VM1 Geplaatst 27 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 27 mei 2010 Bresse, tss voorAlpen en de Jura. Vlaktes. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Alf Geplaatst 27 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 27 mei 2010 Waarom geen SP meer Soothie?Roemer deed het goed gisterenen het programma is toch niet veranderd?Is niet mijn partij, maar toch.. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
smid Geplaatst 27 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 27 mei 2010 dag allemaal,Alf, is het probleem opgelost met je kraan in het toilet?Zag hier ergens staan, maar zie het niet zitten om alles te gaan lezen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 27 mei 2010 Auteur Rapport Share Geplaatst 27 mei 2010 Oh Igor, dan kunnen we elkaar een handje geven.Neem me iedere dag voor om nu echt weer te gaan afvallen. Maak je daar alsjeblieft even niet druk over hoor, dat komt ook wel weer goed. Laat het allemaal maar even over je heen komen. Nu gewoon lekker slapen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Alf Geplaatst 27 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 27 mei 2010 Nog niet Smidik ga er in het weekend naar kijkenen er dan iets mee doen..Heeft niet zo'n haast (valkuil, komt het nooit af...)Hij moet vervangen worden. Nieuw leertje o.d. kan niet meer Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
haddock Geplaatst 27 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 27 mei 2010 Ja, als jullie 't over de poulet Bresse gaan hebben ben ik d'r als de kippen bij, natuurlijk.Heb er ook erg aan gedacht. Wij zijn voor de Marans gegaan, de nieuwe kuikentjes zijn net zo'n week of twee onder de broedse kip vandaan, niks geen broedmachine. Een van de kippen werd broeds, mooi apart gezet.Ik vind marans ook geweldig lekker, hoor. Die strakke inpaktruuk, zeker met melkdoek, werkt prima.En ze leggen van die prachtige donkerbruine eieren, 't enige ei waar de salmonella niet doorkomt!De plattelander Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
smid Geplaatst 27 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 27 mei 2010 Alf,Voor je iets nieuw koopt haal ze eens uit elkaar en schraap alle kalkaanslag weg. Leg eventueel de rubbers ondersteboven bij het ineensteken (als het kan), je hebt veel kans dat het lek gedicht is.Kalk is bijna altijd de boosdoener.Als je met regenwater werkt kan er dan weer een vuiltje tussen geraakt zijn.In ergste geval zoals je zegt nieuwe dichting, zoiets kost niet veel. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 27 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 27 mei 2010 Mischien ook wel Alf.Nu zit ik even in dubio.Deel veel van hum ideeën. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 27 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 27 mei 2010 trusten allemaal sorry sorry Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Alf Geplaatst 27 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 27 mei 2010 Smidhij lekt niethij doet niets meerer komt geen water uitvolgens een kenner is de kraan gewoon opEven eten..Geen kip,iets anders Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 27 mei 2010 Auteur Rapport Share Geplaatst 27 mei 2010 Trusten Igor Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 27 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 27 mei 2010 Igor, knietjes afkuisen en de draad weer oppakken.Nu niet meer terug te draaien.Niet weer in de valkuil stappen.Schuld is zinloos.Overdenk alle in's en out's eens goed.Wapenen voor de volgende keer.Sterkte. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 27 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 27 mei 2010 sorry sooth ik ben gewoon moe van alles Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 27 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 27 mei 2010 Heb je de waterrekening wel betaalt Alf.Kon ook niets op Google vinden.Ik ga eten, beetje melig.Laters. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 27 mei 2010 Auteur Rapport Share Geplaatst 27 mei 2010 Igor, Soothe heeft gelijk hoor, je schiet er niets mee op met je schuldig te voelen.Lekker slapen en morgen gewoon weer op. En opnieuw gaan tellen. Wij staan achter je, komt goed Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Zonnetje Geplaatst 27 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 27 mei 2010 hallo iedereen,nou ik heb weer een hoop boeken gekocht op het boekenfestijnde portomonee wat lichter en de boekenkast weer wat voller:D Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 27 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 27 mei 2010 waarom mogen wij de keus niet maken om een prikkie en dat is het. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 27 mei 2010 Auteur Rapport Share Geplaatst 27 mei 2010 En tuurlijk kan je doodmoe en doodziek worden van van alles wat tegen zit of zat. Maar met een schudder ga je je niet blijer voelen daarover, dat merk je nu zelf toch? Dus.......... Morgen weer beginnen met knokken. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 27 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 27 mei 2010 quote: Originally posted by: VlaamsmeisjePoulle de Bresse qui sont pas de-primer mais sur-primer?? En nu nog voor mij zodat ik het ook kan lezen. Ik weet dat je ze inderdaad mais moet voeren, en niet in de primer moet zetten, Goeie avond Nieneke. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 27 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 27 mei 2010 Rust -reinheid-regelmaat is heel belangrijk.Een uitgerust lichaam kan beter de strijd aan.Ga een tukkie doen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
VM1 Geplaatst 27 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 27 mei 2010 Igor, ik heb ook lang gedacht dat nooit meer drinken erg was. Dan heb ik beslist om beter niet meer te drinken. How ever, zelfs na met m'n neus nog maar es op de gevolgen te zijn gedrukt (S. met de auto),heb ik eergisteren toch weer toegegeven aan de domme gremlins. Heb twee dagen hoofdpijn gehad en uit eindelijk was het zelfs niet eens leuk. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 27 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 27 mei 2010 Aha nog een kippenboer. Haddock jongen. Ja Marans zijn inderdaad ook van die grote jongens. Ik heb hun eieren nog nooit echt gezien wel op plaatjes. Een beetje een chocoladekleur? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 27 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 27 mei 2010 * Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Zonnetje Geplaatst 27 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 27 mei 2010 wat ben je juist zat Igor? (als je erover wil praten natuurlijk) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
haddock Geplaatst 27 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 27 mei 2010 Hey, Igor, rusan!!Je verteld gedronken te hebben, en nu bven je 't zat? Geen wonder. Gewoon gaan liggen, morgen wat minder fris weer op, daarna steeds frisser. Krokodillentranen gaan niet helpen. Abstinentie voorlopig wel. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden