Spring naar bijdragen

Zondag 30 Mei

Aanbevolen berichten

• Antwoorden 589
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Hey lief Vonneke. Vout is al veranderd hoor:P Komp omdat het nog so vroeg is.:)

Fleur alles wat een stompe neus heeft snurkt. Ik heb Eng. Buldoggen gehad. als die sliepen kon je ze in China horen snurken. Ik kon ze met geen mogelijkheid wakker krijgen. Maar wat zijn ze mooi hé? Die Fr. Bulletjes.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

fleurtje,is dat een land-of een waterschildpad?
ik heb er drie in de vijver,gedumpt door de een of ander, die het asiel blijkbaar te ver weg vond.
ze zijn best leuk om te zien en het gaat heel goed samen met de karpers.
het is inderdaad heel rustgevend,ik kan er tenminste uren naar kijken.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Kan ik me helemaal indenken zon. wat kan een mens zich zorgen maken over zijn kinderen he?
En zelfs als ze helemaal klaar met opleidingen en zo zijn houdt dat niet echt op.
nou ben ik echt geen overbezorgde moeder, in tegendeel, kan ze prima loslaten en hun gang laten gaan, maar het blijven je kinders.....
Kinderen hebben al overal op de wereld gewoond zelfs ivm studies , maar als ik ze aan de telefoon heb en ze vertellen me dat het goed gaat heb ik toch altijd mijn speciale moeders-oortje in: hoor ik hier niet iets wat duidt op niet lekker zitten, hihi.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hallo allemaal,

Ga zo richting station, mijn winkeldagje begint dus zo:P
Kom alleen maar even dag zeggen;) Hoop dat het goed met iedereen gaat. Loop mijlen achter met lezen:$ Hier alles ok en droog. Heb nog wel mijn moeilijke momenten, maar weet ermee om te gaan.

Fijne zondag iedereen!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Bij ons was het heel simpel Fleur:
Ooit huis gekocht voor bedrag X.
Na tien jaar doorverkocht voor ruim 2x X
Konden vervolgens een groter huis/tuin kopen.
Daarbij heb ik de mazzel dat ik in een goedkoop deel van nederland ( toen helemaal ) woon.
Voor het geld dat ons huis opbracht hadden we in de randstad niets meer dan een kippenren op vervuilde grond kunnen kopen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik vind ze er eigenlijk altijd een beetje gemeen uitzien bolletje. De benedenbuurvrouw heeft er ook zo eentje en als ie me aankijkt lijkt het alsof ik me een lekker hapje vind waar hij zijn tandjes eens wil inzetten. Best bazig diertje ook..
Voor de rest een schatje maar niet om aan te kijken persoonlijk

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ah zo werkt dat vonneke.
Ach daar ben ik al te oud voor peins ik.
Bovendien denk ik niet dat dit huisje veel in waarde zal stijgen in de loop van de jaren. Maar maakt ook niet veel uit. Ben wel jaloers op de vele diertjes. Ik wou altijd wel wat kippen en een ezel.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Jij bent jonger dan dat ik was toen we het vorige huis kochten hoor, dus de wereld ligt nog open voor je.
En als jij in de loop van de komende jaren jouw huisje opknapt stijgt het ook, absloluut.
Lijkt me dat je het huis in een goede tijd koopt, prijzen zijn nog steeds redelijk gezakt.
En als die dieren?
Heb nu nog een hond.
Katten zijn overleden.
al het 'kleinvee' is er ook niet meer..
Kippen en noem maar op nemen ook behoorlijk wat tijd wat betreft verzorging , ik werk hele dagen, dus die tijd heb ik niet echt...
Maar gewoon een kat is toch ook al heel gezellig?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

ja hooorrrrr

yvonne,
dat zeg je nu weer als ik al gelezen heb :D

:moon: ein gutenmorgen deze morgen :moon:

Als eerste,

Hermie,
:present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present:
:present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present:

zo pak die maar aan!
voor je examen!
hoop dat je vazen genoeg hebt, anders kan je blikjes gebruiken of lege flessen, als ze maar door je hele huis staan.
Gefeliciteerd!!!

Hebben we al iets gehoord van Woman?
ben nieuwsgierig hoe haar avond is verlopen

en verder?
houdt ik mij klep dicht.
ik denk soms "ik wordt oud" maar het zal er meer mee te maken hebben dat ik hier al zolang rondhang.
kan een enorm voordeel zijn maar zeker ook een nadeel.

hier is het regenachtig! rond een uurtje of vier vannacht stortte hetzelfs
liep een beetje zenuwachtig heen en weer, want dochterlief was de zaterdag aan het vieren.
en ja hoor, 04.15 een klein verzopen meisje aan de achterdeur.
snel de handdoeken en pyama gepakt, een eitje gebakken en weer terug naar........bed :D

en nu ben ik dus weer ontwaakt!

goedemorgen deze morgen dus, hopenlijk hebben jullie net zo genoten van de nacht als ik

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Vonneke Jou Kees een Holl. Buldog?:wacko: Zou zo maar kunnen meid hahahaha. Gaat hij ook afliggen en pootjes geven?;)

Saillor schilpadden bij de Karpers? Ja het moet kunnen hé? Ik ben als de dood dat ze de mijnen op eten anders zou ik ze ook in de grote vijver doen. Misschien gewoon proberen. Het zou wel fantastisch zijn als ik ze er bij zou kunnen zetten. Dan is mijn dierentuintje weer compleet. Heel misschien toch maar proberen. Hoe groot zijn jouw karpers?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

• Nieuwe aanmaken...