Spring naar bijdragen

Dinsdag 25 mei 2010


Aanbevolen berichten

  • Antwoorden 349
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Klopt Vie, ik was een paar dagen van de partij en toen weer met de noorderzon vertrokken.
Ik had het toen echt voor het eerst heeel moeilijk en vond bij jullie toen dat beetje steun wat ik op dat moment nodig had.
Hoe is het met suusje ? heeft iemand nog wat gehoord van haar

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Dim allereerst wil ik je :present::heart::present:v:present::heart::present::present::heart::present::present::heart::present: deze geven. Super, al zo lang droog.
Nee volgens mij hebben we niets meer van Suus gehoord. Ze zou opgenomen worden. Daarna hebben we niets meer van haar vernomen. Ik hoop dat het spreekwoord "geen bericht, goed bericht" ook op haar van toepassing is.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

hoi alle medemensen,
Heel hard gewerkt vandaag. Even snel wat gelezen. De meeste dingen waren goed las ik een paar tegenvallers.
De moed niet opgeven. Een dag zonder alcohol is een dag geleefd.
Ik ga even wat aan de conditie doen, anders wordt ik nooit 100.
Groet en klets maar lekker verder, kruimel

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Daarom ben ik elke dag zo moe in me kop....omdat ik alles aan het verwerken ben......zoveel nieuwe indrukken.
Op me werk zeiden ze " was echt een lekker weekend"
Voor mij me eerste zomerse weekend zonder alcohol.
ik ben nog steeds moe van het ijberen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Dank Borretje en Flip nee viel niet meer en voel me nu erg rillerig (of zielig hahaha) maar geen koorts dus houd het wel uit. Vergeet niet dat ik zijn mobiele nummer heb dus voelt wel veilig.

Fleurtje geweldig voor je meis, gun het je zo.

Desi weet niet goed wat te zeggen. Als medeforummer zou ik moeten zeggen kappen maar als mens begrijp ik het heel goed. Snap best dat je verdoving zoekt maar dat is tijdelijk of maakt je pijn nog erger. Dit weet je allemaal zelf heel goed dus aan jou de keus.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Dim sterkte, alle begin is moeilijk maar daar heb je nu geen klap aan. Maatje (de fles) is weg en daar word je onrustig van.

Hahaha Flip je moest eens zien wat ik allemaal aan heb en nog koud met de verwarming aan. Maar de druk uit mijn hoofd is nu al minder en de hoop heb ik toch weer al weet ik dat het miss nog vaker moet gebeuren.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Zo lieve mensen. De Bol gaat weer afsluiten en zo het Euro songfestival kijken. Ik denk niet dat Ned. hele hoge ogen gaat gooien, hoewel ik ons zangeresje een lief poepie vind. Ik houd niet van die stijl maar goed.
Nou, Druppie, kruip lekker onder de dekens meis, en houd het zakie maar lekker wamme.
Tot morgen allemaal.:heart:
O nog ff. Drup is een drain niet veel beter? Ik ben maar een leek hoor maar dan gaat de wond misschien wat vlugger dicht.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Dat is raar:
Sinds ik niet meer drink zeg ik veel zonder nadenken, en daardoor soms eens in de war.
Toen ik dronk dacht ik goed na voor ik iets zei en was pas s'anderendaags in de war.
Geraak daar maar eens wijs uit ;)
Heb ik niet uitgevonden, maar ondervonden.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Je meent het Bol, ik wist niet eens dat dat vanavond was. Echt waar, ik dacht dat dat altijd op een vrijdag- of zaterdagavond was. In elk geval kijk ik er niet naar.
De laatste keer dat ik er naar gekeken heb was geloof ik ergens in 1995 ofzo.

P.S. Smid ik moest wel lachen om je bericht van gisteravond dat je in een week al je buikje weg wilde hebben.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Zo dat was een productief dagje op het werk. Een megaberg verzet. En alles zat mee. Lekker.

Ik heb de laatste weken drankdromen. En dan de opluchting als je wakker wordt.
Vannacht zat ik met mijn akelige dominante ex op een terras in de schemer met een glas rose en een pakje sigaretten. En ik dacht: dit wil ik helemaal niet. Alles op 1 hoop. Alles waarvan ik ooit dacht dat het me geluk zou brengen en wat ik uiteindelijk niet (meer) wilde. Brrr.

Lieve Desi, vraag om kalmte en om kracht. Je zult het krijgen
:heart:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Whaha Dar dat had ik inmiddels 6 weken geleden moeten doen maar dat gesticht (sorrie geen goed woord voor dat @ ziekenhuis) stuurde me naar huis dat het maar een schaafwond met een wondje ernaast van 3 hechtingen op een grote bloeduitstorting.Was dus verbonden en de HA mocht na een week het verband eraf halen en hij wist niet wat hij zag. Bloeduitstorting was zo heftig dat hij ondertussen open was geknapt met een heel groot gat dat niet meer te hechten was. Liggen doe ik pas als ik straks mijn diertjes nog heb verzorgd.

Nee Bolleke het waren en zijn miss nog stolsels en die lopen niet af via een drain, kan allen maar als het nog vloeibaar is. Heb het al gehoord dat dit nog maanden gaat duren en mijn haar nog langer als het hersteld.

Zit wel de griezels te bezorgen hier met die enge verhalen. Sorrie.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

×
×
  • Nieuwe aanmaken...