bolletje Geplaatst 12 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 12 mei 2010 Hahahaha die Witje misschien noemen ze dat sterio zuipen. 3-4 glazen met bier voor je snufferd. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Otje Geplaatst 12 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 12 mei 2010 Even weer relaxen. Rustig avondje van maken. Gister was helaas geen Cold Feet, dat vergeet ik steeds. Het is de hele week, behalve op dinsdag ???? De logica daarvan ontgaat me. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 12 mei 2010 Auteur Rapport Share Geplaatst 12 mei 2010 neeeee Bol das happy houwer:D Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
alaine Geplaatst 12 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 12 mei 2010 Ik was ook abuis gisteravond; dacht dat je Cold case bedoelde (die vind ik ook leuk).Maar vanavond weer prijs! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
alaine Geplaatst 12 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 12 mei 2010 Dat noem ik dubbel- of wazig zien.Bij stereozien kun je diepte schatten; net als je bij stereohoren kunt horen waar het geluid vandaan komt (lukt niet goed met 1 oor).Maar ik voel me niet beledigd hoor Witte. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 12 mei 2010 Auteur Rapport Share Geplaatst 12 mei 2010 Was ook zeer zeker niet de bedoeling om je te beledigen hoorIk typte gewoon wat ff in me op kwam.Veel te handig om iemand met zoveel kennis op t frum te hebben.Ik vind t juist leuk dat je zoveel zorg om je medefrummers hebt. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
alaine Geplaatst 12 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 12 mei 2010 Dat zal m'n hulpverlenerssyndroom wel zijn. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 12 mei 2010 Auteur Rapport Share Geplaatst 12 mei 2010 Ach, zo leren we van iedereen wat hier toch...Er is hier op t frum 1 grote schat aan kennis hoor. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
alaine Geplaatst 12 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 12 mei 2010 Ik vind het vaak wonderbaarlijk wat een zelfinzicht mensen vaak hebben. En hoe treffend ze de problemen rond alcohol kunnen verwoorden; daar heb ik veel bewondering voor.Van ervaringsdeskundigen kan ik veel leren. Tevens zullen diverse forummers ook dingen van professionele hulpverleners geleerd hebben en vertellen ze dit op het forum.Heel waardevol! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
dhen Geplaatst 12 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 12 mei 2010 Gooi alle sombere gedachten over jezelf even opzij en kijk eens of er een lieve gedachte voor jou zelf in je zit Gevonden ?Mooi dan ben je lief En als je toch lief bent, kijk dan eens wat je jezelf wilt geven (neeeee geen drank, luchtkasteel of droomprins) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
dhen Geplaatst 12 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 12 mei 2010 Ik dronk toch zo'n uurtje of 4 a 5 per avond, zou je denken dat ik nu een uurtje of 4 over zou houden per dag maar ik kom er gewoon nog 4 per dag ofzo tekort Verder alles tof met me; ik zie de splitsing van keuzes duidelijk; somberpad of huppelpad. De keuze van huppelpad begint ietwat meer vanzelfsprekend te worden Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
VM1 Geplaatst 12 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 12 mei 2010 Ik haak ook af van het huppelpad Dhendro!!Anders blijf ik huppelen en ga danweer rennen!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
dhen Geplaatst 12 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 12 mei 2010 Afhaken van het huppelpad Vm ?Ik bedoel dat ik in m'n verslavingen schrikbarend destructief dacht en nu beter constructief. Destructief denken is m'n somberpad en opbouwend denken en doen is m'n huppelpad. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
VM1 Geplaatst 12 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 12 mei 2010 Bij mij is het eerder tot conclusie komen dat ik wel heel m'n leven kan blijven huppelen als een klein meisje maar dat de realiteit, hoe somber soms ook, echter is! En beter dus ook echter vrolijk!Als je begrijpt wat ik bedoel. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 12 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 12 mei 2010 Ja schrikken Dar,ik ben net ff thuis en lees dan dat bericht.Waarschijnlijk is de rest van zijn gezin wel dood.Maar we weten niet waarvoor hij is voorbestemd,in het hier en nu zou ik niet met hem willen ruilen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 12 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 12 mei 2010 Goedenavond!Grappig over hoe de keustussen somber en huppelen..Na een gezellige dag fietsteik alleen terug naar de caravanIk voelde hem aankomenToen ging ik overstagIk huppel lieverVeel liever!Al leek het de laatste tijderger dan ooit qua jeuzelenAiaiaiai... Dan dacht ik geen keusmaar eigenlijk, je weet weldie sluimerende, altijd aanwezigehuppelkracht Dzzzz... Ik ontkom er niet aan Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 12 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 12 mei 2010 Alonso je profiel staat open!Kan iemand het even aan de mods. doorgeven,ik moet nu wegnaar Millenium IIItot laat/laters Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Teveel Geplaatst 12 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 12 mei 2010 Goeden avond allen,Vraagje van Allaine: heeft iemand een tip voor een mobiele telefoon met internet waarop ik ook kan forummen? Iets uit de consumententest ofzo? Allaine, ik heb zo 'n ding. Je kan er goed mee internetten, ook op het forum en mooie foto's mee maken (12.2 mb).Om een beetje leuk te kunnen internetten heeft zo een toestel een relatief groot (touch) scherm.En dat is gelijk het manko want om die telefoons niet al te lomp te maken zit er eigenlijk maar een klein batterijtje in.Dus als je internet is de batterij vrij snel leeg, je moet (een) reserve batterij(en) meenemen of het ding tussendoor op kunnen laden.Harry Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
VM1 Geplaatst 12 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 12 mei 2010 Marjo Ik heb ook een soms onweerstaanbare huppelkracht in mij!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
dhen Geplaatst 12 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 12 mei 2010 Ik huppel volwassen vm; ik neem het serieus, het is voor mij namelijk een nieuwe manier van in het leven staan; mijn leven, en voor het eerst sinds 30 jaar ofzo , besef ik de laatste maanden dat ik de enige ben die kan creëren dat ik het leven leuk vind. De realiteit is alleen hoe wij naar de realiteit kijken; er is keus. In m'n verslavingsgedachten was ik een vrij felle realist nu relativeer ik de zogenaamde realiteit beter. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
dhen Geplaatst 12 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 12 mei 2010 Jeuzelen is net ff nog niet kiezen denk ik Huppelkracht is tof Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 12 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 12 mei 2010 Het altijd onderhuids kriebelenvan de power of life VM! Kan nog behoorlijk switchen enblijven hangen somsMaar het achterliggende wetenvan een keus is aanwezig..Daar vertrouw ik eigenlijk wel opDiep in mijn hart Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 12 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 12 mei 2010 Er is nog wel eens sprakevan zo'n vermaledijde twijfelneigingYep, tof!Tsjak! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
VM1 Geplaatst 12 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 12 mei 2010 Marjo en ook Dhendro,Wij buigen onze huppelkracht om in de right direction!!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
dhen Geplaatst 12 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 12 mei 2010 Zeker twijfelneiging maar neemt af die neiging , soms denk ik met dat huppelen pas maar op; kan nooit lang goed gaan, zo meteen lig je weer in de greppel. Maar dat "pas maar op" is zo'n rare gedachte; angst voor iets wat nog moet komen. En wat als het dan niet komt, zit ik me daar toch voor niks een beetje angstig te wachten Ff koken, fijne avond Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden