tasseke Geplaatst 25 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 25 mei 2010 Zie ik albertina om het hoekje gluren????dat is een tijd geleden, hoe is het met je? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
zoermuis Geplaatst 25 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 25 mei 2010 Redelijk Tasseke.Doe mijn best en het lukt wel weer. Moet alleen de draad weer oppakken wat betreft mijn structuur. En dat is best lastig voor mij. Ik ben zo n uitsteller. Wordt ik zelf soms niet goed van. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
tasseke Geplaatst 25 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 25 mei 2010 Desi,dat is logisch, dat je je dagelijkse ritme weer moet vindenhet is ook een heftige tijd geweest, al je vrije tijd ging er in zitten.neem je tijd en je rust dan komt het vanzelf wel Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vie Geplaatst 25 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 25 mei 2010 Ha die Tas, en als je nou wel geld had, wat zou je dan gaan doen?Ja ik zat ook even te wachten met uitloggen omdat ik Albertina zag, maar ze is alweer weg geloof ik. Was wel benieuwd. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
will Geplaatst 25 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 25 mei 2010 sailor, filippa, witte, Desi, niwi, tasseke, Vie, mag ik jullie een fantastische Venetiaanse ochtend toewensen. Ook voor diegenen die later inbloggen. Prachtig hier, fantastisch weer, lekker eten en 1000 dingen te doen. Bijna geen tijd om even in de huiskamer te komen, en 's avonds zijn we dan ook nog eens kompleet uitgeteld. Heb geen tijd om bij te lezen, hoop dat ik niets ergs heb gemist. In Corfu ga ik een beetje meer tijd hebben. Veel relaxter daar, ik heb er alles al gezien en zit er in een prachtige studio.Vandaag gaan we naar de glasblazers op Mureno island. Het schijnt de moeite te zijn. Nog een ongelooflijke dinsdag voor jullie, morgen vertrekt onze boot 's middags naar Corfu en donderdagmorgen zijn we daar.Ik zet er nog een foto'tje of twee op, zo dadelijk.Arrividerci Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
tasseke Geplaatst 25 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 25 mei 2010 morge Vie,eeuuhh...boodschappen en een potje verf halen, dan had ik de wc kunnen schilderenmaar tja, pinksterdrieooohhhh en natuurlijk rondje rommelmarkt gedaan Tja, ze is alweer uitgelogdwas inderdaad ook nieuwsgierig, het is alweer een tijd geledennu weet ik wel dat ze goed zit, maar toch............wil het toch graag van haarzelf horen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 25 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 25 mei 2010 Goeie morgen lieve kanjers,Heeft iedereen zin in de dag? Ik wel. Heb goed geslapen. Wel lang liggen prakizeren maar daarna als een blok in slaap gevallen.Heb vanochtend besloten om er weer eens tegenaan te gaan, en het gebeuren met Jos te laten voor wat het is. Dus vandaag proberen om rubber te bestellen voor de vijver. En eens aan de poets te gaan.Wil, wat fijn dat je kunt genieten zeg. En glasblazen is zo ontzettend mooi. Ik zou er uren naar kunnen kijken. Geniet er van man. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
tasseke Geplaatst 25 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 25 mei 2010 begriep ik het goed dat je in venetie zit??man wat een luxe.....................zit je me ook nog lekker te maken............mureno glasblazersdat is echt leuk en mooi bovendien (als je ervan houdt uiteraard)Wil, geniet er lekker van hoor Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
tasseke Geplaatst 25 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 25 mei 2010 morge Bol Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
sailor Geplaatst 25 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 25 mei 2010 goede morgen allemaal!de zon brult hier aan de hemel,maar het is pas 12ºC zie ik,vreemd dat je in het voorjaar dan zo in je shirtje naar buiten gaat en in de herfst trek je bij die temp. een trui aan.zo levensecht gedroomd dat ik weer aan de drank was,dat ik vanmorgen eerst maar eens in de kast heb gekeken,brrr! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
will Geplaatst 25 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 25 mei 2010 Hey tasseke en ook bolletje zie ik Welke site was dat nu weer om een foto'tje te uploaden ?? Ben het vergeten Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
tasseke Geplaatst 25 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 25 mei 2010 Wil,photobucket.com Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 25 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 25 mei 2010 Mijn werk bestaat nu alleen uit de B&B Alaineen gast is net vertrokken en de wasmach. draait.Als alles hangt ga ik genieten. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
tasseke Geplaatst 25 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 25 mei 2010 Morge Sailor!!!was je bang om jezelf tegen te komen in die kast??nah, vervelend als je zo levensecht droomt.maar joehoeeee gelukkig,het was maar een droom Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 25 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 25 mei 2010 Goeiemorgen allemaal. HIer geen zonnetje te bekennen, net zoals het grootste gedeelte van gisteren. Tas, ik heb ook nog een 3e pinksterdag, vind ut wel lekker hoor. Straks lekker in de tuin aan de slag. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
tasseke Geplaatst 25 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 25 mei 2010 huh??kom je uit de zaanstreek yvonne?of heb je jezelf een pinksterdrie gegeven? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 25 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 25 mei 2010 heb mezelf een 'kadotje' gegeven tas. Woon boven de zaanstreek nog. daar met die taal die ik nog steeds niet machtig ben. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
tasseke Geplaatst 25 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 25 mei 2010 haaahaaaa sjoemelaarster die taal valt best mee!gewoon verstand op nul en een beetje logisch denken, dan kom je een heel eindanders is het gewoon makkelijk..........."" sorry, u is niet te verstoan"heb je daar eigenlijk ook een inburgeringscursus? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
will Geplaatst 25 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 25 mei 2010 Vlug, want ik moet gaan vertrekken:Venice 1Venice 2Tot morgen of overmorgen iedereen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
tasseke Geplaatst 25 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 25 mei 2010 Ziet er gezellig uit Wil!!geniet van de dag en tuurlijk ook straks van Corfu Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 25 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 25 mei 2010 wow Wil, mooigeniet je te pletter he!en fijne dag voor de thuisblijvers! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 25 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 25 mei 2010 Moghu Tasmanian tiger;) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 25 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 25 mei 2010 Hahahaha, ik woon er meer dan 17 jaar... bestonden ze nog niet, anders had dat inderdaad gemoeten denk ik. Voor hen is alles wat "onder de afsluitdijk weg" komt toch een beetje apart volk.hihi. En alles wat gronings is deugt al helemaal niet, hahahahaha. Maar verder zijn het prima lui hoor. En als ik het inderdaad niet meer kan volgen ga ik heel ui-ig kijken en zeg: Sorry, wat zegt u nu, ik kan u niet goed verstaan ben ik bang.....en dan kunnen ze opeens keurig nederlands spreken hoor. verwisselen alleen de 's' en de 'z ' nogal eens met elkaar:D Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 25 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 25 mei 2010 ziet er mooi uit Wil, lekker genieten. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
will Geplaatst 25 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 25 mei 2010 Heb de foto's wat groter gekregen. Ben er mee weg nu, bye bye Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden