Spring naar bijdragen

2e pinksterdag 24-5-2010


witte

Aanbevolen berichten

  • Antwoorden 320
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Lieve Fleur, ik denk inderdaad dat een psycholoog in de hand nemen niet verkeerd is hoor. Want het kan zijn dat jouw zelfbeeld moet veranderen. Je bent nog meer dan alleen maar gauw kwaad. Heb je al eens geschreven op het draadje "noem 10 positieve dingen van jezelf? "
Maar het geeft wel aan dat je heel gevoelig bent, en dat is in principe een goeie eigenschap, alleen je trekt alles in het negatieve. Daarmee doe je jezelf zo'n pijn.
Kun je ooit echt genieten van dingen, of van jezelf? Kun je ook, als je iets gedaan hebt, blij en tevreden zijn met jezelf?
Leg je de lat voor jezelf niet erg hoog waardoor je altijd beter moet zijn dan dat je bent?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Klus Drup, sorry, ga vaak te snel en te slordig:D

Ekstertje: :musicnote::heart::present::PB):clock::light::rose::):musicnote::musicnote::heart::present::PB):clock::light::rose::):musicnote::musicnote::heart::present::PB):clock::light::rose::):musicnote::musicnote::heart::present::PB):clock::light::rose::):musicnote::musicnote::heart::present::PB):clock::light::rose::):musicnote::musicnote::heart::present::PB):clock::light::rose::):musicnote:
van harte meid met die drie maanden! Dat er nog vele mogen volgen.

Fleur, ik voel me ook aangesproken m.b.t. de reacties op Wil. Ik denk dat nederlanders wat feller
zijn in hun reacties, ik wel in elk geval. Maar Wil vat het duidelijk anders op als jij, dus ik denk dat jij er wel iets aan hebt om jouw gevoelens die het oproept te onderzoeken. Je schrijft nu heel open, en dat is fijn, want dan kunnen we op jou reageren i.p.v. het via Wil te doen. Misschien worstel je met schuldgevoelens, schaamte, goede voornemens, hobbels in je privé en gebruik je de drank om die nog uit de weg te gaan. Het is dan moedig om toch hier te komen en daarover te schrijven, dus je wilt duidelijk verandering. De ADB behandeling kan je helpen, of je nu wilt minderen of stoppen. iets wil je, anders schreef je hier niet en je bent er vaak, dus je wil is groot. Succes!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

goedemorgen,

ik knal er even tussendoor, ik probeer elke dag te lezen maar het zijn zulke lappen tekst
na vier pagina's ben ik alles al weer kwijt.

ik ben moe, teleurgesteld, chagarijnig en erg boos.

ik had zaterdag een bruiloftsfeestje
eigenlijk geen bal zin, maar toch gegaan, ik moest wel, ik werd verwacht.
nou ja, iedereen kent die feestjes wel, iedereen aan de borrel behalve ik.
geen probleem, maar weg kon ik ook niet, het was namelijk niet in de buurt, compleet afhankelijk dus.
nu kan ik er al niet tegen om afhankelijk te zijn, punt 1
maar goed, zelfs de chauffeur zat aan de drank.
nou goed, na heel wat zachte discussies was het half vijf en iedereen dronken, geen slaapplaats, dussss
tja, tassie heeft dus auto gereden
en zoals altijd, als ik iets stouts doe...............
juist ja, politie
blazen, een goede preek, €275,- euro bekeuring voor het rijden zonder rijbewijs en tja, melding naar reclasering.

ik heb hier totaal geen zin in.
wat moet ik in godsnaam met dat soort mensen?
het is weer familie dus die kan ik de deur uitzetten maar ik heb me weer voor het karretje laten spannen.

alles overkomt mij altijd, ik laat me ook altijd leiden (de verkeerde kant op)
kortom, van mij mag iedereen weer de boom in

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Morgen Tas.
Wat een rotstreek, ben je mooi klaar mee meid.
Kan me indenken dat je verschrikkelijk baalt.

uhhhh zonnetje?
Ik denk dat je de wink bedoelde.
Maar zal eerlijk zijn: ja dus.
jongste was er .
en heb het haar verteld, onder het genot van.....
heb haar ook verteld dat ik vanaf vandaag rigoreus anders ga , ook als zij er is.
vond het een prima idee.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

igor,

die boete wordt gerust betaald door paps, dat kan ik namelijk niet bolwerken met mijn maandgeld.
maar ik ben mijn rijbewijs krijtgeraakt door drankrijden, daarom ook de reclasering.
en daar zit ik net niet op te wachten.
was het alleen maar geld

ik ben gewoon pissig omdat ik mijzelf iedere keer laat leiden

Link naar opmerking
Deel via andere websites

was niet erg duidelijk he Zon?
Nee, heb haar verteld dat ik zelf vind dat ik een probleeem met drinken heb.
Heb haar verteld dat ik de internetbehandeling doe, daar wist ze allemaal niets van af.
En heb met haar overlegd dat ik in het vervolg ook niet meer een wijntje neem als zij er een paar dagen is.
Vond ze prima idee.
Maar heb ondertussen gisteren toch weer meer binnengekregen dan goed voor me is.
En dat was ook de reden dat ik het allemaal ben gaan vertellen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Och tas, wat erg.
Dat geld is het punt niet echt, maar die aantekening bij jou
daar ben je vast pissig over. En ja over je grens gegaan he.
Ik denk, al door uberhaupt naar de feest te gaan.
Verdorie i.p.v. beloond te worden dat er tenminste iemand was die niet dronk.
Krijg je een bekeuring! Wat een harde lessen heb jij toch steeds weer he.
Ik hoop dat je het bij de reclasseringsambtenaar uit junt leggen en dat het dan niet in je dossier komt, of in elk geval het echte verhaal. Want doordat jij reed heeft een dronkaard niet gereden, dus wie weet wat je voor menselijke ellende jebt voorkomen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goedemorgen allen. :)
Beetje te kort geslapen vannacht. Eerst opgezeten tot half twee omdat één van mijn katten maar niet thuiskwam. Toen dacht ik: bekijk het maar, Mupke gaat naar bed. En om 4 uur wakker omdat het ging onweren dus weer mn bed uit omdat het beest bang is voor onweer. En ze zat er inderdaad. Om 8 uur was mn zoon bij mn bed en had zin in thee. Nou, vooruit dan maar.
Maar ondanks weinig slaap voel ik me goed en fit. Héééérlijk dit.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ja Tasseke kan me goed voorstellen hoe je je voelt en dat is behoorlijk plasserig (woord aangepast wegens taalgebruik hahaha). Heb er ook mee te maken gehad en toen ik na een jaar eindelijk mijn rijbewijs weer terug had zagen ze opeens dat ik mindervalide ben dus moest een keuring bij de neuroloog (ook weer zelf betalen) en toen een rijtest afleggen of ik mijn auto kon besturen met die handicap. Door het trage gedoe van het CBR was intussen mijn rijbewijs verlopen maar moest wel met mijn eigen auto die test afleggen. Verzekering gebeld van hoe of wat als er brokken zouden komen. Nou daar was ik nog een jaar voor verzekerd maar niet als ik een prent zou krijgen voor een verlopen rijbewijs. Moest notabene naar het CBR!!! GGGGGRRRRRRR kan er nog woest over worden.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

ik wordt er doodziek van!

pa zou gewoon even gaan rijden anders moeders wel, zo lam als een deur
en de politie liep alleen te zeuren dat ik geen rijbewijs had
op mijn vraag of er anders ongelukken moest gebeuren en dat het roze papiertje alleen maar formaliteit was.......................
tja, nog meer chagarijnige gezichten.

soms denk ik wel eens "nog meer blauw op straat?"
begrip, hulpvaardigheid, tact en menselijkheid staat echt niet in het boekje van de politieschool
maar goed, die doen alleen maar hun werk.

verder kreeg ik een lullig antwoord, "jij hebt toch ook met drank gereden" en loop niet te zeuren, de bekeuring wordt betaald.
het mag dus duidelijk zijn dat ik ze even niet wil zien.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goeie morgen Mupke.:heart:

Tas, inderdaad, je wordt gestraft voor een goeie daad. Je had ook niet anders gekunt dan zelf rijden. Kun je die persoon die had moeten rijden, niet aanspreken? Kijken wat hij van heel het gebeuren vindt?
Ze zouden toch trots op je moeten zijn? Anders was hij z'n rijbewijs kwijt geweest.:(

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

×
×
  • Nieuwe aanmaken...