Spring naar bijdragen

Maandag 10 mei 2010


Yvonne

Aanbevolen berichten

  • Antwoorden 263
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

goedemorgen allemaal.
even wakker worden met koffie, raar gedroomd. ik deed mee met biljarten, maar als je veloor moest je een rondje ..... geven. ik had 1 glas genomen en was toen weg. ik zit hier nu helemaal te tollen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Morgu Isa Igor en dar.
Heeeel weinig tijd om te te lezen en al helemaaal niet om terug te lezen.
Dar , je wordt niet vrolijk van het lezen hier.... komt dat door het teruglezen?
Toch weer onenigheid of grote problemen hier?
Niet leuk, maar ze zullen ook weer verdwijnen hoor.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goeie morgen Kanjers,

Zo dit is lekker om wakker te worden. Kof. stond al klaar. Yes. Zo nu eerst ff opdrinken.
't Is plutenweer hier zo. Ben heel benieuwd hoe het met Jos gaat. Wilde gisterenavond eerst nog het ziekenhuis bellen maar dacht naderhand, nou als het echt erg is, word ik wel gebeld, dus heb het niet gedaan.
Dat is nieuw, vroeger had ik al aan de tel. gehangen voor dat hij gearriveerd was. Dus ik laat hem toch meer los, en heb geen schuldgevoelens. Heerlijk.:)

Ook goeie morgen lieve Dar, en Igor.:present:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Een goede morgen,

Zo man aan het werk dus komt weer vrolijkheid vandaag hopelijk. Gisteren een goede vriend weer goed meegemaakt dus ben happy about it! Ik ben nog aan het twijfelen wel of geen klniek maar ze zijn nog niet open dus heb nog even bedenktijd!! Ga zo de tuin in, Wc en badkamer al gedaan,keuken ook al gedaan dus nu ff rust. Ben al vanaf 5 uur aan het poetsen. Even de schone kleding van de kids uit de droger halen,ruiken ze ook weer naar robijn sensations en dan kijken wat ik nog in moet pakken. Zou tien euro krijgen vandaag om wat shirtjes voor daar te halen maar helaas kreeg een lachje, dus dat gaat niet door, Zo even 1 bakkie nog en dan douchen,opmaken en verder aan de slag. heb alles al 4 keer gedaan dus lang werk is het niet haha, Zou je geurkaarsjes mee mogen nemen naar een kliniek???
roze joggingpak met wit/roze gympen voor de sport daar, beetje te misschien haha???Woonkamer al weer netjes ook dus ga de grasmaaier maar eens proberen[megamachine.

Goedemorgen Dar, Igor, RVANT werkse jij,Yvonne en Isa en bolletje natuurlijk!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

smaakt de koffie extra lekker of niet Bol. fijn dat je jos een beetje kunt 'loslaten' .
je huis moet blinken van hier tot tokyo suus. ik snap dat je geen €10.00 kreeg hij zal wel denken veel te 'gevaarlijk'. misschien een idee om vanavond even samen de boodschappen te doen die je nodig hebt voor vrijdag?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goedemorgen allemaal :rose:

Gisteravond alleen maar sporadisch mee kunnen lezen want ik moest werken.
Lukt me daarna niet direct te slapen; ik moet eerst thuis andere dingen mijn hoofd klaren van 't werk. Zodoende maar weer 4 uur geslapen; vanavond toch echt op tijd naar bed.
Vervelend wakker worden he Igor, na zo'n drank-droom. Voelt even als een echte teleurstelling, en niet direct over als je beseft dat het niet echt was. Gebeurt mij gelukkig maar 1-2x per maand; de rest van de nachten zijn een stuk prettiger.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goeie morgen Alaine en Suus.

Alaine long time no see. Hoe is het nu met je? Ja das is weinig wat je vannacht geslapen hebt zeg. Inderdaad vanavond maar vroeg naar bed.

Suus blijf vol houden meis. Alles heeft een begin en een eind. Probeer je daar aan vast te houden. Er komen betere tijden. Het gaat w.b. de drank nu al veel beter en dat is goed. Je komt er wel hoor maar ik kan me voorstellen dat, als je zo aan zit te hikken tegen de opname, dat je dan vergeet dat het is om je te helpen naar een betere toekomst. :):present: deze zijn voor jou meis. Je bent een kanjer.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ja hannah1, dat is altijd zo blijven hangen door Robin Williams zijn "Good Morning Vietnam". Ik roep dat graag en zegt ineens iets over mijn dagdagelijkse ingesteldheid ;)
Witte, zo had ik het nog niet gezien, maar nu weet je het hé. Btw wat is rijk zijn ? Ik zoun rijk kunnen zijn als ik na enkele glaasjes zou kunnen stoppen, maar ja ....:angry:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

×
×
  • Nieuwe aanmaken...