Spring naar bijdragen

Maandag 17 mei 2010


tasseke

Aanbevolen berichten

Ook een mooie morgen voor jullie:
hier schijnt de zon en het Pinksterweekend
belooft ook mooi tye worden.
Zouden we dan toch nog naar het strand kunnen?

Ik heb Suus wel ingelogd zien staan Caro, maar niet geschreven, dus we
hopen er maar het beste van voor haar.

Ik heb straks een intake voor zoon voor begeleid kamerbewoning
please meeduimen, want het wordt steeds moeilijker hem aan huisregels te
houden en ik ben dat politie-agentje spelen zooo moe.

Maar eerst lekker spinnen, kan alle weekendfrustratie er ff op een gezonde manier weer uit.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Antwoorden 321
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Igor: gefeliciteerd! :moon: Super! Nu op naar de 5de week, gaat ook vast lukken.

Carolien: balen van je pc, maar je hebt gelukkig wel een laptop of zo dat je nog steeds op internet kunt?

Emmaroos: sterkte bij de tandarts straks!


Hier nu droog en vanmorgen ook droog naar school kunnen fietsen. Hi hi, droog omdat het niet regende bedoel ik. Verder ook droog, maar dronk zo wie zo nooit overdag...

Desi: heb het door mijn vakantie gemist, maar was het een mooie uitvaart van je zus? Is alles gelopen zoals je zus en jullie gewild hadden? Hoe is het nu met je?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik zal Muzikant de groeten doen zodra hij weer thuis is.
Hij gaat contact leggen met Al.Anon.
Hij is nog verdrietig en kwaad. Zal nog wel een tijdje zo blijven. Hij is kwaad dat ik geschreven heb dat ik niet geweten had dat het zo erg met hem was.
Voor de rest proberen we het leven weer op te pakken.
Mijn levenslust is nog niet echt terug. Ben best down.Ik doe hard mijn best maar het schiet niet echt op.Ik kan de spanning niet van me afschudden. Gelukkig heb ik mijn lieve dochter nog om me heen. Ook een behoorlijke puber maar heel lief. :)
Ik ben blij dat ik mijn AD nog niet heb afgebouwd zoals ik van plan was. Nog maar ff wachten dus. Ik baal zo van al die medicijnen. Ze komen me de neus uit. Heb er al 2 naar binnen. Nu dadelijk nog 9. Bahhhhhhh......:devil:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Kan me heel goed voorstellen dat je baalt van de medicijnen Dees.
Als ik jou was zou ik ook eerst niet stoppen met de AD, ondanks dat het weer een pilletje erbij is in de rij.
Ook goed dat je met de Antabus weer bent gestart.
Ik stop binnenkort met de Refusal, kan het nu wel weer alleen en heb eigenlijk hetzelfde als jij, elk pilletje is er één teveel.
Van Muzikant kan ik het me wel voorstellen dat hij boos is. Hij zal je ongetwijffelt zo vaak verteld hebben hoe erg hij het vond en dan schrijf je hier dat je dat niet wist.
Maar het is vaak zo dat je het dan pas echt ziet.
Theo was ook vaak flauw als ik van anderen dingen aannam en het licht zag terwijl hij dat ook al zovaak had gezegd.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik had het eigenlijk niet zo bedoeld want ik weet best hoe erg hij er mee zit. Ik wilde ermee zeggen "zo erg dat hij het nodig vond om op mijn forum te schrijven". Maar dat wil hij niet meer van me aannemen. Zoals helemaal niets mee wat ik zeg. En ja wat moet je dan?Als ik blauw zeg zegt hij nee groen en als ik, oke groen zeg dan zegt hij blauw. Ik weet dat ik me dat zelf aangedaan heb maar het is toch erg frustrerend.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Nou Dees, ik had vorige week ook even een dip wat dit onderwerp betreft en kan me je gevoel dus heel erg voorstellen.
Er gaat ook een lange tijd overheen dat het weer beter gaat.
Het vertrouwen is helemaal weg, zoals hier vaak gezegd wordt: komt ter voet en gaat ter paard.
Vandaag is het 8 weken geleden dat ik overeind krabbelde na een terugval en ik ben zo blij dat het goed gaat maar mijn gezin kijkt met argusogen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Carolien:
Dat herken ik. Ook hier een tijd geleden pc stuk. Bleef opstarten en bleef daarin hangen. Was niks meer aan te doen. Alles kwijt. Heb nu ook een gmailaccount, scheelt dan in ieder geval iets...Maar blijft erg vervelend. Hadden toen zeker 2 maanden geen internet. jee, wat voelde ik me onthand. Dan merk je pas hoeveel je doet en regelt via internet!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Kom alleen even goedemorgen zeggen.
Hier stralend mooi weer.

Carolien; Oeps. al je mail weg.
Moet er niet aan denken, nu met al die mails over mijn op handen zijnde huis.
Gelukkig heb ik wel een goede beveiliging, en hoop dat dat voldoende werkt.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Carolien,
Geen idee, wat voor beveiliging.
Ex heeft dat er nog opgezet.
Zulke dingen laat ik altijd doen.
Gemakkelijk he:).

Goedemorgen Emmaroos.

Ik ga nog even een bakkie koffie halen.
Vandaag later beginnen.
Dus over een half uurtje weg
Had ik nog even tijd om mijn vrienden gedag te zeggen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Bolletje en andere die er verstand van hebben;)

Tips gevraagd! Er is net een soort dwergpapegaaitje tegen mijn schuifpui aan gevlogen Ik kon hem vangen want hij zat versuft op de grond. Ik heb hem nu in de transportbak van de kat gedaan tesamen met wat vogelvoer en water. Hij heeft al zitten eten, dus dat is een goed teken:) Hij zit nu te slapen in zijn veren en ik heb de bak afgedekt met een handdoek. Als hij blijft leven dan koop ik een kooi voor hem en houden we hem. Maar heb jij nog tips? Of heb ik het zo goed gedaan?
Het is trouwens een groen beestje met wat rood op zijn koppie en wat blauw aan zijn vleugeluiteindes.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

O ja Alaine
Je hebt iemand gezien die op mijn icoon lijkt
en je denkt dat ik dat mogelijk was
Helaas lijk ik in niets op mijn icoon
Alleen een leesbril...
Lijk jij dan op jouw icoon?
Dan ga ik uitkijken naar
blauwe hoedjes..
Kan ook Woman zijn dan..

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

×
×
  • Nieuwe aanmaken...