Otje Geplaatst 12 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 12 mei 2010 Wat ik wel nu ervaar, is dat ik de afgelopen jaren dacht dat ik het allerergste letsel ever had gehad (gebroken nek) Maar ik ervaar nu dat een oogletsel ook niet mis is, en je invalide maakt. Dat relativeert de ernst van mn nekbreuk. En wellicht wordt het trauma wat ik er van heb wat verlicht. (zweten, trillen, neiging tot flauwvallen)Dat is wel mooi Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Otje Geplaatst 12 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 12 mei 2010 Ik ga even bankhangen en zappen ofzo. Tot laterrrrr xxxxx Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 12 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 12 mei 2010 Cathy, het is hier A'dam ook berekoud en nat.Maar we houden het vanbinnen droog.Half 6 mag ie eraf van mezelf, dat is dan 23 uur. Dat is over 3.5 uur. -------------------------------------------------------Koppie werkt nog, zo te zien. Hogere rekenkunde.Sterkte.Beter niet teveel TV kijken. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
alaine Geplaatst 12 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 12 mei 2010 Even goed kijken hoor: straks had ik het tegen Hannah1 met haar telefoontje, en nu is ineens Hannah met een rugzak aanwezig.Was al even in verwarring. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
alaine Geplaatst 12 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 12 mei 2010 Owja, Woman:Als je straks het oogverband eraf haalt en de pijn is nog niet helemaal over maar wel een stuk minder: soms is het nog nodig een paar dagen door te zalven (3-4 x daags). Maar dan zonder verband.Heb je het tubetje meegekregen? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
alaine Geplaatst 12 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 12 mei 2010 Dat doen ze expres hè Marieke. De meeste mensen hebben een vaste wandel door hun super, en zo zien ze ook weer eens andere producten (en kopen die hopelijk). Zo is er ook door psychologen nagedacht over wat er waar moet staan, en op welke hoogte (het goedkoopste niet op ooghoogte; daarvoor moet je flink door de knieen). Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
jacc Geplaatst 12 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 12 mei 2010 Alaine, grappig, daar heb ik nooit over nagedacht maar kan me voorstellen dat ze dit inderdaad met deze reden doen.Goedemiddag trouwens allen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 12 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 12 mei 2010 Desi zet hem op, je hebt geloof ik een vreselijk lieve man die bezorgd om je is.je kunt nu eenmaal niet ruilen met je zus, maar weet je nog hoe trots je zusje was op jou, dat je zo goed ging. probeer dat vast te houden en laat zien ondanks dat je het vreselijk moeilijk hebt nu dat ze nog steeds trots op je kan zijn. want je kunt het Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 12 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 12 mei 2010 goeiemiddag jacc en de rest natuurlijk ook, had ik nog niet gezegd. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
zoermuis Geplaatst 12 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 12 mei 2010 Ik sta verstomt van jullie medeleven. Wij kennen elkaar niet en de warmte is overweldigend. Dit heb ik niet verdiend na gisteren.Ik heb jullie laten vallen:devil: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Emmaroos Geplaatst 12 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 12 mei 2010 Lieve Dees,Ben blij dat je er weer bent.Ga ervoor meid:heart: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
VM1 Geplaatst 12 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 12 mei 2010 Goede middag allen,Ook ik hou steeds van Soothe z'n reflecties! Ook van Alf trouwens.Desi sterkte!! Je moet je niet schuldig voelen! We hebben allemaal wel zoiets al meegemaakt denk ik! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
jacc Geplaatst 12 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 12 mei 2010 Desi: ik sluit me helemaal bij Igor aan.Voor je man is het echt een noodkreet geweest dat hij gisteren op het forum kwam, ik heb er respect voor. Weet eindelijk - na heel veel jaren - hoe moeilijk het is voor onze partners om met ons te (over)leven. Ik ben in de tijd dat ik nuchter was, een dik jaar geleden, mijn moeder verloren en och och, wat zou het toen makkelijk geweest zijn om weer naar de fles te grijpen. Heb het op dat moment niet gedaan omdat ik een keertje nuchter mijn gevoelens onder ogen moest zien.Je hebt ons helemaal niet laten vallen Desi, iedereen is er voor je als je het nodig hebt maar je moet het wel toelaten. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Zonnetje Geplaatst 12 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 12 mei 2010 Ruim een week dus gedronken en als ik zo doorga beland ik weer op mijn oude niveau van dagelijks meer dan een fles... ------------------------------------------ ??? Soothe waarom heb je al die tijd niets gezegd én steeds maar wijze raad geven aan iedereen hier????en waar is jouw plaats in dit alles??? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
zoermuis Geplaatst 12 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 12 mei 2010 Vm begrijp me goed. Jij bent ook belangrijk voor mij zeer zeker. Had je ff niet genoemd. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
VM1 Geplaatst 12 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 12 mei 2010 Hey A'pense zon! Je laat je toch nie kennen hè! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
jacc Geplaatst 12 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 12 mei 2010 Haha Zon, hij citeerde!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
VM1 Geplaatst 12 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 12 mei 2010 Desi Huh Caro??? Ik kan niet meer volgen?? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
zoermuis Geplaatst 12 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 12 mei 2010 Carolien:heart: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Emmaroos Geplaatst 12 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 12 mei 2010 Zonnetje, Soothe quote Blondie, hij heeft niet gedronken maar Blondie. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
VM1 Geplaatst 12 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 12 mei 2010 Ahaha Em nu begin ik het een beetje te begrijpen!Dus Belgische Zon (die ver te zoeken is vandaag!) je doet het goed! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
filippa Geplaatst 12 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 12 mei 2010 Zonnetjeje Soothe citeerde Blondy !!.Desi goed dat je je weer hebt gemeld, kan me voorstellendat dat moeilijk was om te doen, je hebt natuurlijkalles terug kunnen lezen wat muzikant geschreven heeft,overduidelijk houdt hij van je.Meid probeer de moed weer bijeen te schrapen en opnieuw de strijd aan te gaan Vandaag weer gewerkt, maar we zijn er weer, nu weerwassen, stofzuigen en boodschappen doen en oh ja,dochterlief blijft nog ergens slapen dus die moet ook nogweggebracht worden.Woman, fijn dat het na 3 uur nu eraf mag, ben benieuwdhoe je oog er dan uitziet? sterkte ermee.Flip Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
filippa Geplaatst 12 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 12 mei 2010 Oeps was geloof ik niet de eerste die dat door had..... ahummm Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
VM1 Geplaatst 12 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 12 mei 2010 Ik zag net Wil voorbij flitsen. Hoi landgenoot! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
will Geplaatst 12 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 12 mei 2010 Flits Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden