Spring naar bijdragen

2e pinksterdag 24-5-2010

witte

Aanbevolen berichten

• Antwoorden 320
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

tja Fleur, overlopen heeft ook zo zijn voordelen
Ndl is wel echt goedkoper op vele zaken,
zelfs de Ikea is goedkoper dan bij ons
en voeding is maar 6%, ga wekelijks naar Albert Hein in Putte, scheelt pakje in de portomonee
en voor de rest ook andere mode, keuze in de winkels; ben op onze Meir zo uitgekeken
:D

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Weet je wat ik me soms afvraag..
Ik zit ook op een ander forum. Ook een Nederlands forum. En daaruit blijkt dat iedereen wel een koopwoning heeft ofzoiets..
Kan me niet voorstellen dat de prijzen daar lager liggen dan hier en toch? Is het dan zoveel goedkoper wonen in Nederland of zijn ze daar gewoon een pak rijker?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goede zonnige morgen ook vandaag!

Da begint hier op een Belgisch forum te lijken!:D

Ik ken ook veel mensen die in Eindhoven gaan shoppen omdat het goedkoper is.
Maar wonen is denk ik duurder. Ook een heel ander systeem, zowel voor koop als huurwoningen. Lange wachtlijsten, privee huren doen ze bijna niet.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hey goeie morgen Kanjers.

Heeft iedereen een beetje kunnen pitten? Ik las dat witje dat niet gedaan heeft. Jammer meid:heart:

Fleurtje, ik meende dat de huizen in belgië juist veel goedkoper waren. En veeeel mooier hoor.;)

Zo hier heb ik wel goed gepit, en lang. Van gisteren 23.50 tot vanochtend 7.45. Dus een hele ruk. Ja en vandaag maar eens kijken want Kwiebus( mijn kater) heeft een ontstoken oog (denk ik ). Als het nu niet beter wordt, ga ik er morgen mee naar de dierenarts. Poeh hé, maak me toch wel zorgen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Mooi Witte, als ik het zo lees ben je dus bij jezelf van buiten naar binnen aan het gaan.
Je laat je gedrag wat los van aanpassen aan een norm, naar wat vind ik nu zelf.
Die kramp snap ik denk ik wel, dat is nog wat angst om los te laten maar vertrouw
jezelf hierin, het is jouw gevoel.

Hoi, Ekstertje van harte met je 3 maanden, mooie stopdatum heb je, ik heb m ook ;).

Voor jullie beiden hang ik een slingertje op

:rose::present:B);):present::D:rose::present:B);):present::D:rose::present:B);):present::D:rose::present:B);):present::D:rose::present:B);):present::D

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Kreeg gisteren een bizar antwoord op iets..

Had een vriendin aan de foon. Toegegeven ze is soms een beetje naïef..
We zijn al jaren heel close maar je hebt zo van die vrienden die meer op jou steunen dan jij op hen..
Soit.. Heb haar dus aan de foon en binnenkort is het verjaardagsfeestje van haar jongste dochter. Aangezien haar man mij altijd als eerste aanspreekt om iets te drinken, aangezien ik graag drink ;), zeg ik tegen haar dat ik daar misschien wel een probleem mee heb. Met drinken dan..
Buiten mijn ex weet niemand er van of zeggen ze me er op zijn minst niets van. Denken misschien wel..
Dus ik zeg haar dat ik miss wel een probleem heb met drinken..niet meer dan dat want wil ook niet overkomen als nu ja...you know. Ik ben altijd de sterke geweest dus die omschakeling naar hey ik ben zo sterk niet is wat drastisch. Zelfs voor mij..
Zegt zij 'maar nee joh! Jij hebt helemaal geen probleem'. Nee ik heb helemaal geen probleem toch?
Nu ja eerste poging mislukt ;)
Ik moet mezelf oprapen. Ben zo weer weg met drinken en het ergste is..het kan me eigenlijk geen barst schelen. Of nee toch wel..
Nee niet echt..
en toch wel

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Fleur misschien ben je er toch een stukje onverschillig in. Wel, niet, wel, niet. Ik denk dat je op de eerste plaats zelf duidelijkheid moet hebben, wat je wilt. Wil je stoppen dan moet je dat idee van je zelf maken en daar voor gaan.
Een ander ziet vaak niet in, hoe moeilijk je het hebt om helemaal te stoppen of te minderen. Dat is ook niet zo belangrijk denk ik. Belangrijker is, dat jijzelf weet wat je wilt. En daar kun je dan voor gaan.:heart:
En wat bedoel je met..... ben zo weer weg met drinken?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik krijg ook hier op het forum soms héél fel het gevoel dat er niet altijd opbouwende kritiek wordt gegeven aan mensen zoals ik die weer downhill gaan.
Ik kan nu zeggen wat ik reeds heb gedronken maar laat jullie liever in waan. Want als dat betekend dat iemand me zegt dat ik slecht bezig ben..Hey daar heb ik geen boodschap aan.
Het is niet altijd zo maar de kritiek die Wil kreeg te verduren met momenten omdat iedereen zag en gaf maar hij uiteindelijk niet veranderde..gaf me een slecht gevoel.
Want ik ben niet slechter of beter dan Wil.. maar heb geen nood aan zulke reacties.
Is een andere kwestie dan waar we bezig over waren maar ben het soms zo beu

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Fleur ik begrijp wat je bedoelt. Ik voor mezelf heb (nog maar sinds kort) uitgemaakt dat niet drinken beter voor mij is. Ik kan toch geen maat houden. Dan liever niet. Maar ik vind wel dat iedereen dat voor zichzelf moet kunnen uitmaken.

Morning Bollie . Ken jij iets van spinnebeten? Ik werd gisteren nacht wakker van stekende pijn op twee plaatsen. Nu zijn het bulten en rondom is het hard en doet het pijn zoals spierpijn. Zouden dat spinnebeten kunnen zijn?
Het steekt nog erger dan een steek van een daas???:heart:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Och Fleur, ieder vogeltje zingt...
De een heeft baat bij een fikse schop onder het achterste, de ander heeft meer aan een bemoedigend woord. Kwaad bedoeld is het niet.

Zo, ik ga eens een beetje wieden, wat schiet dat onkruid hard op zeg.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Fleurtje, waar ben je mee bezig dan? En hoe zou je dan graag wilen zien dat wij ons op stellen naar jou?
Ik kan me niet herinneren dat ik ooit harde kritiek geef naar mensen die gedronken hebben?????? Iedereen weet zelf goed genoeg dat hij of zij, verkeerd bezig is als ze drinken. En hoe ze dat verpakken is denk ik niet zo belangrijk maar we zijn met z'n allen een stuk bezorgd.:)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

zonnetje...ik zie stoppen met helemaal niet als iets zwaks. Verre van..
Ik zie het mezelf naar iemand toe erkennen dat het er is iets zwaks. Dat is niet zo maar het voelt wel zo..als ik dat niet anders had aangevoeld dan was iedereen wel op de hoogte van het probleem.
Ik ben nu eenmaal de sterke..niet meer of minder. Daar hebben ze me geplaatst en dat wil/kan ik niet opgeven. Want ik wil dat ergens ook zijn. verwarrend toch?

bolletje..ben mee met wat je zegt maar..Soms kan het me gewoon niet meer schelen. Onverschillig? Nee niet echt. Anders zou ik hier niet zijn. Wat wil ik? Ja..;wat wil ik nu juist? Normaal zijn misschien? Maar dat houdt meer in dan alleen niet drinken of wel

Genoeg geleuter voor vandaag ;)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Nieneke ook goeie morgen lieverd. Ja je moet eigenlijk weten wat voor 'n soort spin het is geweest. Een kruisspin kan behoorlijk bijten. En in principe is iedere spin giftig. Het ligt er wel aan hoe sterk het gift is.
Ik zou het ff in de gate houden meis, desnoods doe je er wat azijn op. Mocht je je ziek gaan voelen ga dan gauw naar de arts toe.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

• Nieuwe aanmaken...