lady jane Geplaatst 30 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 30 mei 2010 Ik denk dat kinderen met een/twee drinkende oudersallemaal iets overslaan in hun kindzijn,ik heb het idee nooit kind geweest te zijn tenminste.Maar als dat kind alleen is met die ouder, dan draaien de rollen omop een erg vroeg moment voor dat kind, dat is zwaar.Hopelijk vindt ie dan een plek waar hij/zij wel kind kan zijn. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 30 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 30 mei 2010 Aha, inderdaad Wil is ook weer geariveerd. Hoe is het Belgische rakker. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Zonnetje Geplaatst 30 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 30 mei 2010 ik ga eens in actie schietenhuishoudelijk werk heeft de laatste dagen zich opgestapeld:Diedereen nog een fijne dag toegewenst en mss tot laters Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
will Geplaatst 30 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 30 mei 2010 Yvonne, Mupke, Teveel, fleurtje, Alf, Zonnetje, tasseke, Carolien, fruitvlieg, niwi, Dar, Joris, jane4Mag ik jullie en de rest even een zalige zondagochtend wensen ?Ik heb gisterennacht getracht om alles te bevatten, maar zal dit vandaag opnieuw moeten proberen vrees ik. Wil niet op iemands tenen trappen, maar in mijn overenthousiasme doe ik dat blijkbaar toch. Is niet mijn bedoeling, geloof me. Dit forum is een beetje heilig geworden voor mij en ik deel erg graag mijn gevoelens en "moods". Zit nu een beetje met een wrang gevoel over wat er gisteren allemaal is geschreven, maar om mijn laptop in het water te gooien moet er wel wat meer gebeuren hoor Caro, geweldig initiatief en hartelijk dank voor je pb. Ik leer alle dagen bij, ook hier en zal trachtten een beetje tactvoller te zijn. Nu ga ik eerst verder lezen, want de zon schijnt nu even niet volop. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
tasseke Geplaatst 30 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 30 mei 2010 Fleur,yvonne gaf aan dat ze wat moeite had met de situatie van gisteren.dat kan en mag maar daar zal yvonne zelf een weg in moeten zien te vinden.voor haar was het een leerpunt dat ze oa sarcasme niet leuk vindtmaar nu kan echt de hele wereld niet veranderen omdat yvonne daar last van heeftze zal dus moeten leren hoe ze met dit soort situaties om moet gaan.en dat is nu het leerpunt voor jouanderen laten leren en niet denken oeps ik heb iets fouts gedaan en ik moet veranderen.We zullen allemaal moeten ontdekken wat voor ons persoonlijk wel of niet werkt, hioe gaan we met de dingen om.maar we kunnen nooit verwachten dat een ander maar verandert omdat dat ons pleziert.geen links of rechts dus maar een middenweg.ps,Sorry yvonne dat ik als voorbeeld neem Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 30 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 30 mei 2010 En onze wil is wakker nu het werd tijd dat het daar wat minder zonnig werd . Komt ervan ons zo jaloers te maken met dat eeuwige zonnetje daar Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Otje Geplaatst 30 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 30 mei 2010 Hoi Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 30 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 30 mei 2010 Hee Woman, hoivertel eens????? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Otje Geplaatst 30 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 30 mei 2010 Het was echt heel erg te gek gisterHet optreden, echt heel erg uit mn dakLoveman was gekomen, en daarna bij hem thuis maar even een pittig gesprek gevoerd. Wel op een leuke manier, dat kon ook niet anders want ik was helemaal in de gloria van het optreden haha. We hebben afgespraken gemaakt, ik heb verteld wat me dwarszat, en we hebben een oplossing. Eigenlijk net zoals bij mn vriendin, geen afspraken vastpinnen, losse afspraak maken met elkaar, en als er wat tussenkomt ruim van te voren even aangeven. Afspraken met een vraagteken, noem ik dat altijd. Dat geeft veel meer vrijheid. En hij wil verder met me, dat heb ik ook meteen maar even gechecked :) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
tasseke Geplaatst 30 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 30 mei 2010 Goedemorgen enthousiaste Wil,niet gevraagd maar ik ga toch mijn menig geven.het feit dat je wel of niet drinkt vindt ik niet ter dicussie staanwe hebben hier tenslotte stoppers en minderaars en iedereen verdient evenveel respecten zeker voor het gevecht dat we allemaal leveren.de een probeert sociaal te drinken en de ander helemaal te stoppen.maar er zijn twee uitzonderingen;1. dronken lollig komen doen en drank promoten2. dronken zijn en heel zielig doenhet is ook raar om naar de sauna te gaan en je spijkerbroek aan te houdenzo is het ook raar om hier de drank te promoten terwijl iedereen een gevecht leverten dan is het vervelend als iemand erg zielig doet (jaja emoties spelen op) omdat diegene dan niet meer te bereiken is, alle hulp die wordt geboden, is op dat moment totaal zinloos.het gaat dus om respect.respect naar één iederwas dit een mooie samenvatting? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 30 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 30 mei 2010 Heerlijk voor jeik noem het potloodafsprekenen zo zet ik ze ook in mijn agenda:heart: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Teveel Geplaatst 30 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 30 mei 2010 Wil,Hele fijne dag jongen, hou in elk geval je laptop droog Harry Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Alf Geplaatst 30 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 30 mei 2010 Goedenmorgen Joris, Teveel, tasseke, Zonnetje, fleurtje, woman, wilrijk, Choice, marjo, Mupke, bolletje, Dar, niwi, jane4 Of is het al middag?Zag gisteravond bij het scrolleneen interessante discussie, een aloude bekende,tussen de drinkers en de niet- drinkersde stoppers en de minderaarsde Hoekse en Kabeljauwse twistende radicalen en de gematigdenBlij dat ik er niet was op dat momentwant dan had ik me ermee bemoeidmet alle gevolgen van dienKeek gelukkig naar een mooie film'Komt een vrouw bij de dokter'Gekregen van een lieve collegaen downloadwizzard, zomaar, spontaanHoi WomanEn hoe was het?O je bent al begonnen... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Otje Geplaatst 30 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 30 mei 2010 En vooral ook weerWakker worden zonder kater. Ben fit opgestaan. Hondje al uitgelaten voordat Loveman uberhaupt zn ogen open had. Rondje gelopen bij hem in de buurt. Paradijsbuurtje in Zaandijk. Erg charmand. Maar waar het om gaat, is dat ik zoveel verschil zie met andere liefdes in het verleden. Dan bleef ik liever de hele dag in bed met hem en een fikse kater. Dit is zo'n andere beleving, ik ben nog nooit in mn leven als eerste opgestaan hahaPrimeur !!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Alf Geplaatst 30 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 30 mei 2010 Mooi gezegd TassekeZo is het.He Womandat klink goed. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tortilla Geplaatst 30 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 30 mei 2010 Ook goedemorgen! Ik ben nu 2 maanden gestopt en nog steeds heel erg onrustgevoelens, niet slapen, hartkloppingen. Herkent iemand dit, dacht dat dat nu toch wel over moest zijn? Moet nu meteen de deur uit, lees de reacties later! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
will Geplaatst 30 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 30 mei 2010 Tas, ik heb je gelezen en ik moet eens goed gaan terugzoeken, waar ik eventueel drank promoot en of zielig doe. Ik schrijf gewoon de gebeurtenissen neer terwijl ik ze ervaar, zonder enige bijbedoelingen whatsoever.Ik zal me straks eens even goed laten gaan op het andere draadje (vakantie) en hoop zo een beetje duidelijkheid te scheppen in mijn "zijn".Nu gaan we even shoppen in Gouvya, een bruisend havenstadje, vanmiddag lekker laptoppen op mijn terrasje.Maak er nog een fijne dag van iedereen en ik lees jullie straks wel verder. PS en ja, ik ben en blijf nog steeds erg goedgezind Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 30 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 30 mei 2010 Nou tasje..Ik speelde de grote factor in die discussie van gisteren. Ik vind absoluut niet van mezelf dat ik fout was en denk niet dat ik daar in wil veranderen. Misschien niet altijd de juiste woorden gebruikt maar buiten dat sprak ik vanuit mijn gevoel en sta daar nog steeds achter. Weet niet of dat net hetgene is waar von het nu zo moeilijk mee heeft en of ze doelt op hoe ik me profileer op deze site. Het is niet meer dan normaal dat er een bepaald beeld wordt gevormd aan de hand van wat je leest over een bepaald persoon maar dat maakt niet die persoon tot wat ie is.Ik heb von heel graag en dat zou me pijn doen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mupke Geplaatst 30 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 30 mei 2010 Goedemorgen jullie. Ik ben er wel en ook niet.Lees even wat hier en daar buiten het draadje om. En heb net de alcoholtest hier ingevuld. Tjonge, ik dacht nog wel dat het meeviel met me. Maar da was nie zo. Ach, wist natuurlijk ook wel dat ik meer drink dan de gemiddelde mens maar als ik om me heen kijk zijn er meer die het zo doen. Gisteravond in bed lag ik te overdenken dat ik me niet meer kon herinneren hoelang het geleden was dat ik in een weekend (en zeker op zaterdag) zonder alcohol naar bed ging.En ja, ik had ook een beetje tegen mezelf gezegd gisteren dat ik best wel weer een paar glazen zou mogen want ik had immers al twee weken niks gehad. Valkuil. Weet ik.En vandaag maar weer reuzeblij dat ik hier zonder soep in mn hoofd zit te tikken. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Alf Geplaatst 30 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 30 mei 2010 LinGefeliciteerd met je 2 maanden:clock::clock::clock::clock:Ik realiseer me net dat ik vandaag op de 7 zit...Hoe snel dat toch weer gaat... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
tasseke Geplaatst 30 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 30 mei 2010 Dar,dat is wel waar, een klankbord missenik heb daarentegen altijd mijn ouders gehad als klankbordok, ook niet helemaal gezond maar ik weet geen andere wegzo hebben we vaderdag maar gebombardeerd tot opadag.V. zit in haar 4e semester, ze moet dus nog een jaartjeze staat te popelen om dit af te ronden want ze vindt er geen bal aan maar tegelijkertijd hoor ik al maanden een stuk of zes vervolgopleidingen.ik weet dus nog niet wat er allemaal gaat gebeuren maar één ding is zekerV. wil leren, onafhankelijk worden en nooit meer een geldgebrek hebbenpffff, dat wordt dus nog tien jaar samenleven, eerder gaat ze natuurlijk het huis niet uit.Wanneer begon het leven pas goed te worden voor een vrouw?na je veertigste of vijftigste? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
sailor Geplaatst 30 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 30 mei 2010 lees net dat aziaten "lijden"aan alcoholintolerantie,een soort genetische refusal!ach was ik maar een chinees! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mupke Geplaatst 30 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 30 mei 2010 quote: Originally posted by: womanDit is zo'n andere beleving, ik ben nog nooit in mn leven als eerste opgestaan haha Primeur !!! Voor alles moet een eerste keer zijn Woman. En als het goed bevalt, daarnaa nóg een keer, en nóg een keer. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 30 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 30 mei 2010 Lin, niet om je te ontmoedigenmaar ik heb daar wel een 1/2 mee getobd.Wel met stijdenge lijn trouwens, dus ikheb niet echt op het punt gestaan dan toch maarweer te gaan drinken. Maar makkelijk is het niet geweest.Voor anderen ging het wel anders, duurde korter.Maar iedereen komt iets tegen, waar misschien ookwat mee gedaan kan worden?Gewoon blijven komen hier en (h)erkenning blijven zoeken.sterkte meid, en volhouden! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
tasseke Geplaatst 30 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 30 mei 2010 Wil,ik bedoelde het in het algemeen en niet op reactie van een geschreven iets van jou kant.de discussie ging verder gisteren en iedereen heeft een mening.ik ook dus!vindt het eigenlijk geen discussie waard, soms zijn het gewoon stelregels waar iedereen zich aan dient te houden uit respect naar elkaar.houdt inderdaad dus maar die laptop droog, want ik vindt die vakantieverhalen wel leukben ook graag prettig jaloers Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden