lady jane Geplaatst 31 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 31 mei 2010 Bol, gefeliciteerd meid met je heel half jaar!:light::PB):heart::light::PB):heart::light::PB):heart::light::PB):heart::light::PB):heart::light::PB):heart::light::PB):heart::light::PB):heart::light::PB):heart::light::PB):heart::light::PB):heart::light::PB):heart::light::PB):heart::light::PB):heart::light::PB):heart::light::PB)Zo nog even de mannen met de verhuisspullen mee de deur uitwerken, spinnen en dan is de rest van de dag voor mij, (kuisen dus die verlaten kamer) en relaxen!!tot laters en fijne dag. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ekstertje Geplaatst 31 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 31 mei 2010 Bolletje: GEFELICITEERD!!! De lange slingers zijn aan mij niet zo besteed:$ Het kan vast simpel, maar ikke ff niet weten hoe:$ Maar mijn muzieknootje komt ook uit een goed:heart: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mupke Geplaatst 31 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 31 mei 2010 Geodemorgen!Bolletje, 6 maanden? Top! Ik heb nog het laatste stukje even bijgelezen van gisteravond. Wil maar even aanvullen hier dat ik niet echt een buurvrouw van Emma ben he. En waarschijnlijk niet eens een dorpsgenote. Dat was maar een beetje om te dollen. Maar heel ver zullen we niet bij elkaar vandaan wonen. Paar kilometer hooguit. En nee, ik ga niet op zoek naar Emma.En ik was ook niet geschrokken vertrokken gisteren. Had nog netjes welterusten gezegd dus ik snap niet zo goed waarom geschreven werd dat ik 'zomaar opeens' weg was. 't Was gewoon mn bedtijd. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vie Geplaatst 31 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 31 mei 2010 Goeiemorgen,Even die Bol feliciteren met ZES maanden :light: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 31 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 31 mei 2010 Dank jullie wel Eks, Mupke en vie.Hoe is het met Vie? Heb ik je nu gisteren gemist? Of heb ik weer eens niet goed gelezen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vie Geplaatst 31 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 31 mei 2010 Met mij is het goed hoor Bol. Gisteren een erg drukke dag gehad, alleen de boerenmarkt/braderie waar ik naartoe wilde, verdronk in een schitterend onweer met bijbehorende plensregen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 31 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 31 mei 2010 Zo,pas later op de ochtend beginnen met werken vandaag.Kan ik hier nog even komen klessebessen.Weer een hoop regeldingetjes gedaan.Daar had ik nu even de tijd voor. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
filippa Geplaatst 31 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 31 mei 2010 Goedemorgen allemaal,Gefeliciteerd Bol met je half jaar, helemaal goed.Ga zo met dochterlief naar de ortho daarna ff rustigaan doen want manlief komt praten, we zullen zien.Vanavond naar een praatgroep over alcohol dus datis wel even goed voor me.Stom zeg, sta ik vanmorgen op (kinderen kamperennu op mijn kamer 1tje naast me in bed 1tje ophet matras, kom ik beneden moet ik de hond doen,die wordt s'morgens door de baas gedaan,rare gewaarwoording.Nou allemaal, hier geen zon maar een fijne dagallemaal Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mupke Geplaatst 31 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 31 mei 2010 Goedemorgen Flip, je hebt vast een heftige dag voor de boeg. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 31 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 31 mei 2010 Hé wat verevelend Vie dat de markt in het water is gevallen. Jammer hé. Het had zo leuk kunnen zijn.Rapi. Wanneer ga je nu precies over? Ik kan het niet meer onthouden allemaal maar weet wel dat je dadelijk lekker in je huize Rapi. kan gaan zitten genieten. Das ook het belangrijkste, toch?Jij ook een hele fijne dag Flip. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
filippa Geplaatst 31 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 31 mei 2010 Denk het wel Mupke, nek en schouders zittenmuurvast !!!! Ga snel ... anders wordt de ortho boos endat willen we niet Groetjes Flip Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Moby Geplaatst 31 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 31 mei 2010 Goedemorgen allemaal,Bol, Gefeliciteerd!! Vanochtend Emmaroos gelezen en ook de lieve reacties op mij. Ik vind het knap van je, Emmaroos dat je je verhaal zo goed weet te verwoorden. De pijn begrijp ik ook. Mijn ouders zijn al overleden maar de gevolgen van afwijzing ben ik nog steeds niet te boven. Ik herken heel veel in je verhaal.'s ochtends pieker ik gelukkig niet zoveel, dat loopt in de loop van de dag op. Gisterenavond was ik zo verdrietig omdat ik op een bekende plek voor mij had gechat met mensen die ik al jaaaaaaaaren ken. De vriendin die ik heb gekwetst was er ook en toen voelde ik weer heel heftig hoe erg ik haar mis. Ze heeft het, om andere redenen moeilijk en ik zou er zo graag willen zijn voor haar maar ze is er nog niet aan toe.Zo, weer een nieuwe week van alleen zijn begonnen. Gisteren helemaal alleen naar de videotheek gegaan. Trillen en hartkloppingen maar wel gedaan! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vie Geplaatst 31 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 31 mei 2010 Nou Bol, viel wel mee met dat vervelende. Ik hou van onweer, hoe heftiger hoe beter, dus dat maakte veel goed.Rapi, spannende tijden! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Moby Geplaatst 31 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 31 mei 2010 Hoi Pietjeparel, ik typte nog maar bedankt voor je reactie Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 31 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 31 mei 2010 Bol,10 juni krijg ik de sleutel,Logisch, dat je dat allemaal niet kunt onthouden.Vie,Ja, zeker spannende tijden.Kan maar beter aan het werk zijn, dan gaat de tijd sneller.Mag straks weer beginnen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 31 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 31 mei 2010 Nou, lieve mensen.Stilletjes hier.Ga ook maar afsluiten dan.Fietsje op, en aan het werk.Toedels. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Houtje Geplaatst 31 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 31 mei 2010 Bol, VANGEN:~~~~~~~~~~~~~~~omdat een half jaar ge-wel-dig is!~~~~~~~~~~~~~~~omdat je zo gegroeid bent!~~~~~~~~~~~~~~~maar wel jezelf gebleven bent~~~~~~~~~~~~~~~veel meer afstand van Jos hebt durven nemen~~~~~~~~~~~~~~~en je hart en je huis voor iedereen openzet.~~~~~~~~~~~~~~Astublieft. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Houtje Geplaatst 31 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 31 mei 2010 ik kon mijn slingers niet meer terugvinden in mijn origami werk-doos in Word, dus het was weereen grote fröbel, ach eigenlijk net zo leuk toch. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 31 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 31 mei 2010 Houtje.......... Boing ja hebbes. Dank je wel meis.Zo ik ga weer beginnen met de vijver. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Hermie Geplaatst 31 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 31 mei 2010 Pietje(parel) plannen is echt mijn ding. Ben daar heel goed in. U roept, ik regel, organiseer, plan en voer uit haha. Enne.. een virtueel consult kan natuurlijk altijd maar heb liever 'echte' klantjes:DBol ik had je ook een bosje rozen gestuurd, zijn die in de kliko beland of zo:huh: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 31 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 31 mei 2010 Nee hoor Hermie, die heb ik netjes schuin afgesneden, zoals het hoort en mooi op de salontafel gezet. Staat prachtig meis. Dank je wel hoor. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Hermie Geplaatst 31 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 31 mei 2010 Dan is het goed Bolleke:D Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 31 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 31 mei 2010 Heee BolletjeWat een heerlijk bericht op deze morgen dat jij al zo ver bent gekomen.Deze voor jou:Ik vind je een topper, maar vooral een echte lieverd!!!!!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Hermie Geplaatst 31 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 31 mei 2010 Heb je je zoontje dit weekend weer bij je gehad Bor? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Hermie Geplaatst 31 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 31 mei 2010 Hè gatver. Wil je er iets over kwijt? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden