Spring naar bijdragen

Dinsdag 25 mei 2010


Aanbevolen berichten

  • Antwoorden 349
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

sailor, filippa, witte, Desi, niwi, tasseke, Vie, mag ik jullie een fantastische Venetiaanse ochtend toewensen. Ook voor diegenen die later inbloggen. Prachtig hier, fantastisch weer, lekker eten en 1000 dingen te doen. Bijna geen tijd om even in de huiskamer te komen, en 's avonds zijn we dan ook nog eens kompleet uitgeteld. Heb geen tijd om bij te lezen, hoop dat ik niets ergs heb gemist. In Corfu ga ik een beetje meer tijd hebben. Veel relaxter daar, ik heb er alles al gezien en zit er in een prachtige studio.
Vandaag gaan we naar de glasblazers op Mureno island. Het schijnt de moeite te zijn. Nog een ongelooflijke dinsdag voor jullie, morgen vertrekt onze boot 's middags naar Corfu en donderdagmorgen zijn we daar.
Ik zet er nog een foto'tje of twee op, zo dadelijk.
Arrividerci B)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

morge Vie,

eeuuhh...boodschappen en een potje verf halen, dan had ik de wc kunnen schilderen
maar tja, pinksterdrie
ooohhhh en natuurlijk rondje rommelmarkt gedaan :D

Tja, ze is alweer uitgelogd
was inderdaad ook nieuwsgierig, het is alweer een tijd geleden
nu weet ik wel dat ze goed zit, maar toch............
wil het toch graag van haarzelf horen

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goeie morgen lieve kanjers,

Heeft iedereen zin in de dag? Ik wel. Heb goed geslapen. Wel lang liggen prakizeren maar daarna als een blok in slaap gevallen.
Heb vanochtend besloten om er weer eens tegenaan te gaan, en het gebeuren met Jos te laten voor wat het is. Dus vandaag proberen om rubber te bestellen voor de vijver. En eens aan de poets te gaan.:)

Wil, wat fijn dat je kunt genieten zeg. En glasblazen is zo ontzettend mooi. Ik zou er uren naar kunnen kijken. Geniet er van man.:heart:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

goede morgen allemaal!
de zon brult hier aan de hemel,maar het is pas 12ºC zie ik,vreemd dat je in het voorjaar dan zo in je shirtje naar buiten gaat en in de herfst trek je bij die temp. een trui aan.
zo levensecht gedroomd dat ik weer aan de drank was,dat ik vanmorgen eerst maar eens in de kast heb gekeken,brrr!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

haaahaaaa sjoemelaarster :D


die taal valt best mee!
gewoon verstand op nul en een beetje logisch denken, dan kom je een heel eind
anders is het gewoon makkelijk..........."" sorry, u is niet te verstoan"

heb je daar eigenlijk ook een inburgeringscursus?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hahahaha, ik woon er meer dan 17 jaar... bestonden ze nog niet, anders had dat inderdaad gemoeten denk ik.
Voor hen is alles wat "onder de afsluitdijk weg" komt toch een beetje apart volk.hihi.
En alles wat gronings is deugt al helemaal niet, hahahahaha.
Maar verder zijn het prima lui hoor.
En als ik het inderdaad niet meer kan volgen ga ik heel ui-ig kijken en zeg: Sorry, wat zegt u nu, ik kan u niet goed verstaan ben ik bang.....en dan kunnen ze opeens keurig nederlands spreken hoor.
verwisselen alleen de 's' en de 'z ' nogal eens met elkaar:D

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

×
×
  • Nieuwe aanmaken...