Spring naar bijdragen

You can go your own way...

Mai

Aanbevolen berichten

MARJO !!!

:D:heart::sun::present::);):D:heart::sun::present::);):D:heart::sun::present::);):D:heart::sun::present::);):D:heart::sun::present::);):D:heart::sun::present::);):D:heart::sun::present::);):D:heart::sun::present::);):D:heart::sun::present::);):D:heart::sun::present::);):D:heart::sun::present::);):D:heart::sun::present::);):D:heart::sun::present::);):D:heart::sun::present::);):D:heart::sun::present::);):D:heart::sun::present::);)

Van harte, lees je graag, al kan ik soms niet altijd volgen, maar dat zal wel aan mijn intelligentie liggen...
hahaha !!!

:sun:
Maak er een mooie dag van !!!
:rose: is er in ieder geval al.....................;)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• Antwoorden 290
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Hahaaaa, Blondie, wat grappig. Nu maar hopen dat Marjo zich niet heeft vergist in de amerikaanse notatie. :)
Maar leuk toch, zomaar even jarig zijn als je het niet bent?

Ondanks dat je zegt dat het je energie en doorzettingsvermogen kost, bevalt het je over het algemeen wel?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Leaf Famke, tige lokwinskje mei dien ierdei. Dikke, dikke tûtttttt:sun:

Blondie, je heet waarschijnlijk niet voor nix zo:huh::D
Haha, nee flauw hoor. Had ik ook in mn eerste jaar en daarna volgden er nog vele. Hou jij maar lekker die slingers, daar kunnen we er geen genoeg van krijgen toch?

Heb een fijne dag allen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Lieve Vie :

Kost heel veel energie en doorzettingsvermogen om de ADB te blijven, maar weet wel waarvoor ik het doe en daardoor wel met mijn perfectionisme in mij heel gemotiveerd om door te blijven gaan...
Daarnaast ook wel meer heftig om mijn persoonlijkheid te doorgronden mbv mijn psych...
Verwerken van alles en nog wat, naast het aanpakken van mijn alcoholprobleem gaat me niet in mijn koude kleren zitten, maar ben sterk...
Althans, meestentijds !!!

:huh:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hihi, daar moet je Zeeuwse voor zijn om Fries te kunnen lezen.
"Lief Meisje, vele gelukswensen met je verjaardag. Dikke, dikke kus". Als ik het niet goed heb BamBam, moet je het maar zeggen.

Een dikke pluim voor je doorzettingsvermogen Blondie. Er komt dan inderdaad heel wat op je af hè?

Borretje dan kijk je gewoon even bij je profiel wat voor datum je hebt ingevuld (en of je wel een datum hebt ingevuld).

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Nou ik ben alc vrij en medicijnenvrij behalvecampral,verder een gekkenhuis daar!!! Werden complete razzia's gehouden. Moet ook alles even overdenken en laten bezinken maar het waren me een weken echt raar.
Drinken laat ik zeker anders is het zonde van mijn tijd geweest,maar blijf me wel melden hier elke dag!!!

moet ff teruglezen en voorbereiden op man en kids.
x
Suus

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Sorry, Bor, was idd gister niet jarig, maar dan nog thnx voor jullie felicitaties...
Was een welkome verrassing na mijn werk gisteren en voelt aan als een warm bad, al zou ik nu wel een welkome kouwe douche willen hebben !!!
;)
Net alle stront van mn pup uit mn tuin opgeruimd !!!
Pffff................. wat een stank zeg !!!!
Iemand tips om hem dat af te leren ?
Bol ?
Any-one !!!
:D

Link naar opmerking
Deel via andere websites

En sorry, Bor !!!

Hoop dat ze in jouw voordeel en die van je zoontje beslissen...
Niet echt deelgenomen aan de discussie, omdat het mij iets te dichtbij komt en mij ook weer verschrikkelijk veel verdriet doet hebben !!!
Maasr volg je zekers !!! en duim voor je !!!

:heart:
Blondie

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Blondie haha, nee hoor je hoeft je geen zorgen te maken. Ben nuchter en back to basis! Nou nog ff kijken of mn man ook blij is dat ik terug ben. Maar ze komen zo dus, zenuwachtig haha.

Alles goed met jou??? ja ik moet echt weken teruglezen hoor, we konden niet op de pc daar. Wel even wennen geen regime meer.
x
Suus

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Vie :

Soms het gevoel dat ik een orkaan over me heen krijg..................
Maar goed, ik denk maar zo !!! Als ik er nu niet mee aan de slag gaat... dan is het einde zoek !!!
Daar trek ik me dan maar aan op................
en aan mijn kids, niet te vergeten.... Tijd in te halen, heb mn kids genoeg verwaarloosd met mn drankmisbruik en krijg nu hele positieve reacties van hun...
" pfffffffffffffffffffffffff....., mam je bent leuk !!! ??? hou van je, niet meer beginnen met drinken, dan ben je echt niet zo leuk als nu................"
Wat een eye-opener !!! :huh:

Doet pijn, maar bevestiogd me wel in mijn voornemen om AdB te zijn...

Kids !!!! Ze zijn wijs !!! :)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Vie, hoi alles goed? Nee ik sta erg sterk in mijn schoenen en heb best veel geleerd daar. Het leek wel een gevangenis joh pfff. Nee ik ben wel blij dat ik gegaan ben hoor. Dan zie je jezelf heel anders!!!
Maar eerst even op rust komen en dan weer aan het werk hopelijk. Lekker bij mijn kindjes zijn! Ik ben klaar met dat alc. gebruik, laat nu de goede tijd maar eens komen.:present:

Marjo :heart: ja ik blijf scherper worden haha, wie is er nu jarig???

x

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Suus,

ook ik heb wel mijn terugvalletjes gehad...
Overkomt iedereen, of de meesten denk ik maar zo !!! (wil niet generaliseren...;) )
Succes zo met je manneke en ik hoop dat jullie eruit zullen komen...
Is ook niet makkelijk voor de partner, hou dat maar voor ogen !!!
:huh:.... misschien moet ik dat ook eens doen, beseffen dat het niet altijd makkelijk is voor de partner...

Ga effe overdenken !!! :angry:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

• Nieuwe aanmaken...