VM1 Geplaatst 12 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 12 mei 2010 Zie je wel se! Der zijn nog Oerdegelijke verenigde Nederlanders, mijn vriendin Vie kent Oxo!!!!Maar dat is vast dankzij haar multi-culturele afkomst!Toevoeging: Ben blij dat Vie nog komt!!!!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 12 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 12 mei 2010 Van mij mogen jullie weer aansluiten hoor.Vriendelijke mensen. Lekker sappig taaltje.Nu shoppen! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Otje Geplaatst 12 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 12 mei 2010 Ik ben eerst even met mezelf bezig voordat ik ik me met jou bezig ga houden Vie. Als je het niet erg vindt. Eerst heel worden dan pas iets aantrekken van mensen die me in mn gezicht schoppen. Je hebt wel lef zeg, bah. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Alf Geplaatst 12 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 12 mei 2010 Taart met frambozen?Frambozen zijn heel gezond, anti-oxidantenhebben een stofje dat andere vruchten niet hebbenJammer alleen dat ze zo duur zijnVie:heart: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Otje Geplaatst 12 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 12 mei 2010 En weet je hou maar op, ik praat gewoon even niet meer met je. Ik dacht dat je een week weg zou blijven ?Mensen die zo lelijk tegen me doen daar draai ik mn rug naar toe. Eerst genezen, en weer douchen eten, mn diertjes verzorgen, mn vrienden geruststellen die me geholpen hebben, pas dan ga ik eens nadenken of ik op jou wil reageren. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vie Geplaatst 12 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 12 mei 2010 Juist ja, Woman, dat is dan duidelijk. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 12 mei 2010 Auteur Rapport Share Geplaatst 12 mei 2010 Vie relax zou ik zeggen....Je hebt een welgemeend excuus aangeboden, meer kan en hoef je m.i. niet te doen.Ik zou veel liever zien dat je je nu op jezelf gaat richtten.En daarmee bedoel ik dat die hele therapie volgens mij niet in je kouwe kleren gaat zitten.Op t matje bij de psych, lijkt mij bijv helemaal niet zo leuk.En of het nou daarna meegevallen is of niet, zulke dingen veroorzaken lijkt mij veel stressEn dan moet je proberen om andere stress te voorkomen.1 keer stress is genoeg toch??Enne ik typte net al geef me maar een punt maaaaaaaaar neeeeeeeee die hoef ik dus niet:Ddat is dus iets wat ik nog moet afleren om zomaar met mn hersens in die zeer waarschijnlijk overheerlijke frambozen vulling te gaan zitten Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Emmaroos Geplaatst 12 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 12 mei 2010 Zo, ik hou der mee op voor vandaag. Met verven bedoel ik, ben al uren bezig en de helft van de gang is nu klaar.Verder ben ik niet te genieten, ruzie mer dochter. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
VM1 Geplaatst 12 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 12 mei 2010 Em, trek het je niet aan!Het is 5 graden buiten, het regent, kids hebben verlof en doen niks anders dan oftewel vechten oftewel hun slijklaarsjes in mijn living leeg kappen! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 12 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 12 mei 2010 MMMmmmm Vietje Taart. Lekkerrrrrrrr. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 12 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 12 mei 2010 quote: Originally posted by: VlaamsmeisjeZonneke ook, Fleur ook, Wil ook! Zoveel Vlaamse aandacht Sweety! Zouden we dan toch bij de Verenigde Nederlanden moeten komen!! NEEEEE Nieneke niet doen zeg. Dan raken jullie juist dat mooie taaltje kwijt. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Alf Geplaatst 12 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 12 mei 2010 Oplosbare ruzie ER?Of meer crisisachtig? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Emmaroos Geplaatst 12 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 12 mei 2010 Vie, adem innnnn, adem uitttttt.Alf, zal vast over gaan. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Alf Geplaatst 12 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 12 mei 2010 Vlaanderen hoort absoluut bij de Verenigde Nederlanden Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
VM1 Geplaatst 12 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 12 mei 2010 Gaan we met een soort van raar Hollands Brabants accent praten Bollie!!En hoe het dan met de verkiezingen en koninginnedag?? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 12 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 12 mei 2010 Alf, je hebt gelijk, in deze.La belle Fleur ook al.Ze kunnen beter bij ons aansluiten.We worden overgenomen. Een regelrechte coup d'états. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Alf Geplaatst 12 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 12 mei 2010 Ik zit hier want heb de laatste tijd steeds meer trek in een wijntje of port. Zo raar, na half jaar en dan nog niet weg....die trekDenk steeds meer dat ééntje wel moet kunnen eigenlijkWaarom niet? Strafperiode van 1/2 jaar zit eropDiscipline geleerdIdee dat het niet kan vervaagt steeds meer..Laatste redmiddelHier wat zitten l**n Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vie Geplaatst 12 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 12 mei 2010 Ja, nou het is in zoverre waar dat ik een week niet wilde inloggen, dat ik het vandaag toch doe Voel me een beetje wiebelig, that's all.Ja, wij hebben een frambozenstruik in de tuin en die heeft vorige zomer zoveel vrucht gegeven, dat we er heel veel bakjes van in de vriezer hebben gedaan. Die moesten toch een keer op, en ik dacht, een vlaai, ik heb nog nooit een vlaai gebakken.Een echte limburgse zuidhollandse vlaai Wie eet er mee, wie eet er mee....Zal even kijken bij Theam's PP. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
VM1 Geplaatst 12 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 12 mei 2010 Zolang het een zuid-hollandse (limburgs mag ook nog net) of beter nog Belgische vlaai is eet ik mee Vie!Niemand kon betere vlaaien bakken dan mijn grootmoeder! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Alf Geplaatst 12 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 12 mei 2010 Womanik snoeide vorig jaar een boom boven mn hoofdkreeg toen een minuscuul takje in mijn oogNormale handelingen om het eruit te krijgen werkten nietHuisarts geweest, doorgespoeld etc. Daarna lap voor het oog,was toch wel iets beschadigd. Hele middag mee rondgelopen Ik was onwijs blij toen het er weer af mocht, wat voel je je gehandicapt met één oog. Ik weet dus wel een beetje wat je doormaakt.Nog even en dan mag ie van jou eraf..Sterkte Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 12 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 12 mei 2010 Nee dan jij Nien. Jij praat een taal met S. waar ik helemaal niets van begrijp. Ik verstond dat nog nieteensniet;) Paraplu, portomonee, trottoir, das wat ik aan Frans spreek. En of ik het goed schrijf is een tweede. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 12 mei 2010 Auteur Rapport Share Geplaatst 12 mei 2010 Proberen kan altijd Alf,maar je hoeft alleen t draadje van vandaag te lezen om te weten dat het je zeer waarschijnlijk niet opbrengt wat je er van verwacht.... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Alf Geplaatst 12 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 12 mei 2010 Vie een frambozenstruik? Kun je rijk mee worden Heb je wel eens gezien wat die dingen kosten? Fax maar een stukje deze kant op..Of zal ik even langs komen? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 12 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 12 mei 2010 quote: Originally posted by: AlfIk zit hier want heb de laatste tijd steeds meer trek in een wijntje of port. Zo raar, na half jaar en dan nog niet weg....die trekDenk steeds meer dat ééntje wel moet kunnen eigenlijkWaarom niet? Strafperiode van 1/2 jaar zit eropDiscipline geleerdIdee dat het niet kan vervaagt steeds meer..Laatste redmiddelLieve Vriend. Waarom een strafperiode? De tijd was erg moeilijk voor je, Is het nu moeilijk om trots op jezelf te zijn. Een half jaar is best heel veel. Ja en een beloning met een alcoholletje is heel gauw gemaakt. Ik hoop echt dat je zo sterk blijft kerel.Ja en de herinneringen aan die tijd dat het slecht ging met je, vervagen een heel eind. Dat is nu juist de pest, en zo gevaarlijk. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Alf Geplaatst 12 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 12 mei 2010 Proberen kan niet Wittegroot risicoweet het nooit zeker dus of het weer zou kunnende ervaring zegt van niet...Leuk je weer te zien trouwensGaat het?En heb niet alles gelezen vandaag of onthouden.... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden