijke en altijd in voor een spelletje.
De andere twee zijn (ook niet helemaal raszuivere) Jack Russels.

Nou, als het me ooit eens lukt om foto's van mijn mobieltje op de pc te krijgen..... grrrr! :D

't Was "The Red Monarch" Wilrijk, een satire over de tijd van Stalin.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Nou Vie, ik ben tot ongeveer 7 uur doorgegaan met opruimen van verfspullen en andere huishoudelijke dingen, toen nog snel even naar 0001C eb verder hier wat rondhangen en bankhangen, niks byzonders dus.
Zoon en man zitten naar een film op SBS te kijken.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maar jij vond het geen leuke film Emmaroos?
Ook welterusten Rapi.
Ik zit ondertussen van alles op te zoeken op internet.wat ik nog wilde weten.
Vandaag voor de verandering eens een lijstje gemaakt van "niet vergeten op te zoeken".

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Nee niet echt Vie.
Ik ben ook niet zo'n tv kijker. Zoek meestal in de gids iets uit wat ik heel graag wil zien en de rest van de avond lees ik of doe wat anders, zit veel hier, gewoon leuke dingen.
Vanavond bij het financieel draadje een vraag neergelegd over uitgavepatronen, is best leuk om eens over na te denken.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

trustuh rapi.

Vie is niet zo moeilijk hoor, zelfs ik kan het en dat wil wat zeggen via
image shack een account maken, en dan uit je albums downloaden,
peace of cake.
FF oefenen en proberen.

En trouwens, ik kan geen slinger maken op het forum, zo heeft iedereen
wat.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Dank je Jane, dat doet me goed:)

quote:


Originally posted by:
jane4




En Woman, fijn dat je weet waar je nu aan toe bent, ik zie jouw


mail meer als duidelijk je grenzen aangeven en het heft weer in eigen handen nemen:present:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ja Flip maar dan moet je ze natuurlijk eerst vanaf je mobieltje op je pc zien te krijgen en dat is me nou nog niet gelukt.
Mijn IT-handyman zit in een depressie, dus die wil ik laten komen opdraven voor zo'n kleinigheid. Kom er nog wel achter.

Emmaroos dan ga ik nu even naar het financiele draadje.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Zo mensen ik kom even een nachtkusje geven aan diegene die dat willen.
Zus heeft de hele avond achter de p.c. gezeten. Ze hoefde niet persé hoor maar zette wel alvast haar koffie op het bureau, zo van "ik hoop niet dat die al te koud wordt.
Mensen trusten allemaal en tot morgen weer.:sun::heart:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

×
×
  • Nieuwe aanmaken...