Zonnetje Geplaatst 14 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 14 mei 2010 morgen is hier in antwerpen poppenbeursweekend en ben daar altijd als kind zo verzot van geweest.heb mijn kids beloofd dat ik hun eerste kamer in minikastje ga namaken Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 14 mei 2010 Auteur Rapport Share Geplaatst 14 mei 2010 Goed he woman? Nien heeft het draadje er op gezet hoor!Wat leuk zon. hoop dat het lekker weer is morgen, of is dat binnen? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Zonnetje Geplaatst 14 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 14 mei 2010 is wel binnen, maar heb men lijstje van benodigdheden al gemaakt obv foto's van hun kamer dus hoop nog van het goede weertje daarna te profiteren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 14 mei 2010 Auteur Rapport Share Geplaatst 14 mei 2010 ahaaaa, snel spulletjes bij elkaar zoeken en dan lekker buiten van het zonnetje genieten dus? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
VM1 Geplaatst 14 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 14 mei 2010 Vind het ook erg van dat kleine poesje ,maar ik ben een boerebuiten meid en kan me dat echt niet zo aantrekken. Ik hou heel veel van natuur en dieren maar ik kan me niet met elk prematuur poezeke gaan bezig houden hier?(Sorry als ik je daar mee kwets Flip en ook Marieke),paarden, koeien worden geboren en gaan soms ook dood. Ook de planten in de tuin gaansoms dood omdat er niet genoeg zon ,en/of regen was. Maar life goes on!!Sorry hoor!!Liefs Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 14 mei 2010 Auteur Rapport Share Geplaatst 14 mei 2010 life goes on, klopt helemaal nien, maar dan is het toch nog niet erg om heel erg je best te doen om zo'n beestje te helpen ? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 14 mei 2010 Auteur Rapport Share Geplaatst 14 mei 2010 lieve luitjes, ik ga afsluiten hier. moet morgen werken, dus weer vroeg op. flip, sterkte met poezebeest, nien, twas me weer een waar genoegen.woman, ik blijf je nieuwe kapsel schitterend vinden. Mensen ik duik onder mijn dekbedje. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
VM1 Geplaatst 14 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 14 mei 2010 Je aller best Von, absoluut.Maar als het niet lukt niet blijven stilstaan, en ook wat is je allerbest als er 5 gezonde katjes, kalfjes, veulentjes..... meer aandacht nodig hebben?? Wil niet op Alf ( en over eugenisme beginnen maar toch! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 14 mei 2010 Auteur Rapport Share Geplaatst 14 mei 2010 oeps, Zon, vergat je bijna. Heeeeel veel plezier morgen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 14 mei 2010 Auteur Rapport Share Geplaatst 14 mei 2010 hihi, kan weer niet weggaan hoor, blijf dus weer plakken. Nien, ik zou ze dus allemaal willen knuffen en verzorgen en noem maar op ,ben een week mens wat dat betreft. Maar ben aan de andere kant ook heel nuchter over door moeten gaan. En aan weer de andere kant: als mijn hondje gaat hemelen.... ben ik helemaal nergens meer ff hoor. En aan nog weer een andere kant..... Ja, zo kan ik nog uuuuuuuuuuuuuuuuuuren doorgaan;)lof joe, baai baai, zwaai zwaai...................... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
VM1 Geplaatst 14 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 14 mei 2010 Ciao, ciao Von !Tot morgen! Ik ga ook afsluiten, heb morgen verlof maar kids zijn paraat om 7H. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
filippa Geplaatst 14 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 14 mei 2010 Nou Von, als ie het redt gaat ie naar mijn moeder, waseen tip van Igor dat ze misschien een afleiding in huis heeften minder snel aan de drank zou gaan hierdoor, moederzou graag willen, dus....... bidden...... en voeden en warmen.... en hopen !! Flip Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
filippa Geplaatst 14 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 14 mei 2010 VM snap ik ook helemaal hoor, maar als er misschienwat te redden valt, wie ben ik om het niet teproberen.... een prematuur baby'tje gaat ookde couveuse in ook al is dat natuurlijk welanders, we zien het wel Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
VM1 Geplaatst 14 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 14 mei 2010 Ik hoop dat je snapte wat ik bedoelde Flip,en idd. je moet je best doen, en het is idd. miss een goed idee om em later aan je Ma te geven!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
filippa Geplaatst 14 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 14 mei 2010 Dat is helemaal waar PP ; Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Zonnetje Geplaatst 14 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 14 mei 2010 Vonneke en VM slaap zacht ik ga hier ook afsluiten.tis welletjes geweest voor vandaag. douche boek en bedje inslaap ze Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 14 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 14 mei 2010 Welterusten Wing, Hannah en Bol:lips: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tortilla Geplaatst 14 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 14 mei 2010 Ff ingelogd om te kijken of er iets bekend is van suusje, maar niet dus....Ga er meteen weer uit, want ga naar bed, welterusten allemaal! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Otje Geplaatst 14 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 14 mei 2010 Heeft Kruimeltje de weg naar de huiskamer al gevonden ?Ik zat in het begin ook zo te zoeken. Mn eerste bericht stond ook bij thema's ergens....dat was vlak voordat ik (al stomdronken) de kroeg indook..... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Otje Geplaatst 14 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 14 mei 2010 Als we nou met zn allen heel hard roepen ???Kruimeltje joehoe, deze kant op, hier moet je zijn !!!!!!!!!!!Ik ga trouwens al naar de 7e maand toe. Pottandoori nogantoeIk was ergens bij 5 blijven hangen met tellen, ik tel niet echt, hou het beetje vaag bij. En nu al bijna 7.....Beloning is het optreden van 29 mei. 3 x een optreden op 1 avond. Heel tof. En als ik een jaar droog sta mag ik weer een tattoo erbij Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Otje Geplaatst 14 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 14 mei 2010 Hond uit ! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 14 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 14 mei 2010 Ik kom ook nog ff om een hoekje kijken... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 14 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 14 mei 2010 Valt weinig te zien hier.... Zelfs fotograaf zie ik in de verste verte niet:o Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fotograaf Geplaatst 14 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 14 mei 2010 Hahahaha, KIEKEBOEOEOEOE Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 14 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 14 mei 2010 Nou zeg..... keek ik toch zo langs je heen...Maar ja, dat is vandaag al eerder gebeurd. Sorry nog bolletje en thnx voor t opletten Dar;) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden