lady jane Geplaatst 18 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 18 mei 2010 Yajala meis,ik heb er geen woorden voor wat erg, net als Bol hoop ik dat jullie goed verzekerd zijndan kan er opnieuw begonnen wordenen ik hoop dat je sterk blijft w.b.de drankkoppie erbij en de emo's mogen later Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
PROUD2BME Geplaatst 18 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 18 mei 2010 Thanks Jane,we moeten maar even afwachten hoe het ervoor staat.verzekering is goed gelukkig,wij zijn mede eigenaar dus wordt allemaal moeilijk maar gaan zeker verder maar zou op dit moment niet weten even hoe we verder moeten.Voor nu lijkt het wel een nare droom en weet ik totaal niet wat ik voel.....eigenlijk niks.....leeg! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
PROUD2BME Geplaatst 18 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 18 mei 2010 Sorry Woman,lees zo over je berichtje heen:huh:Misschien wel even goed ja maar wil er wel bij blijven,anders loop ik als een zombie rond straks. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 18 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 18 mei 2010 misschien dat slachtofferhulpwat kan helpen orde in de chaos te krijgen?Dit kun je niet alleenje gezin gaat ook door/voormaar er zullen stappen gezet moeten worden. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 18 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 18 mei 2010 Ya ik ken dat gevoel van "even helemaal niets voelen dan leegte". Ik dacht dat dat bij mij altijd kwam als een stukje zelfbescherming. De eerste indrukken even niet voelen omdat het te erg is.Ik hoop dat we je mogen blijven steunen lieverd. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
PROUD2BME Geplaatst 18 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 18 mei 2010 Vooral chaos in m,n hoofd,hoe nu verder?Waar starten we weer?Beide geen werk,helemaal niks meer.De kleintjes hebben niks door maar de 2 grote kids zijn erg boos en verdrietig.De oudste heeft de brand ook gezien gisteren,hij kon het zo uit het dakraam zien.Wij gaan ervoor hoor maar eerst even goed nadenken en afwachten.PPPPPPPfffff,en nou wordt ik ook nog gebeld door het ziekenhuis dat ik de afspraak van m,n dochtertje vergeten ben vanmorgen!GGGRRRRRRR!!!!!!!!!!!!This is not my lucky day!!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
zoermuis Geplaatst 18 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 18 mei 2010 Yaja. Ik zag net een brand op NOS journaal is dat bij jullie? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
PROUD2BME Geplaatst 18 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 18 mei 2010 heb het niet gezien Dees.Er is ook brand in Hoek van Holland geweest hoorde ik net!Das niet bij ons. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 18 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 18 mei 2010 Ya, ik kan me voorstellen dat er nu een hoop vragen komen van hoe nu verder maar komt tijd dan komt raad. Daar heb je nu misschien niets aan maar toch.'t Is zo jammer dat je ver weg woont anders had ik je kunnen helpen door de kids ff op te vangen.Maar w.b. de pup, die kan ik wel, als je wilt, tijdelijk opvangen voor je zodat je daar ff geen omkijken naar hebt. Goh ik merk dat ik het zo erg voor je vind lieverd. Ook omdat ik niets voor je kan doen om het wat dragelijker voor je te maken.Maar waar woon je dan? Ik had ook gedacht dat dat in Hoek van Holland was. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
will Geplaatst 18 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 18 mei 2010 Stap voor stap Yaja, niet alles ineens, en zeker nu niet. Eerst bekomen, je ontfermen over je familie. De rest volgt dan later wel. De verzelkering doet de rest. Hebben jullie daar ook makelaars ? Iemand die je persoonlijk goed kent en de weg weet tussen alle papieren ? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Emmaroos Geplaatst 18 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 18 mei 2010 Goedemorgen allemaal,Ya, ik denk aan je hoor, had er vannacht al wat over gezegd maar nu nog eens.Ik weet eigenlijk niet goed wat ik moet zeggen, vind het erg vervelend dat het hier nu zo raar toegaat.Caro en Dar, praat het gewoon uit. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 18 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 18 mei 2010 Ik ga mijn to do lijst maar eens gedeeltelijk afwerken.Ya Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
PROUD2BME Geplaatst 18 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 18 mei 2010 Dank jullie allemaal!Jullie zijn schatten!Ga jullie nog vaak nodig hebben denk ik! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
jacc Geplaatst 18 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 18 mei 2010 Ya, kind wat vreselijk!! Ik ben aan het zoeken geweest op internet, was het de brand in het Gooi?Hou je koppie erbij vandaag he!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
PROUD2BME Geplaatst 18 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 18 mei 2010 * Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
jacc Geplaatst 18 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 18 mei 2010 Och meid toch! Jullie woonden er toch niet heb ik even snel teruggelezen? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
PROUD2BME Geplaatst 18 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 18 mei 2010 nee we wonen er wel vlakbij,er zit een sloot tussen,kan het vanaf hier boven uit m,n raam zien. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
jacc Geplaatst 18 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 18 mei 2010 Tjezig, wat heb je toch een zieke mensen op deze wereld, geen idee wat voor leed ze anderen aandoen!Ik wens je alle sterkte toe komende dagen, je zult het nodig hebben! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
PROUD2BME Geplaatst 18 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 18 mei 2010 Dank je Jacc! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
jacc Geplaatst 18 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 18 mei 2010 Ik moet er snel vandoor, Ya, nogmaals: sterkte meid!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
jacc Geplaatst 18 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 18 mei 2010 Ik ben niet zo van de virtuele blommekes maar: Dar: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
zoermuis Geplaatst 18 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 18 mei 2010 Yaja woon je in Naarden? (Ben niet nieuwsgierig, las van een brand daar op nu.nl) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 18 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 18 mei 2010 Yajala: Je klinkt sterkIn noodsituatiesweet je precies wat te doenBeware of the afterschockmaar dat doe je!Ik zie dat het gedoerondom mijn gedoeook hier is belandDoe er mee wat je wiltMaak het niet groter danhet isDat doe ik wel... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Otje Geplaatst 18 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 18 mei 2010 IK kreeg gister dus een zeer onverdiende katmail van een buikdanscollega.Ik heb een pittige mail teruggestuurd. Nu is het "uitgepraat" en komt ze met de volgede tekst: als je niet alles tegen elkaar kan zeggen is er geen vriendschapAhum. Ik ben er maar niet op ingegaanDe toon waarmee ze me aansprak was van zodanige onfatsoen dat ik wel uitkijk met haar nog verder een vriendschap te hebben. Ik neem gepaste afstand, geen zin in nog eens zo'n veeg uit de pan. Als je zo tegen mij praat ben je geen vriend.My God, ik dacht dat ik temperament had.....Nou ik ga eens op speurtocht naar de kortsluiting ergens bij mn boiler. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Otje Geplaatst 18 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 18 mei 2010 Pootje van de stekker ziet zwart. Doorgeslagen. Nieuwe stekker aanzetten dus. Dat kan ik wel. Moet ik wel even naar de Praxis. Geld uitgeven dus. Alleen een stekker en niet thuiskomen met tassen vol andere hele handige dingen die ik daar tegenkom.... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden