Otje Geplaatst 13 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 13 mei 2010 Ja, natuurlijk hou ik me in.Ik voel me dan wel ijs en ijs koud worden. Omdat ik alles uitschakel. Zou toch wat zijn als ik uiteindelijk achter de tralies kom. Nou ja nu maar even stoppen met dit akelige onderwerp. Ben blij dat ik het verteld heb, dat lucht op. Oog is goed, prikt een beetje ik ben héél blij met 2 oogjes Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Otje Geplaatst 13 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 13 mei 2010 Zo en nu ga ik een bak ijs eten lekkah lekkah Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 13 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 13 mei 2010 Krijgen we nog te horen wat je met je sterretjes actie bedoelde Alf:)Je maakte ons er nieuwschierig mee Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
will Geplaatst 13 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 13 mei 2010 Ben er terug, maar moet ff bijlezen, is weer de moeite precies hé, en.......vandaag geen drup. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 13 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 13 mei 2010 sttttt Hannahdas mn grootste allergrootste triggermmmmmmmm chips ik droom er soms van Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Alf Geplaatst 13 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 13 mei 2010 Neeheeft geen zin Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 13 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 13 mei 2010 Ja witte,Dat laatste lijkt idd. de meest relaxte oplossing, maar zomaar uit mezelf geven doe ik denk ik niet direct hoor.Alleen als hij er om zou vragen, om b.v. dingen binnen te repareren, en dan de sleutel nodig zou hebben, als ik er niet ben, en dan afspreken dat als ik er wel ben dat hij dan eerst aanbelt. .Weet niet hoor, geef het het liefst helemaal niet geloof ik.Hannah,Als ik mijn sleutel in zou leveren zou hij kwaad en gekwetst zijn.Weet ik nu al zeker.nou ja, laat ik maar ophouden met m'n gezeur,Zie wel hoe het loopt.Woman,Jakkes, wat naar dat je die gooser nog ziet af en toe.Goed dat je er van de week over gaat praten.Zou ook niet weten hoe te reageren. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 13 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 13 mei 2010 Dees ik zie dat je toch weer wat geschreven hebt. Geweldig meid.Heb Alf z'n berichtje alleen op de mannendraad gelezen en kan me daar toch veel bij voorstellen, ondanks ik heb moeten lachen om het berichtje van Soothe.Ik denk als je als mens probeerd, toch wat dingen te vertellen die je normaal gesproken niet zou vertellen, dan moet je toch wat moed bij elkaar verzamelen. Als je dat eenmaal gedaan hebt, en je hebt het gevoel dat er een mop tussen geschreven wordt, kan ik me voorstellen dat je daardoor toch teleurgesteld wordt. Je vertrouwen wordt beschaamd. En dat is pijnlijk. Hopelijk Alf wil je het toch weer gaan proberen om te gaan schrijven daar. Ik zou het heel jammer vinden als je dat niet meer doet. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 13 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 13 mei 2010 Alf,Je spreekt in raadselen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 13 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 13 mei 2010 Is geen gezeur Twinnyis jou leefwereld op dit moment en dat isnou eenamaal het belangrijkste wat er is tochMaar ik hou erover op als je dat wilt.Nu ga ik even het mannendraadje lezen, voor er iets verwijdert wordt Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 13 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 13 mei 2010 Ik was alweer te laat.... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 13 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 13 mei 2010 Mannendraadje ook even gelezen.Ach Alf, begrijp aan de ene kant je reactie wel.Aan de andere kant; de wereld zit toch ook niet altijd even serieus in elkaar. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Alf Geplaatst 13 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 13 mei 2010 Bol Ik kan het niet beter verwoordenIk zal er over nadenken maar ik geef het weinig kans.Blijkbaar kan het toch nietop een alc. forum of een openbaar forumwhatever.Ik vind het wel heel jammer ja Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Alf Geplaatst 13 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 13 mei 2010 Dat vind ik nou een raar antwoord Rapilosen sowieso dat ik hier luchtig over zou moeten doen Soothe zegt eerst dat hij niets te melden heeft op die draad en komt vervolgens met een s-mop. Daar ken ik er ook wel 100en vanNog wel betere dan deze. Maar daar is/was die draad toch niet voor?Maak dan een moppendraad, kan ik ook mn moppen vertellen.Of zal ik eens een vaginale grap op de vrouwendraad zetten?De hel brak al los toen er uberhaupt een man inbrak.Ik maak me natuurlijk weer te druk, maar dit is natuurlijk wel het punt waar het omgaat: het lacherige, het gegiechel omtrent dit onderwerp. En dat wilden we nou juist eens niet doen.En ik ben ook toch niet altijd serieus dacht ik? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
VM1 Geplaatst 13 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 13 mei 2010 En nu ben ik terug weg. Tot ik later weer terug kom! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Alf Geplaatst 13 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 13 mei 2010 HannahIk bedoelde RapilosDank voor je correctie.Ook al was het Witte niet Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
filippa Geplaatst 13 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 13 mei 2010 Nou heb toch mijn avator aangepast (aangezien ik een vrouw van een army man ben)aangezien Fleur toch wel heel veel schrijft en ik wat minder, val ik misschien wat op.... wie weet wil iemand dan wel wat tegen me zeggen, hi hi Groetjes Flip Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 13 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 13 mei 2010 Oke Alf,Ik begreep al dat je mij bedoelde.Geeft niet, ieder zijn mening.En ja, ik vind je vaak wel erg serieus, wat ik niet als een verwijt bedoel hoor.Hoop niet dat je je aangevallen voelt.Zoveel mensen, zoveel wensen.Even goede vrienden toch, hoop ik. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Alf Geplaatst 13 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 13 mei 2010 Ja Hannah Het is verwarrend idd.En jammer van Venetie?Ben daar 2 jaar geleden geweestPrachtig, maar hoef geen 2e keer Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
will Geplaatst 13 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 13 mei 2010 Oef, eindelijk even bijgelezen, en het moet me van het hart. Ik ben erg diep onder de indruk van jullie allemaal. Dit overtreft mijn stoutste verwachtingen. Jullie geven mij moed EN kracht. Heb er geen woorden genoeg voor. Dankjewel bolletje voor die sterke riem onder mijn hart en ik heb vandaag idd niet gedronken, en Caro, ik heb zonder overdrijven nog nooit een mooier schilderij gezien over honden en een draai om mijn oren heb ik verdient Heb mijn vrouw maar heel even gezien, ze is nu naar een vergadering van Al-Anon, maar heb er wel tegen gezegd dat ik volgende week opnieuw naar de dokter ga om die medicijnen. Ik weet dat mijn vrouw daar ook graag een glaasje wijn drinkt bij het eten, dat we zelfs samen drinken. Op vakantie kan dat zo heerlijk zijn, samen. Ik neem de refusol/antabus mee en heb beloofd dat als het 1x verkeerd of dreigt verkeerd te gaan, ik er onmiddellijk mee begin (ik weet het, ik laat hier toch weer een achterdeurtje open, maar doen we dit niet bijna allemaal?). Campral ga ik al direct beginnen nemen.Dhendro, niwi vm, zonnetje, soothe, marjo, alf, fleurtje, Vie, Caro, ER, witte, pp, filipa, rapilos, igor, hannah1, dar, kate, bolletje yvonne, woman, foto, jane4, (bedankt voor je lieve pb), moest ik er nog vergeten zijn, weet dat ik jullie allemaal lees hoor: dank dank dank dank Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 13 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 13 mei 2010 Hallo Flip,Leuk petje hoor:D Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
filippa Geplaatst 13 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 13 mei 2010 thanx Rapilos, voel me wel stoer zo !! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Alf Geplaatst 13 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 13 mei 2010 Natuurlijk RapiRaak ik niet van ondersteboven hoorIk ben hier wel vaak serieus jamaar op momenten ook helemaal niet hoor Misschien mis je dat dan net..Even goede vrienden, uiteraard zeg Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
will Geplaatst 13 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 13 mei 2010 Hey filipa: GEEF 8 !! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 13 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 13 mei 2010 Wilrijk,Goed zo ,ga er voor!Enne..laat dat achterdeurtje niet te wijd open staan he. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden