fleurtje Geplaatst 14 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 14 mei 2010 Zal zelf ook maar eens in gang schieten..Dochter ligt nog altijd te ronken. Volgens mij feest die op haar eentje in haar kamer 's nachts. Ze lag al om 21:30u in haar bed. Das toch geen doen zekers?Soit wel rustig voor mij natuurlijk tot later Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
VM1 Geplaatst 14 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 14 mei 2010 Morning allemaal!Vie ik ken dat! En chaoot dat ik ben is dat voor mij ook steeds een hele klus!Zonneke Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vie Geplaatst 14 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 14 mei 2010 Eerlijk gezegd vind ik het knap van je Woman, dat je dit soort spanning aandurft.Het is op mij niet van toepassing om er aan te beginnen omdat ik bijzonder prettig ben getrouwd, maar ik geloof dat ik in jouw geval krezie zou worden en helemaal zou doorslaan. Ja leuk hè, zelf je kleding maken. Al heb ik niet dat geduld van jou met al die kraaltjes. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vie Geplaatst 14 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 14 mei 2010 Oh ja, jij hebt daar ook mee te maken Vlaamse. En maar uitstellen.... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
VM1 Geplaatst 14 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 14 mei 2010 Vreselijk dat uitstellen!!!!!! En dan der tegenop zien omdat het zoveel wordt. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vie Geplaatst 14 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 14 mei 2010 Ja, ik kom er niet in, potverrr-nog-an-toe! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vie Geplaatst 14 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 14 mei 2010 En nou wil ik graag weten hoe het met Emmaroos is. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Emmaroos Geplaatst 14 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 14 mei 2010 Goedemorgen allemaal,Ja schoolbank. Geen enkele foto van mij op geen enkele school, zooo zielig voor mij, hahaha.Dat heb je als dochter van een militair, nooit ergens lang wonen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Emmaroos Geplaatst 14 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 14 mei 2010 Lieve Vie, ik ben er hoor en na weer een wakkere nacht zit ik nu aan dekoffie samen met jullie. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vie Geplaatst 14 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 14 mei 2010 Nou Emmaroos, dan neem ik ook nog een bakkie.Kon je niet slapen vannacht? Nog steeds aan het piekeren?(Even warme melk opkloppen hoor.) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Emmaroos Geplaatst 14 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 14 mei 2010 Nou het gaat alweer een stuk beter hoor, ben er wel weer door.Ik ga weer verheugd verder, doe ik toch maar weer he.En ik ben altijd al een slechte slaper geweest en als ik dan pieker is het hek van de dam.Maar goed, ook weer gehad:angry: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vie Geplaatst 14 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 14 mei 2010 Klinkt nog een beetje als zo-zo, comme ci comme ca, Emmaroos. Hou jij trouwens van lezen? Ik neem altijd wat licht leesvoer mee naar bed, of als ik mijn lief niet wakker wil maken ga ik met een dekentje op de bank met een boek. Dat leidt me af van piekers. Je kan er meestal 's nachts toch weinig aan veranderen.En weet je wat wel leuk is, even tussendoor? Jij had het laatst over enveloppetasjes, en ik dacht, da;s eigenlijk ook leuk om dat zelf te maken. Dankjewel voor de gedachte, want ik ben er aan eentje bezig, van de rest van de zijden stof die ik nog had. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Emmaroos Geplaatst 14 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 14 mei 2010 Ja, Vie, ik lees verschrikkelijk veel.Nu met al die verfklussen hier in huis wat minder maar donderdag ben ik weer naar de bieb geweest en heb wat makkelijke boeken meegenomen.Ik lag ook te lezen vannacht hoor.Wat leuk van dat tasje Vie. Je moet me nog maar eens vertellen hoe je dat doet.Ik zat net op dat draadje van die goede eigenschappen en moest erg lachen om die link van Caro.Theo staat wel eens voor de spiegel en zegt dan: Wat staat hier toch een goddelijke vent he, en dan zing ik altijd: tiiiiiiiiiiiis moeilijk bescheiden te blijven.......:moon:hahahahah Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Emmaroos Geplaatst 14 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 14 mei 2010 Zoon is hier, ik ga boodschappen met hem doen.Laterssssss Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 14 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 14 mei 2010 Weten jullie wie ik al weer een tijdje mis? Tapas, Tasseke en Druppie. Wet iemand soms hoe het met hun gaat?Nou dadelijk komt mijn manneke weer thuis, dus ff een hoop drinken in huis halen voor hem. Heb hem aangeraden veel chocomelk te gaan drinken. Vond ie altijd zo lekker.lieve mensen tot later weer.Wil houdt het droog hé??????? En de rest natuurlijk ook.Ow Dag lieve Em. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Otje Geplaatst 14 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 14 mei 2010 JuistNiet naar de supermarkt geweest, maar bij de soneX lekkere dingen gehaald, en een nieuwe klamboe. Buiten was gezellig en braderie, dus ben ik maar meteen naar een dure schoenenwinkel gegaan en heb nieuwe schoenen gekocht.....Was wel nodig, en het zijn goede schoenen. Zoiets ? Op .... naar het financiele draadje....(Charlie Chaplin kistjes, echt heel grappig, degelijk en ze zitten lekker) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Otje Geplaatst 14 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 14 mei 2010 Topje http://img297.imageshack.us/img297/1504/mg4982.jpg Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vie Geplaatst 14 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 14 mei 2010 Da's vakwerk Woman. Jee! Heel erg mooi. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
smart Geplaatst 14 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 14 mei 2010 Goeiemiddag allen tezamen!Jee, prachtig hoor Woman.Wat heerlijk werken moet dat zijn. Priegelwerkje en zodankbaar als het dan af is!Over een klein uurtje weg om te werken.Wish me good luck... ik heb geen klap zin vandaag!xxx Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
VM1 Geplaatst 14 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 14 mei 2010 Whaooooooow Woman mooi!!!!Wat een geduld moet je hebben!!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
VM1 Geplaatst 14 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 14 mei 2010 Hoi Cath. heb jij ook een bweuuuuuuuuuu dag!Morgen wordt het hier 2 graden met smeltende sneeuwen regen!!!Ik wil zoooooooooooon Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
smart Geplaatst 14 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 14 mei 2010 Yep. ik wil ook zooooooooooon! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Otje Geplaatst 14 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 14 mei 2010 Dank dank, buig buig, ja dit was wel echt veel werk pffffDie ik nu aan het maken ben gaat gelukkig sneller Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 14 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 14 mei 2010 Knap werk woman.Straks krijg ik dadelijk nog het idee dat ik helemaal niets kan ging even in de fout daarstraks in de winkel. Stond voor het bier en het was gek want ik had er eigenlijk niet zoveel zin in. Ben het vechten een beetje moe. Het idee dit elke dag te moeten doen.Dus heb één pils mee naar huis genomen.Voelde me niet echt slecht ofzo. Nu ook niet. Ben het beu hier te liggen leuteren..Thuis dacht ik ppfff doe het gewoon niet open. En daar stond die halve liter dus..Hmm toch maar open gedaan. Vier grote slokken gedaan en de rest weggekieperd. Was zeker nog een half blikje in de gootsteen.Dus beetje in die roes..Wel ventjes in mijn hoofd, jullie hadden me even te pakken. Jullie kregen wat jullie wilden maar niet meer dan wat ik toeliet! Breek daar jullie hoofdjes nu maar over..Btw voor mij is dit geen terugval..Ik ben op het moment gewoon heel boos. Niet omdat ik die paar slokken heb genomen..nee, ik ben gewoon boos. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 14 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 14 mei 2010 boos op wat fleurtje? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden