ekstertje Geplaatst 25 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 25 mei 2010 Goedemorgen iedereen! Kon nergens een nieuwe dagdraad van vandaag vinden, nu zullen er vast zo 3 staan;)Iedereen een fijne dag en hou het droog! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ekstertje Geplaatst 25 mei 2010 Auteur Rapport Share Geplaatst 25 mei 2010 Kijk...ik dacht: ik zet het er maar snel neer (mijn berichtje) dat voorkomt misschien dat er nog meerdere draadjes worden geopend op hetzelfde moment;)Hier alles ok. Lekker bruin geworden door het zonnetje de afgelopen dagen. Ga nu de kinderen uit bed halen en straks naar school brengen, dan meteen op school met de bieb helpen. Verheug me nu al op straks tegen tienen thuis met een bakkie koffie en een krantje.Hoop dat jullie ook een fijn Pinksterweekend gehad hebben!Misschien tot later, doei! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vie Geplaatst 25 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 25 mei 2010 Goeiemorgen.De Pinksteren was alleen al leuk omdat het zo mooi weer was.Gisteravond trouwens veel pret om Plien en Bianca op tv.En verder is de tuin weer op orde.Dar, heeft de ochtendschop nog geholpen, heb je alles gedaan wat je wilde doen?Iedereen een fijne dag. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 25 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 25 mei 2010 goedemorgen allemaal.het weekend heerlijk bij gebruind. ik ben nu net een zebra.gistermiddag gezellig visite gehad.straks weer werken Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 25 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 25 mei 2010 werk ze Isa Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
zoermuis Geplaatst 25 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 25 mei 2010 Hallo allemaal.Mooi weekend gehad. Tuin schiet op. Hopenlijk nog een dagje mooi erbij want moet nog een hoop zand verplaatsen.Zonet al een muisje moeten opruimen waar sofieke mee kwam aanlopen. ~Ze heeft eergisteren haar eerste muis gevangen. Nu blijft ze aan de gang. Ze speelt ermee maar eet ze niet op. Gisteren liep er een muisje met 3 pootjes op het terras. Arm beestje. Maar ja katten zijn katten. Leer je hen toch niet meer af. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 25 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 25 mei 2010 je hebt die 3 potige muis toch wel een stokje gegeven Desi? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 25 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 25 mei 2010 GoeiemorgenEn een fijne dag Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 25 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 25 mei 2010 goeie morgen marjoga je nog wat leuks doen vandaag? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 25 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 25 mei 2010 Goedenmorgen frummers,hier begint het al weer prachtigen ik ga lekker een dagje naarde sauna, dus voor mij mag het zo blijven,streeploos bruin Igor:D Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
alaine Geplaatst 25 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 25 mei 2010 Goedemorgen allemaal! Zometeen via school naar werk, eerst nog even fietsen.Woman, wat is een 'buikrol'?Je had het tenminste gisteravond over een buikoefening tijdens het zappen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
alaine Geplaatst 25 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 25 mei 2010 Moet je niet werken Jane?Of doe je dat in de sauna? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
zoermuis Geplaatst 25 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 25 mei 2010 Nee, was niet meer nodig . Ik heb hem te ruste gelegd in de vuilnisbak. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 25 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 25 mei 2010 goiemorgen allemaal Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
tasseke Geplaatst 25 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 25 mei 2010 goedemorgen!!!!!!!Ben ik me toch een partijtje aan het rennen en vliegen, broodje klaargemaakt, kindlief de deur uit,zelf mijn jasje aan..............heb ik potverzes nog een dag vrij pinkster drieiedereen hier verder weeer aan het werk? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
alaine Geplaatst 25 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 25 mei 2010 Hoera Tas!Liever zo dan andersom.Goedemorgen Witte.Nu vliegen,vanavond ook geen tijd (TV he!).Fijne dag allemaal! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
tasseke Geplaatst 25 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 25 mei 2010 werk ze maar weer Alaine,voor vandaag ben ik jal;oers op je Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 25 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 25 mei 2010 Is lekker toch tasnog een daggie vrij??Ik zou er totaal geen moeite mee hebben, met dit weer tenminsteKomt Alaine op tv??Zal ik wel verkeerd begrijpen.. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 25 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 25 mei 2010 ik ga werken. tot laterssss Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
filippa Geplaatst 25 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 25 mei 2010 Goedemorgen deze morgen, hier nog zon hieperdepiep.Moet rennen, ga gauw werken, fijne dag allemaal.groetjes Filippa Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
tasseke Geplaatst 25 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 25 mei 2010 Witte,het is einde van de maand, ik heb nu wel genoeg dagen vrij gehad zonder geld.een druktemakertje moet je laten springen, rennen en huppelenniet vastbinden en zonder geld in de tuin laten zitten pff, het is nog vroeg moet nog even wat verzinnen.he alaine op tv? ik dacht dat ze gewoon een bepaald programma ging kijkenWerk ze vandaag igor en filippa Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
zoermuis Geplaatst 25 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 25 mei 2010 Heeeee het zonnetje komt door. Pff wat is dat lekker:) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
tasseke Geplaatst 25 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 25 mei 2010 morge Desi,is het met u? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 25 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 25 mei 2010 Ja dat zal t idd zijn TasIk ga rennenfijne dag allemaalLaterzzzzz Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
tasseke Geplaatst 25 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 25 mei 2010 ren voorzichtig en blijf niet met je hakken in de tramrails hangenfijne dag witte Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden