Yvonne Geplaatst 14 mei 2010 Auteur Rapport Share Geplaatst 14 mei 2010 lekker wangetjes heb ik he, kan je zo lekker in knijpen.... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 14 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 14 mei 2010 welke kapper heb jij Von?hoef ik daar in elk geval niet naar toe! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vie Geplaatst 14 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 14 mei 2010 Flip, je doet wat je kan. Het drinkt dus wel uit een flesje? Het helpt ook om het op je blote lijf te dragen. Dan blijft het lekker warm en voelt je hartslag. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 14 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 14 mei 2010 hangwangen heet dat:wacko: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 14 mei 2010 Auteur Rapport Share Geplaatst 14 mei 2010 nee, jij ziet er lekker uit jane..... moet de hele boel verbergen, hahaha Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 14 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 14 mei 2010 Flip ik leef wel mee hoor,geen disrespect, maar heb geen verstandvan jonge poesjes.Vie schreef ook niet echt hoopvol, net als mariekeen Bol heeft er ook wel verstand vanmisschien niet te veel aanhecten? Maar ja hecht je maar eens nietaan zo'n lief hulpeloos katje. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 14 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 14 mei 2010 Hee mariekefam. van Safi? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Otje Geplaatst 14 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 14 mei 2010 En Bolletje, even reageren, ik eet goedkoop hoor, maak een grote pan met veel lekkers en dat vries ik dan in. Dus dat zit wel goed. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 14 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 14 mei 2010 Vandaar die buikspieren zeker op je lijstje Woman:D Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
VM1 Geplaatst 14 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 14 mei 2010 Von!!! Woman!! Hier komt de verzekerings ,inkaseer mevrouw!, jullie zien er grappig uit!!!!!!!!Marie, die dreads zijn cool dus bij jou geen ink-kas-sering!Hahahaha Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Otje Geplaatst 14 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 14 mei 2010 Filipa, Op je borst dragen, en met een pipetje voorzichtig voeren. Niet te snel ajb want dat is mij dus eens overkomen. Maar op je borst dus. Gewoon in je shirtje. Blote huid. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 14 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 14 mei 2010 krijg net van zoonlief een heerlijke bosbessebsoothy.......... in een ongebruikt jeweetwelglas Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 14 mei 2010 Auteur Rapport Share Geplaatst 14 mei 2010 Staat je goed hoor marieke. met je vingers in het stopcontact gezeten? :$ Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Otje Geplaatst 14 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 14 mei 2010 En kijk eens op Kattenplaza of iets dergelijks. Daar vind je vast wel de juiste info. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 14 mei 2010 Auteur Rapport Share Geplaatst 14 mei 2010 oeps inkaseer mevrouw, kan ik betalen in ballen? spierballen bedoel ik Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Otje Geplaatst 14 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 14 mei 2010 Ik ga weer even bankhangen. ben uitgenodigd om naar een soort tribute to David Bowie te gaan, maar als er al kaarten zijn is het vast tsjokvol. En sta ik daar met mn sinas met een rietje Bowie is wel 1 van mn favorietjes..... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 14 mei 2010 Auteur Rapport Share Geplaatst 14 mei 2010 een jeweetwel glas.... kater uit jan jans etc????? tsja, je moet mijn herseninhoud nou ook weer niet gaan overschatten hoor jane;) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 14 mei 2010 Auteur Rapport Share Geplaatst 14 mei 2010 en je mooie lange haren woman hihi Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 14 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 14 mei 2010 dat deed ik echt niet hoor Vonintegendeel:Dmaar dat glas was vroeger voor iets andersmet een hoog % kcob Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
filippa Geplaatst 14 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 14 mei 2010 Marieke, ze had er 4, 1tje de eerste was al direct dood want moeders had het vliesjeniet opengemaakt, ik heb de andere vliezen opengemaakt en poesjes droog gewreven, moederpoes is ook pas 9 mnd. Dit is de laatste van 4 de andere2 gaan redelijk goed, deze is erg afgevallen lijkt wel ET zo mager, nu slaapt zenaast de laptop, lekker warm !!Krijgt wel wat haartjes maar nog niet veel.Dag Ekstertje fijn dat je terug bent van vakantie !!Super al die nieuwe Icoontjes nu moet ik nog beter lezen !! hi hi.Flip Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 14 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 14 mei 2010 Wow Woman David Bowie!!!!!!!!!!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
VM1 Geplaatst 14 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 14 mei 2010 Haha Woman Bowie ook 1van m'n favo's!! Je moet je lange grijze haren houden!!Von , hoeveel ballen, van die spieren geef je voor een jaartje tax?? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
filippa Geplaatst 14 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 14 mei 2010 Nou allemaal vast bedankt, ga gewoon mijn best doen,op mijn blote huidje op de bank samen x-factor kijken,jullie horen wel of het gelukt is ..... we zien hetwel, kunnen het allicht proberen.gr flip Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 14 mei 2010 Auteur Rapport Share Geplaatst 14 mei 2010 uhhhhhh, veel ballen nien, heb maar tien vingers, verder kom ik niet hoor, Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 14 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 14 mei 2010 succes Flip! en poespoes Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden