Spring naar bijdragen

Zondag 16 mei


will

Aanbevolen berichten

  • Antwoorden 457
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Hoi Woman, net even je berichtjes gelezen. Fijn voor je allemaal.
Alleen, jij vertelde dat je als je dronken was geweest, je dan een scene had gemaakt?
Ik niet, ik zou juist overal doorheen slapen, hihihi.

Maar je wordt bedankt, hoor! Heb ik lekker de aandacht van het forum vanwege mijn Antwerpse aanbidder, kom jij er weer tussen, blêêêh:angry:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Woman, wat geweldig hè.....!
Hier huppel ik 'zomaar' en een beetje van het mooie weer.
En door jou leuke verhalen natuurlijk!!

De koffieprut ligt onder de heg:huh:
en het wachten is op het drogen van de was.
Ik zie dat ik niet de enige ben die laat was met slapen, bijkomen en doesjen vandaag.
Lekker vrij gevoel is dat: je niet storen aan de buren. I love it :D

Ik zie dat PP niet meer heeft gereageerd.
Bol haar uitleg kan ik wel begrijpen. Onbekend maakt onbemind of zo?
Ik ken PP wel een beetje geloof ik.
Wil net als ieder hier ook haar plek toch?
Maar... sorry, ik moet niet voor anderen gaan praten natuurlijk.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Nee als ik dronken was geweest en dán steeds wakker was geworden door zijn circuscapriolen, dan was ik uit mn vel gesprongen - oeioeioei
Maar je hebt dus een hoogblonde prins in je kielzog ? Kataklopkataklop ? Een blonde prins ?
Ja indeed jammer dat je geen foto's mag plaatsen, ik zou mijn Hindoestaanse prins ook graag even willen laten zien.
We kunnen ook vanmiddag met zn allen naar de piukdaB in Amsterdammetje, want daar speelt hij met zn jazzband. Met zn allen om een hoekie kijken :)
Ik zie het al voor me

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Stom misschien, maar ik probeer het altijd wat te compenseren, door bv minder lampen aan te doen of zo. En ik geniet hier wel heel erg van, van het forum.
Dan maar ietsjes meer stroom....

Ik weet bijna niets leukers te bedenken dan dit forum, het is een levend boek, lijkt het wel.

Maar goed, zolang de zon schijnt moet ik toch wel buiten zijn...
met mijn stop-roken boek.

Leuk te lezen Sienna dat je zoveel aan het boek van Carr hebt gehad! Herkenbaar hè, de vergelijking met de bekerplant en al die beessies die de honing zo lekker vinden... en afglijen....de plant in en dan verzuipen in het nektar...... brrrrr

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Cathy meid. Ik denk dat ik inderdaad behoefte heb aan P.P. te kennen. Ik heb net op 26-1 gekeken toen ze haar aangemeld had, maar daar jammer genoeg niets kunnen vinden. Misschien heeft ze later haar verhaal bij wie is wie geschreven, dat kan.
Misschien ben ik inderdaad wat te hard geweest naar P.P. en bied mijn verontschuldgingen aan. Voel me wat schuldig hier door. Natuurlijk moet iedereen een plekje hier krijgen, ook P.P. En soms moeten mensen mij wakker schudden. Ook Fo en jij.
Nogmaals Sorrie P.P.:present:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

(pss,.... PP ik ga even over je schrijven hoor!)

Bol, natuurlijk, ik snap dat wel, dat je PP wil leren kennen. Maar ik vind juist dat ze steeds meer gaat
laten zien. Maar dan nog hè, ik wil ook wel meer van mezelf laten zien en heb toch ook mijn grenzen daarin, of geen tijd of het heeft met privacy te maken.... etc. Elk doet dat op de eigen manier.
Vind het wel goed dat je ff naar binnenkijkt bij jezelf!!
Maar ik vind het net zo min leuk als men over Wing of wie dan ook heen gaat. Ik hou van al die bijzondere persoonlijkheden en dat eigene wat mensen hebben. Da's mijn smaak.

(krijg ik morgen te horen dat ik een allemansvriendje ben... nou dan zij dat zo)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Cathy, ik ben iemand die probeerd, mensen zo veel mogelijk te accepteren, niet te veroordelen, en hun in hun waarde laten.
Als ik dan merk, dat ik een keer de (fout) in ga, voel ik me daar niet prettig bij, zeker als je dan schrijft dat iedereen recht heeft op een plaats hier. Dan springen me de tranen in m'n ogen. Dan denk ik, wat ben ik stom geweest dat ik dit niet gemerkt heb. Dat ik dat niet gezien heb. Ja en dan voel ik dat ik er gruwelijk naast zit.
Maar goed, ik moet nog zoveel leren.
Goed ik ga ff eten. Laters allemaal.:present:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

×
×
  • Nieuwe aanmaken...