fotograaf Geplaatst 13 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 13 mei 2010 Alf is uitgelogd, ik hoop maar dat het loos alarm is Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 13 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 13 mei 2010 hee wat jammer AlfIk lees alleen maar kreten van wauwie en duidelijke taalen ER en ik zie alleen maar een sterretje:(Geeft niks Desi,Gelukkig weet je nu wel wat ik bedoel.Je hebt t al moeilijk genoeg dus ga je maar niet tegen mij verontschuldigen hoorIk wens je sterkte als je dat maar weet:present: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 13 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 13 mei 2010 Nou wordt t nog geheimzinniger fotograaf.....Moeten we ons zorgen maken???Gefeliciteerd Twinny met je nieuwe aankopen!Mooi om te lezen dat je zo dicht bij je gevoel blijft.Uiteindelijk kom je daar toch het verst mee,maar dat heb ik je al eens gezegd Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 13 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 13 mei 2010 Witte,Je bent niet de enige die een sterretje bij Alf ziet.De duidelijke taal was als grapje bedoelt. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
zoermuis Geplaatst 13 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 13 mei 2010 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fotograaf Geplaatst 13 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 13 mei 2010 Ik ga er weer uit om te eten en tv kijken. Log later wel weer in. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
filippa Geplaatst 13 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 13 mei 2010 Hai allemaal,Mooi Carolien, je schilderij echt mooi vooral de vacht van de linker hond vindik schitterend groetjes Flip Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
zoermuis Geplaatst 13 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 13 mei 2010 Ik ga er ff van tussen, misschien tot laterzzzzz Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
VM1 Geplaatst 13 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 13 mei 2010 Ik ga der ook vandoor Ciao allemaal tot morgen! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
filippa Geplaatst 13 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 13 mei 2010 nou da's leuk ik log in en desi en vm gaan gauw weg,nou doei !!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 13 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 13 mei 2010 Twin,Dicht bij je gevoel blijven is moeilijker dan het lijkt.Maar bedankt voor de reminder.Had even niet door, dat ik dus dicht bij mijn gevoel gebleven ben.Maar soms geeft het zo'n schuldgevoel, als hij b.v. zegt; nou lekker gezellig, als ik niet blijf eten ofzo. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 13 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 13 mei 2010 ohhh ja idd Alf heeft helemaal niets aangepast.....Duhhh tweede strakke actie van me..Nou dan vat ik t maar op, net zoals mijn eigen actie van vanmiddagOok iets van een aandachtstekort ofzo... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 13 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 13 mei 2010 Maar hee de andere kant is wel -dat hij je nog steeds ziet - jullie nog dingen samen doen- jij je nog verheugd om hem te zien- jullie er nog samen voor de kinderen zijn- jij nog steeds op t rechte padje bent qua alcoholVergeet die dingen niet hoor Twinny (als ze kloppen tenminste)Als je dingen tegen je gevoel gaat doen, komt het uit op ruzie en dan ziet hj je helemaal niet meerdus wieberen met die schuldgevoelensJe doet t hartstikke goed!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
smart Geplaatst 13 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 13 mei 2010 Oh sorrie hoor, maar mijn wauw opmerking naar Alf was ook een beetje melig bedoeld....Ik kan beter maar uitloggen, ben niet echt aan het opletten en da's een beetje slordig!Heb je wel gelezen Rapi. Het lijkt me best soms dubbel allemaal.... maar mooi, landelijke stijl!!Geniet ervan!Tot later misschien!xxx Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 13 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 13 mei 2010 Nou dank je twin,Twijfel soms hevig aan mezelf, of ik het allemaal wel zo goed doe.Al je punten kloppen wel,alleen dat ik me niet altijd echt verheug om hem weer te zien.weet van tevoren nooit hoe zijn pet staat.Voel vaak toch spanning (b.v. als ik niet blijf eten, terwijl hij dat wel wilt)Of omdat ik weiger de huissleutel te gebruiken, omdat ik vind dat het nu zijn huis is,en ik niet wil dat hij bij mij ook zo binnen komt lopen straks.(Dat laatste durf ik trouwens nog steeds niet te zeggen).Hij vind het belachelijk dat ik tegenwoordig aanbel, als ik kom, en zegt;je hebt toch gewoon de sleutel.Pfff, wat een openbaringen he,Vroeger had ik allang naar de fles gegrepen, en voel nu de behoefte weer.Doe het niet natuurlijk, maar het verdoofde vaak wel lekker. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 13 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 13 mei 2010 Wat wil je nou uiteindelijk verdoven Twinny??Dat je nog steeds niet vor jezelf kan opkomen zoals je graag zou willen?Of dat je dit alles waar je zoveel moeite mee hebt, hier zo neerzet op de draad? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 13 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 13 mei 2010 Dat ik nog steeds niet zo voor mezelf op kan komen, als dat ik graag zou willen twin. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
VM1 Geplaatst 13 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 13 mei 2010 Nu moet ik toch nog es ff inloggen. Jullie zijn nu met drie dezelfde! Dadelijk kan ik niet meer volgen! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 13 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 13 mei 2010 Dacht ik al maar zoals je weet is met chat zo een foute intrepetatie gemaakt.Weer denk ik dat je jezelf een beetje onderschat hoor...Kijk is goed wat je tot nu toe allemaal gedaan hebt.Je bent het "gevecht om los te komen van hem aangegaan, je bent het "gevecht" om los van hem te komen met je kinderen aangegaan.Je hebt een huis gekochtje hebt bijna je hele inrichting bij elkaarIk denk dat de moeilijkheid meer zit in het feitdat je m niet wilt verliezen, maar op de oude voet doorgaan kon ook niet.Niet te snel willen, zou ik zeggen,je gaat juist zo goedDe balans komt straks vanzelf wel, als je daadwerkelijk op jezelf woont.Met al deze stappen, heb je tenslotte ook een hele grote stap gemaaktOok deze stap gaat jou nog wel lukken, vechtertje;) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 13 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 13 mei 2010 Ja dat krijg je ervan als ervan als er twinny's frummen VM:) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Otje Geplaatst 13 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 13 mei 2010 Ik wil graag nog iets kwijtIets wat ik verdringIk zie regelmatig die gast lopen die mn nek gebroken heeftEerst dacht ik ach dat kan niet, hij lijkt erop, het zal hem heus wel niet zijnMaar het is hem welIk weet zeker dat hij mij niet herkentWant ik zie er heel anders uitWat ik doe als ik hem zie, is wegdraaien, zodat hij mij niet ziet en doorlopen. En ik verdring het meteen. Geen zin om mn dag te laten verknallen. Volgende week heb ik een afspraak met mn begeleider, dan zal ik het er over hebben. Ik wil er verder nu ook geen punt van maken, want die gast verdient geen greintje energie meer van mij. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
VM1 Geplaatst 13 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 13 mei 2010 Woman , heb natuurlijk nooit zoiets meegemaakt maar ik weet niet of ik me zou kunnen inhouden!Ik zou Base ball bats boven halen denk ik!!Ik hoop dat je oog beter is!Liefs! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Alf Geplaatst 13 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 13 mei 2010 Lijkt me pijnlijk Womanin meerdere opzichtenHeb je niet de neiging om zijn nek om te draaien?Goed om te bespreken idd.Hoe doet het oog het? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 13 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 13 mei 2010 Een tussenstap kan ook nog...Je zegt dat je zijn sleutel houd en hij de jouwe krijgt maar deze mag alleenin noodsituaties gebruikt worden.De buurvrouw constuctie dus.Die sleutel heb ik ook en zij de mijnemaar als ik naar haar toe ga, bel ik gewoon aan..Ben ik mn sleutel kwijt of ben ik ziek dan gebruikt zij hem welen ik anderom ook....Dan hou je zijn vertrouwen maar maak je wel duidelijk dat de sleutel nietmeer automatisch is om zomaar te pas en te onpas binnen te vallen is.. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 13 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 13 mei 2010 Caro eigenlijk wil ik me er niet meer in mengen in zulke dingen(jaja en toch kan ik het weer niet laten)maar ik denk dat ze oprecht bedoelde dat het misschien onder reclame zouvallen hoor. Als het tenminste om die opmerking gingOf misschien lees ik te naief dat kan ook, maar hij kwam op mij niet zo over in ieder geval. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden