Spring naar bijdragen

Zondag 30 Mei


Aanbevolen berichten

Owowowow Tas, ooit komt de tijd dat je wakker wordt midden in de nacht en dat je denkt: ships, wat regent het .... zou dochterlief al thuis zijn..... uhm zal wel goed komen..... en dan slaap je lekker door.....dan woont ze op zichzelf en kun je dat soort dingen beter loslaten...
En ja van dat teruglezen... das dus de schuld van ekster die haar mededeling te laat neerzette... en waar dat vandaan komt... weet ik ook niet dus :P
Maar in ieder geval: hele goeiemorgen tas.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Antwoorden 589
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Goh ik ga naar de winkel gaan. Misschien moet ik eens wat slimmer worden en leren brood in te vriezen want als ik elke ochtend op mijn dochter moet liggen wachten tot die uit haar bed springt? Dan is er al vier kilo af (hmm klinkt toch niet zo slecht ;)).

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Fleur, ben als ik me niet vergis 17 jaar ouder dan jij .... Had je moeder kunnen zijn dus, hahahahah:D
Nou snap ik wrom ik me zorgen over je maak, wrom ik zo boos op je kan worden , wrom ik me zo teleurgesteld kan voelen.... nou snap ik wrom je zo je kont tegen de kribbe kan gooien, hahahaha. Kind, ik hou van je:P


Bol, we hebben ooit een hond uit het asiel gehad die al een paar jaar was, helemaal verknipt was ze... en ook haar hebben we nog heel veel kunnen leren ... moet dat ook met kees gaan lukken, pootjes geven, hihi

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Och Fleur ze zijn zooooo ontzettend lief. Daar staan ze om bekend maar inderdaad het uiterlijk doet veel. Die van mij wisten niet eens hoe ze moesten bijten. Het zijn sulletjes. Alle doggensoorten, mist ze niet aggressief gemaakt zijn, zijn lief. Boxer, Franse, Engelse, Deense, Bordeaux doggen. Allemaal heel lief van kararter. De Eng. Bul werd gebruikt om stieren te doden. Ze gingen aan de neus van de stier hangen tot hij neer viel vanwege ademnood en beten dan de slagader door. Daar zijn ze eigenlijk voor gefokt omdat deze honden ook kaakklem hebben. Maar als ze goed zijn opgevoed is het een van de liefste soort honden.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

hihihi,

ik weet in ieder geval dat hermie is geslaagd
dus dat teruglezen had gelukkig een functie

ach yvonne,

vondt jij het altijd erg om je bedje uit te komen?
ik ben natuurlijk zo een eenzame zielepiet, ik vindt het eigenlijk gewoon leuk en gezellig.
even bijkletsen, wat eten en hoppa...

ach tja, je hebt eigenlijk ook wel gelijk
HELLUPPPP, ik ben verandert in een moederkloek, nooit geweten dat ik daar voor in de wieg heb gelegen

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Oh dat was niet erg hoor Tas, maar de bezorgdheid of ze niets was overkomen.....
Maar ja aan de andere kant...... toen ze eenmaal op zichzelf woonden , en dan heb ik het over een paar honderd km verderop in het begin...... dan krijg je op een winteravond opeens een paniektelefoontje dat de bus te ver was doorgereden en dat ze nou op een eenzaam bedrijfsterrein loopt en dat er een ongure motorrijder achter haar aanrijdt..... en dat haar mobieltje bijna leeg is.....

Of die keer dat ze midden in de nacht huilend en in paniek vanuit het buitenland belde dat ze was aangevallen , dat haar gezicht onder het bloed zat en dat ze achter haar aan zaten......

pfffffffffffffffff, kwam allemaal helemaal op zijn pootjes terecht gelukkig, maar dat soort dingen vergeet ik maar zoveel mogelijk hoor.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

ha,

bulldoggen!
ik heb vroeger een Deense Dog gehad, Brandy helemaal potloodgrijs
fantastisch groot beest, vroeger speciaal gefokt in de riddertijd.
het enige wat ze hoefde te doen was springen tegenop de ridders
eenmaal gevallen doe je namelijk niet veel meer in dat ijzeren gewaad.

maar goed, dame brandy had totaal niet in de gaten dat ze groot was
ze zat gewoon op de bank met haar achterwerk en de poten netjes op de grond
altijd even enthousiast en verschrikkelijk lief, vooral voor kinderen en kleine beestjes
zo vergeet ik ook nooit dat ze voor het eerst loops was
tja, ontsnapt en ik maar roepen en rennen
uiteindelijk zag ze de man van haar dromen en ging netjes liggen voor een..................tackel :huh:
ik ben nog nooit zo in paniek geweest, tackel zat vast en ik maar dromen over kruizingen tussen doggen en een tackel.
gelukkig helpt de natuur mee en worden die eitjes niet bevrucht
maar tja, dat wist ik toen nog niet.

heb eerlijk en heerlijk genoten maar ben toch meer een poezenmens

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hai Caro en iedereen,

Reageer nu pas op je antwoord, moest nog in bad en naar de winkel (tankstation).
Kleinzoon logeert een nachtje en wilde eieren met spek, nu lust niemand hier verder spek dus dat moest ik even halen.

Je vraagt hoe het met me gaat:
Het gaat wel goed, ben niet depri of zo (sterkte ER) maar het fijne gevoel van een paar weken terug is weg.
Ben (nog) niet terug waar ik vandaan kwam maar de richting is duidelijk.
Moet mijn koers verleggen, kan wel in de spiegel kijken maar het ontbreekt aan discipline.

Strakjes naar Enschede, zus van mijn vrouw.
Leuk, lief mens en daar ze me kent zal ze wel extra drank ingeslagen hebben.
Maar dat gaan we niet doen, hou het vanbdaag droog en vanavond rijd ik zelf, helemaal nuchter, terug!

Harry

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Nee zon, klopt, dacht altijd dat je die moppies opvoedt tot ze volwassen zijn en dat je je dan geen zorgen mee zou maken... zo van: nou is het hun eigen pakkie aan.....
Hadden ze me best even van te voren mogen vertellen, hihi

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Zon,

gelukkig ken ik dat niet
kom uit een heel fijn nest, mijn plekkie is er nog steeds, verwarmd en al

wat ik wel heb, is extra bezorgd om mijn eigen kind
ik ben nature niet de makkelijkste, ik loop dus altijd te denken
ik wil niet dat mijn dochter het huis uitvlucht omdat ik een probleem geval ben
eerlijk gezegd wordt ze daardoor ook extra verwend, ook niet helemaal goed
maar beter dan een slecht nest

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

×
×
  • Nieuwe aanmaken...