igor Geplaatst 26 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 26 mei 2010 Witte ik heb m'n tandarts 60 km verderop zitten, ik ben zo bang voor de tandarts. die ik nu heb weet dat en houdt daar ook rekening mee. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 26 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 26 mei 2010 nee nee nee nee nee nee lieve soothe,dat hoeft niet maar, tandarts is een uitzonderlijk gevalmet zoveel angsthazen op het forumen ik wil ook bloemen van jeof moet ik je ook eerst zoenen??? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 26 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 26 mei 2010 Nu een bak koffie.Laters. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 26 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 26 mei 2010 zo 1 heb ik ook gevonden IgorLiever een goeie ver weg dan een beul naast de deur Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 26 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 26 mei 2010 Witte Trouwe forumgenoot. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 26 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 26 mei 2010 ik heb een tandarts in de kennisen kring, maar die laat ik echt niet in m'n mond kijken. brrrrrrrrr Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 26 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 26 mei 2010 Soothe Toch maar een zoen toe dan...1 voor je zere wang en 1 voor je moed om in die stoel te kruipen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 26 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 26 mei 2010 nah, ik weet niet wie ik nou liever in mn kennissenkring hebeen tandarts of een gynacoloog????????? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 26 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 26 mei 2010 ik laat ze allebei niet kijken AAAHHHHHHHHHHh:D Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 26 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 26 mei 2010 ik ga C.M kijken. misschien tot laterssssssss Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 26 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 26 mei 2010 haha Igor.Hee thanx nog CaroIk heb dit bovenstaande idee gepikten werkt tot nu toe ook nog goedal duurt een maand wel heeeeel lang hoor moet ik eerlijk zegge:)Ik word een beetje melig, ga nog wat zinnigs doenLaterzzzzzzzz Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 26 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 26 mei 2010 challenge dayTV-time Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
zoermuis Geplaatst 26 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 26 mei 2010 Goedenavond. Ik wil jullie ff laten weten dat ik er weer ben. Vandaag weer de eerste droge dag.Ik ga er weer voor.Ben vandaag ook weer onder toeziend oog van P. met de Antabus begonnen.Een:present: voor jullie. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Otje Geplaatst 26 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 26 mei 2010 Wow Carolien, dank voor je mooie tekst. Dat helpt echt Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Otje Geplaatst 26 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 26 mei 2010 Nu ga ik een zwijmelfilm kijken on tievie x Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 26 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 26 mei 2010 Desi Rustig aan! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 26 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 26 mei 2010 Hoi Desi. Nieuwe ronde, nieuwe kansen.Kom op Desi, het kan, als je wilt.Groet. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
smart Geplaatst 26 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 26 mei 2010 Was er net een storing hier?Het gebeurt de laatste tijd wel es vaker, dan druk ik op de antwoordknop en loopt de zaak vast! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
smart Geplaatst 26 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 26 mei 2010 Nou, hoe dan ook, ben blij te horen dat diverse zaken weer op de rit zijn, Soothe weer even pijnvrij, Desi weer onder de nuchteren....en verder ben ik even de draad kwijt.Ik ga nog even bij mijn aardbeienplanten kijken want het is ingewikkelder dan ik dacht, dus ff kijken wat moederplanten zijn enzo..Pfff Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 26 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 26 mei 2010 Wing bedankt,Wing, er is ruimte voor alles, dat staat buiten kijf.Ik heb een andere invalshoek en ben de mening toegedaan,dat wil je stoppen, je de eerste niet moet nemen.Daar begint het, mijns inziens.Dat wanneer je gestopt bent, het leven genoeg ellende in petto heeft, daar ben ik me van bewust.Dat is des levens.Met je zelf in het reine komen kan pas als de drank z'n dominante positie kwijt is.Dan komt er ruimte om aan jezelf te werken.En omdat het met mij óók beter kan, heb ik een stukje therapie.Het is een lange weg te gaan.Met het stoppen begint het pas. Er blijft werk aan de winkel.Zo zie ik het.Gelukkig is er ruimte voor alles, dus...maak van je hart geen moordkuil.Wing ga goed. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 26 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 26 mei 2010 Zo mensen het bezoek is weg en ik ga afsluiten. Zag dat Soothe weer precent is. Ik geef hem maar een aai over z'n bol want een op z'n wang zal nu niet lukken denk ik. Soothe ik hoop in ieder geval dat je vannacht een beetje kunt slapen joh.Lieve mensen tot morgen weer. trusten allemaal. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 26 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 26 mei 2010 Denk dat het lukt Bolletje.Een "te verdragen" pijn.Pilletje erin en het zou moeten lukken.Dag Bolletje. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 26 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 26 mei 2010 I'm off.Beetje rustige muziek en dan slapen.Groet allen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 26 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 26 mei 2010 Ik was erg onder de indruk van de documentaireop Ned. III net. o.a. mensen laten zien over hun diepstepijnen n.a.v. gepest worden, jeugdtrauma's, normen en waarden.72 3e jaars in Amsterdam deden mee en een groep volwassenen.Eerst spelletjes om los en bij jezelf te komen, daarna de diepte en in aan heteinde integreren en accepteren. Respect en meevoelen. Pesters die excuus aanboden.Via uitzending gemist alsnog de moeite waard en ik hoop dat scholen er wat mee kunnen hier. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
smart Geplaatst 26 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 26 mei 2010 Oh stom van me, maar de aardbeien gingen voor; de buis stond wel aan, dus ik heb wel iets van de toonzetting meegekregen, lijkt me erg de moeite waard. Ik heb hier inmiddels een briefje liggen met wat ik allemaal nog moet kijken via uitz. gemist. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden