Spring naar bijdragen

Maandag 10 mei 2010


Yvonne

Aanbevolen berichten

  • Antwoorden 263
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Bor. ik verkoop en heb op kunstmarkten gestaan o.a. Almere haven. Daar stond ik met beelden, schilderijen en ik heb ook veel trollen en orken gemaakt.
Was toen erg leuk. M'n kraam was altijd erg leuk. Maar het inpakken was altijd een grote ramp.

Heb trouwend de foto's van mijn profiel ook weer eens vernieuwd. Werd tijd.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

quote:


Originally posted by:
yajala


Ze is echt een mooi hondje ja,


gelukkig hebben we niet de eerste de beste pup gekocht maar ze was het wachten dubbel en dwars waard hoor!



Dat is dan ook echt wel te zien Ya. Ik wil de bouw dadelijk als ze groter is wel eens zien. Maar die oogjes staan al zo tevreden. Daaraan kun je zien dat het een lobbesje is.:)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

quote:


Originally posted by:
Alf

Yaj


dat zeggen mijn kinderen ook altijd


zijn ze even later aan het chatten


pa ziet het verschil toch niet


whoeaaa


mooi wel


natuurlijk







GGGGRRRRR,je had gelijk ALF,

zaten weer op msn!

en mama is weer veel te goedgelovig he,
heb ze maar naar buiten gegooid nu! haha!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Gniffel gniffel Alf. Dat zeg ik lekker niet. Hahaha. nee hoor het orgineel is van Boris Valejo. Moet je maar eens op zoeken op internet. Die schildert zulk soort schilderijen. Ikzelf houd hier erg van. Een beetje surealistisch. Maar ik vind eigenlijk alles leuk, van stillevens tot..... ja noem maar op. Alleen schilderijen van b.v. Herman Brood vind ik niet mooi. Maar van Dali of Helmantel, ja dat vind ik erg mooi om te doen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

O wat lief van de belangstelling, dank, dank!
Nou, een heel sympathieke, to-the-point dame met wie ik best overweg zal kunnen.
Uiteraard is zo'n eerste keer meer een kennismaking. We hebben een behandelplan opgesteld, dat wordt hard werken. maar ik wil er dan ook 100% aan geven. Heb er zin in en goede hoop dat dit me echt iets zal opleveren.

Overigens verliep het medicijngesprek met de psychiater vanmorgen niet zo prettig. Hij is het er niet mee eens dat ik gestopt ben met de medicatie. Maar ja, hij kan ze me maar moeilijk door mijn keel dwingen, nietwaar?
Ik heb wat librium gevraagd en gekregen om de paniekaanvallen die ik nog steeds heb na het stoppen met sertraline, wat minder eng te maken. Dus ik heb gekregen wat ik wilde, en met die psychiater heb ik toch voor de rest van de therapie weinig meer te maken.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik bedoel Vie, wat kunnen zo'n gesprekken meer bijbrengen dan wat je al niet zelf wist??

Trouwens hier is Librium van de markt gehaald. Voor paniekaanvallen geven ze Xanax wat mij nog erger lijkt!

Als ik wist dat zou helpen zou ik miss. ook naar een therapie gaan maar tot zover vond ik altijd dat ik het "beter" wist dan de shrink!

En zoals ik al zei ooit, groepstherapie, krijg al hartkloppingen van tevoren!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

×
×
  • Nieuwe aanmaken...