tasseke Geplaatst 15 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 15 mei 2010 Morge Bol!!ha Dar,uit een potje??ik vond laatst ook nog ergens een tubeik smeren en smerenblijkt het over de datum te zijn gaf een zeer apart, excentriek effectnah, stomen doe je achter de computerkan ik alles in de gaten houdenmet één oog onder het handdoekje vandaanbootjes aan de voorkantde computeren de tuin achter mijheb mijzelf verminkt met een maskertjemaar die bende gaat nu trekkenga dus even het resultaat aanschouwenhet valt wel op dat de renovaties steeds ingrijpender gaan worden na je 30e Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 15 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 15 mei 2010 goeiemorgen allemaal Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vie Geplaatst 15 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 15 mei 2010 Ik ga straks de dekenkist voor de tweede keer in de lak zetten Dar, en dan maar hopen dat katje er niet weer opspringt.Kat kan mij ook zo heerlijk, totaal genietend en filosofisch aankijken als ik 's morgens mijn ogen opendoe. Alsof hij me wakker zit te kijken. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
tasseke Geplaatst 15 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 15 mei 2010 morge Witte!!hihihi,toch ben ik elke ochtend weer blij dat ik bijtrekje loopt een beetje voor jan doedel met die oogpads, maskertjes en alle andere ellendemaar mijn rimpels blijven tot lachrimpels bespaartelke ochtend denk ik "dit wordt niets"maar gelukkig..............na het poedelen ben ik dan toch weer een lekker ding Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vie Geplaatst 15 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 15 mei 2010 Als kind was ik lelijk. Veel mensen zagen me aan voor een jongetje, en dan dat vreselijke brilletje, en dat spichtige bleke gezicht.Ik mag mij verheugen Tas, in het feit dat ik met de jaren steeds mooier word. Denk er aan, het meeste van je schoonheid zit van binnen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 15 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 15 mei 2010 Goedemorgen allemaal Perfecte dag voor een fietstocht..Zie dat jullie al vree goe wakker zijn. Hier veel te vroeg op Ja hoe zou het met het poesje van flip zijn?Dochter hier al in wind en weer voor haar dansoptreden vandaag. Kleedje hier...kleedje daar..pff nog veel te vroeg voor mama Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 15 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 15 mei 2010 morrie Tas,Ik miste je de hele week,maar toen dacht ik...Beter zo want dat betekend geen gele kaart voor tassie:D Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
tasseke Geplaatst 15 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 15 mei 2010 whuaaahaaaje bent dus net als ik een laatbloeier!!ik heb tot mijn 18e op kistjes gelopenstekeltjes haareeuwige spijkerbroekenen een zwart t-shirttotaal geen benul van vrouwendingenmijn eerste hakken waren dan ook hilarischnog niet gesproken over een rokaltijd neerploffen op een stoel en wijdbeens zittengut, ik heb er echt een jaartje of tien over gedaanom al die vrouwendingen te snappenen nog zijn er heel veel geborgen geheimenmaar ook ik...............wordt elke dag mooier Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
will Geplaatst 15 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 15 mei 2010 marjo, Carolien, tasseke, Vie, fleurtje, bolletje, Dar, niwi, witte, een bijzonder goede en zonnige morgen. Vandaag ga ik een beetje meer van de partij zijn. Geen watjes in het hoofd, maar ben moe opgestaan. Dat gevoel verdwijnt direct wel weer, koffie binnen en het zonnetje schijnt volop. Ben ook curieus naar het kitten van flip. Heb ik voor de rest iets belangrijks gemist ? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vie Geplaatst 15 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 15 mei 2010 Ja het wordt mooi Dar. Het is een heel apart effect, die doorzichtige lak, zodat je de nerf blijft zien.Trouwens nog even over katten die je zo lekker aan kunnen kijken: hij heeft dan zo'n blik van: "Wat ben ik leuk hè? Je moet toch wel verschrikkelijk gelukkig met me zijn!" Heerlijk vind ik dat. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 15 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 15 mei 2010 Als ik jou was Vie zou ik dus gewoon ff lekker naar die reunie gaanal is t alleen maar even voor jezelf om te laten zien wat er van dat meisje wat op een jongetje leek met een spitsig gezicht en een brilletje is geworden.Altijd lekker toch om te horen hoe goed je er uit ziet.....Wedde dat je daar een heerlijk gevoel van krijgt.Je doet er genoeg aan, dus mag je ook wel een beetje genoegdoening halen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 15 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 15 mei 2010 Ook goedenmorgen allen!Nou mijn kater (ja ik heb er nog een;))komt elke morgen om 5.30 exact aan de voordeur mauwendat ie naar binnen wil, en eerlijk gezegd ben ik daar niet blij mee. De wekker kan uit of later zettenmaar die kat niet dus. iemand een tip? Ik laat hem er wel in hoor, maar niet van harte. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 15 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 15 mei 2010 Goeie morgen, Witje en Darreltje, Wie was er nu nog meer zeg.Ikzelf heb van m'n leven nog nooit een maskertje van klei o.d. op gedaan. Ja ik weet niet hoe ik er daarna uit zou zien. Got weet zeg, herken ik mezelf dan niet meer terug hahahaha.Nou heb ik nog geen rimpels, dat scheelt wel maar toch.Ik was vroeger ook niet de knapste hoor. Brilletje, scheel enz. Ook net een jongetje. Afé, 't is toch nog goed gekomen met me. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 15 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 15 mei 2010 quote: Originally posted by: VieTrouwens nog even over katten die je zo lekker aan kunnen kijken: hij heeft dan zo'n blik van: "Wat ben ik leuk hè? Je moet toch wel verschrikkelijk gelukkig met me zijn!" Heerlijk vind ik dat. Dat doet ie van mij anders nooit hoor. Das eerder zoiets van, Jemig, jij ook weer hier bulk bulk. Gaat m'n rust weer, doe je wel ff rustigaan met stofzuigen enz. Je verstoord m'n slaap. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 15 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 15 mei 2010 Een kattenluikje jane? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
filippa Geplaatst 15 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 15 mei 2010 Goedemorgen allemaal, nou het poezenbeestje leeft nog....gelukkig, de buurvrouw belde net dat een ander poesjevanmorgen dood in de mand lag, nu is er daar nogmaar 1tje bij haar en 1tje hier, ik denk dat mams gewoon geen melk heeft.We gaan ons best doen vandaag. Bedankt voor allelieve tips en adviezen.Een hele fijne zonnige dag gewenst, ik moet evende zorg achterlaten, moet aan het werk.Groetjes Flip Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 15 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 15 mei 2010 Jane 's avonds je kat binnen houden???? Plakbandjes willen ook wel eens helpen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
VM1 Geplaatst 15 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 15 mei 2010 Hoi allemaal!Jooeeeeeeeepieeeeeeee ZON. Nog niet echt warm maar toch al stralend blauwe hemel!! Wat een verschil!!Kattenluikje Jane? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 15 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 15 mei 2010 Goeie morgen Flipje. Ja doordat de kittens drinken en met hun pootjes de borst van het moedertje masseren, komt de melkproductie op gang. Daarom is het goed dat het jonkie er bij ligt. Verder kun je ze zelf ook masseren hoor. De eerste melk (biest) is n.l. heel belangrijk. Daardoor krijgen ze antistoffen die daar in zitten, binnen.Je zou kunnen proberen om toch wat druppeltjes op te vangen al zijn het er maar een paar. Likt het moedertje het kleintje wel? Verzorgd ze het wel een beetje? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vie Geplaatst 15 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 15 mei 2010 Bol, vandaag voor jou speciaal een Je zit maar lief tegen iedereen te wezen, en geen mens zegt nou eens, hallloooo, fijn dat je er bent! Fijn dat het katje nog leeft Flip! Is er vandaag iemand die haar of hem regelmatig het flesje geeft?Witte, ik denk inderdaad dat ik er even heen ga vanavond. Is het niks, dan ben ik zo weer thuis. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 15 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 15 mei 2010 Vietje lieverd. Dat had ik zelf nog helemaal niet in de gate zeg. Hier voor jou ook een Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 15 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 15 mei 2010 Als jij Vie bolletje speciaal een roos geeft dan geef ik er 1 aan Isa:present:want ik heb zomaar een donkerbruin vermoeden dat die m ook wel kan gebruikenIsa deze is voor jou Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
tasseke Geplaatst 15 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 15 mei 2010 GRRRR,iemand ervaring met koffie over het toetsenbord??heb nu een oude aangekoppeld maar zal mijn toetsenbordje nog opknappen na droging??? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
filippa Geplaatst 15 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 15 mei 2010 De eerste nacht heeft ze wel iets gedronken bij moeder,later niet meer toen is ie zo vermagerd dat wij hem gisterenmiddag omdatde buurvrouw hem zijn nek om wilde draaien bij ons in een doosjehebben gestopt, kruikje eronder dekens erover en met pipetjebijgevoed hebben.De andere twee kittens zijn bij moeder gebleven, waarvan erdus 1 vanmorgen dood bij moeders lag, nu is er nog maar 1 bijmoeders en 1tje ligt hier, de kinders en manlief is thuis duszij nemen de zorg vandaag over, we gaan het wel zien.....Flip Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vie Geplaatst 15 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 15 mei 2010 Witte, misschien is het vandaag gewoon nationale hartjes en kusjes en roosjesdag voor iedereen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden