Alf Geplaatst 16 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 16 mei 2010 Fo Je weet niet wat je mist:D:P Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fotograaf Geplaatst 16 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 16 mei 2010 Eet smakelijk Cathy en Alf (hoe was het kamperen?) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fotograaf Geplaatst 16 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 16 mei 2010 Hoezo Alf, jij gaat toch ook voor de dames???? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
VM1 Geplaatst 16 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 16 mei 2010 En je Blondie knaap Foto??Hoe wel er in Antwerpen ook mooie(re) deernes zijn! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Alf Geplaatst 16 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 16 mei 2010 quote: Originally posted by: fotograafHoezo Alf, jij gaat toch ook voor de dames???? Hahahaja 200% idd Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fotograaf Geplaatst 16 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 16 mei 2010 Die blonde knaap wordt volgende week 5 jaar, haha.Hij heeft het trouwens net een beetje bij me verbruid.......Vroeg of ik een babytje in mijnen buik hette? Najah! Duhhh Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
VM1 Geplaatst 16 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 16 mei 2010 Hahahahahah foto!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fotograaf Geplaatst 16 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 16 mei 2010 quote: Originally posted by: DarWat een desillusie Foto :$ Hoezo? Ik moet er niet aan denken: alleenstaand, 61 jaar en dan zwanger Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
alaine Geplaatst 16 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 16 mei 2010 Foto en VM: er gaat een wereld voor me open. Dank voor de uitleg, dat scheelt een hoop zoekwerk! Dhendro: poeh, je vraagt me wat. 1e keus als pijnstiller is 1000mg paracetamol. Een 2e keus (evt. combi samen met 1e) is ibuprofen 600 of naproxen 500. Naprovite is overigens ook naproxen, alleen is dit 550mg. Als je dus los naproxen inneemt neem je er bv. 2 van 275mg (zelfzorg).Als er een relatie is met pms is het soms een optie om antidepressiva gedurende die dagen te slikken: bv. venlafaxine, duloxetine. Dat hoeft dan niet de hele maand. Dit dus via je arts.Als je hoofdpijn vooral te maken heeft met vocht vasthouden zou je ook een anticonceptiepil met vochtafdrijvers kunnen proberen (Yazz of Yasmin). Dit echter liever niet boven je 51e of als je 36+ bent en rookt. Een 1e recept moet van je arts komen, daarna kun je het rechtstreeks bij de apotheek halen. Indien je dan nog klachten hebt in je stopweek mag je de pil onbeperkt doorslikken; alleen bij een doorbraakbloeding (spotting) moet je dan een stopweek van max. 7dgn inlassen (maar dan heb je dus veel minder vaak klachten).Verder zijn er veel oorzaken voor hoofdpijn. Soms is het als je teveel spanning hebt, maar soms juist door een tekort aan cafeine (bv in het weekend bij mensen die alleen door de week op het werk koffie drinken). Ook komt hoofdpijn voor door een te regelmatig gebruik van pijnstillers. Niet roken, geen alcohol, regelmatig frisse lucht (ook binnen goed ventileren) en dagelijks een uur ontspannen helpen ook.Soms geeft het helderheid als je gedurende een paar weken een hoofdpijndagboek bijhoudt, waarbij je opschrijft wanneer je hoofdpijn had, of er begeleidende symptomen bij waren (braken etc.), hoe hevig de pijn was (schaal 0-10), wat je evt. ingenomen hebt etc.http://nhg.artsennet.nl/kennis...ientenbrief/PBN2f.htmAls je hoofdpijn toch aanhoudt of anders is dan wat je herkent van eerder kun je toch beter opnieuw naar je arts. Het kan natuurlijk ook een andere oorzaak hebben dat je bekende voorgeschiedenis.Sterkte!Aanpassing: ook amitriptyline (antidepressivum) in lage dosering kan helpen bij regelmatige (spannings-)hoofdpijn. Was ik nog vergeten. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Emmaroos Geplaatst 16 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 16 mei 2010 We zijn weer terug van een heerlijke boswandeling.En het was gezellig hoor VM in het café aan de haven, hahaha.Ik zou graag willen reageren op PP maar ze is er niet, vind ik erg jammer.Kijk wel wanneer ze er weer is. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
VM1 Geplaatst 16 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 16 mei 2010 Hahahaha Em!!Heb je de kapitein kunnen recupereren? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Emmaroos Geplaatst 16 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 16 mei 2010 Zeker weten. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
VM1 Geplaatst 16 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 16 mei 2010 Comprende Em Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 16 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 16 mei 2010 quote: Originally posted by: alaineLief Bolletje, jij mag er wel tien keer naast zitten. Jouw bijdragen zitten meestal zo vol warmte dat je wel een potje kunt breken. Dank Lieverd.Goh heerlijk voor je Woman dat je zo genoten hebt. Helemaal geen last meer van je oog gehad? En wat fijn dat hij ook van de zelfde stijl houdt als jij, dat voelt gelijk aan als thuis komen als je op bezoek gaat.Em. wat heerlijk dat je genoten hebt van de boswandeling. Alles ruikt zo fris nu. Je zal nu vanavond wel lekker pitten met zo'n moe lijf.Zo ik ga zo transformers kijken. Heb veel te zout gegeten dus flink dorst nu. Maar lekker veel flesjes ijsthee naast me neer zetten tijdens de film. Hoef ik niet iedere keer op:) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
VM1 Geplaatst 16 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 16 mei 2010 Bollie, slaap ze dikke knufffssssssssssssss!! Ik moet der morgen heel vroeg zijn dus allemaal ciao! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
dhen Geplaatst 16 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 16 mei 2010 Bedankt voor meeleven Alf, Cathy, Carolien.Alaine ik zie wel wat handvaten in je verhaal; dank Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
filippa Geplaatst 16 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 16 mei 2010 weer terug van de bbq enne..... voel me top !!Heb gedaan wat Vie me aangeraden heeft en geen last.Normaal ben ik zo onwijs gespannen na een feestof visite dat ik het koud heb en mijn spieren gewoonzeer doen, nu geen centje pijn of last, voelme superwoman...... dat is toch wel een tijdgeleden eerlijk gezegd.Omdat ik dit steeds krijg, ga ik steeds mindernaar sociale gelegenheden en ga ik feestenmijden, wat ook niet de bedoeling is daardoorwordt ik weer gespannen wat weer tot stresslijdt, dat schiet dus niet op.Ben helemaal blij voor mijzelf natuurlijk meteen rouwrandje voor de poessie.Woman leuk dat je een fijne date hebt gehad,gezellig.groetjes Flip Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
alaine Geplaatst 16 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 16 mei 2010 Hopelijk ben je er snel vanaf.Nog iets toegevoegd bij 'Aanpassingen'. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 16 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 16 mei 2010 Fijn voor je Flip.Waar een ADB-forum al niet goed voor is:present: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Emmaroos Geplaatst 16 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 16 mei 2010 PP, ben je er? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Emmaroos Geplaatst 16 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 16 mei 2010 Nee dat niet maar ik las even de discussie van vanmiddag en ik wil je even zeggen dat ik vind dat je gelijk hebt wat betreft Niwi. die is ook on line dus kan ook reageren.Ik had gisteren ook al iets tegen Niwi gezegd over de manier waarop er tegen alcoholisme aangekeken wordt.Het is in mijn ogen AA taal en volgens mij bedoel jij dit ook PP?Correct me if i'm wrong. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
niwi Geplaatst 16 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 16 mei 2010 wat is er mis mee ? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Emmaroos Geplaatst 16 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 16 mei 2010 Ik vroeg jou gisteren, komt wat je zegt nu van jezelf of lees je voor uit AA boekjes?Ik vind het zo niet persoonlijk, lijkt wel net of het opgedreunt is. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Emmaroos Geplaatst 16 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 16 mei 2010 Dan heb ik me vergist PP, excuus, maar ik schreef net al wat ik bedoelde. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
niwi Geplaatst 16 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 16 mei 2010 ik heb hier vanmiddag nog 1 en ander neergezet, pp.... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden