VM1 Geplaatst 14 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 14 mei 2010 For Woman,Von en alde rest!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
will Geplaatst 14 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 14 mei 2010 Iedereen nog een fantastische avond gewenst, vanavond filmpje met het vrouwtje, niet gedronken en weet je wat ?? Morgen ga ik ook niet drinken Hou het gezellig en tot morgeuuuuhhhhh Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 14 mei 2010 Auteur Rapport Share Geplaatst 14 mei 2010 Plezier nog Wil, tot morgen. zaaaaaaaaaaaaaaalige muziek nien:heart: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Zonnetje Geplaatst 14 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 14 mei 2010 goh seg, kan hier even niet meer volgend met al die nieuwe kopies:huh: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 14 mei 2010 Auteur Rapport Share Geplaatst 14 mei 2010 Pffffffff, ben toch maar weer naar mezelf teruggekeerd, voelt wel ff lekkerder. Hoi Zon Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Zonnetje Geplaatst 14 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 14 mei 2010 ha Yvonne... een lichtpuntje in deze chaos dacht al dat ik teveel had gelezen vandaag en ze zag vliegen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 14 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 14 mei 2010 Ik weet ook niet hoe je het het beste kunt doen Mariekemaar hier wordt ook niemand beter vanen ergens voelt het alsof hij een hardere leerschool nodig heeftmaar ik ken hem niet natuurlijk.Voor jou is dit in elk geval funest! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 14 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 14 mei 2010 Ik ga even omkledenweer mezelf wordenen dan boekje lezen op de bankheb het goed hier! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 14 mei 2010 Auteur Rapport Share Geplaatst 14 mei 2010 ja hoor zon, we keren allemaal weer tot onszelf terug , ende wanhoopt niet...... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 14 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 14 mei 2010 Flip ik weet niet of je al antwoord gekregen hebt op je vraag omdat ik niet zo ver kom met lezen maar heb je kittenmelk? Die van de dierenarts? En ja verder is het afwachten. Dag en nacht, om de twee uur voeden. Dat is echt heel belangrijk. Drinkt ze wel goed? Verder, de warmte van het moedertje is heel belangrijk, ook het likken wat ze doet omdat ze daarmee de darmpjes van de kleine masseert. Wat ook wel eens wil helpen is, een paar korreltjes zout in de melk doen maar echt heel weinig.Zo nu verder kijken naar x.faxtor. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
VM1 Geplaatst 14 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 14 mei 2010 Heb ook weer m'n gewone kapje opgezet Von, weg met de Dimes Nickles, Bills,Hondred Dollar Bills! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 14 mei 2010 Auteur Rapport Share Geplaatst 14 mei 2010 hihi, gek he, je gaat toch iemand herkennen aan het ikoontje.Ik merk trouwens dat ik tegenwoordig mensen zie lopen die model lijken te hebben gestaan voor de ikoontjes hier, ongelooflijk, maar wel leuk. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
VM1 Geplaatst 14 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 14 mei 2010 Von, zijn we hier nog alleen met ons tweeên of wat?? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Zonnetje Geplaatst 14 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 14 mei 2010 neen hoor dames, ben erook nog maar ga één en weer met forum en men kindergrafjes Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 14 mei 2010 Auteur Rapport Share Geplaatst 14 mei 2010 lijkt er wel op he? zon zit te werken.... kruimel vindt de weg hier nog niet helemaal en flipje is denk ik bezig met het poesje Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 14 mei 2010 Auteur Rapport Share Geplaatst 14 mei 2010 give me your hand.... you're not alone... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
VM1 Geplaatst 14 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 14 mei 2010 Hoi Zon,Ach Von ,dan spelen wij gewoon ondertussen met de domino blokskes! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 14 mei 2010 Auteur Rapport Share Geplaatst 14 mei 2010 hihi, zon, klinkt heel opgewekt hoor:rose: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 14 mei 2010 Auteur Rapport Share Geplaatst 14 mei 2010 allee nien, jij bent aan zet met de blokskes hoor Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Zonnetje Geplaatst 14 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 14 mei 2010 vonneke t werken is bijna fini voor vandaag, t zijn de laatste puntjes en komma'smorgen time out en zondag een nieuwe Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
filippa Geplaatst 14 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 14 mei 2010 Heb ik Bol, is net ET maar wel weer ietsje levendiger en lekker warm, heb kittenmelk, ga gewoon mijn best doen,dat is alles wat ik kan doen, gr Flip Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
VM1 Geplaatst 14 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 14 mei 2010 Klaar! Checkmat! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 14 mei 2010 Auteur Rapport Share Geplaatst 14 mei 2010 Flip, hoop voor jou en het poesje dat ze het redt. En ALS ze het redt, hou je haar dan? Mooi zon, lekker af en toe een dagje niets, groot gelijk. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Otje Geplaatst 14 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 14 mei 2010 Juist, die ja helemaal te gek. quote: Originally posted by: Yvonnegive me your hand.... you're not alone... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Zonnetje Geplaatst 14 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 14 mei 2010 tja balans houden hé, zeer belangrijk! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden