Spring naar bijdragen

zaterdag 5 juni 2010


Aanbevolen berichten

Nou, das inderdaad hartstikke snel gegaan.
ik Blaas wel ff de zon jouw kant op Wil, dan is ook vandaag zonovergoten bij jullie;)
Zo, en nu ga ik de daad bij het woord voegen, ik ga op mijn boodschappen uit.....
Fijne dag .....
Ook voor Igor en Tida natuurlijk...
:heart::sun:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Antwoorden 308
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Van harte gefeliciteerd Albert Remmo.

Goedemorgen allemaal :)

Wilde vannacht opstaan om m'n droom op te schrijven maar ik zou dan niet meer kunnen slapen. Ik weet het allemaal nog.

Ik heb een heel rijke droomwereld. Zo bezit ik over de hele wereld huizen. In deze droom was ik net verhuisd. Een gewoon rijtjeshuis in een hele nieuwe wijk. Niets voor mij. Een paar maanden geleden droomde ik dat mijn moeder nog leefde en in soortgelijk huis woonde. In deze droom ging het helemaal mis. Ik was vergeten dat ik in dezelfde straat als moeder was gaan wonen (in werkelijkheid is moeder al 17 jaar dood).

Op een gegeven moment loop ik richting m'n nieuwe huis en wie zie ik ineens? M'n moeder. Boos en verwijtend als altijd. Stomverbaasd was ik en ook wat bang want hoe moest ik nou vertellen dat ik vergeten was waar ze woonde en dat het toeval was dat ik hier was komen wonen. Ineens verschijnt mijn zus (die leeft wel maar wil geen contact) en blijkt óók in die straat te wonen. Alle 3 dus heel dicht bij elkaar. Moeder en zus zijn heel boos op me.

Mr. Tida (mijn man) is in die dagen stil en sjagrijnig. Ik laat hem maar even. De spanningen tussen mij en moeder en zus lopen steeds hoger op; ik wil weg!!!! Op het moment dat mijn zus en ik in een steeg staan en ik weer eens een regen van verwijten over me heen krijg komt Mr. Tida aanlopen en trekt mij naar zich toe en van mijn zus weg. Hij fluistert in m'n oor: We hebben 9½ miljoen gewonnen!.

Even sta ik aan de grond genageld, dan draai ik me om en loop naar zus en zeg: We hebben 9½ miljoen, eat that! In haar ogen zag ik jaloezie en woede.

Mr. Tida had al een optie op een ander huis. verder weg van de wijk waar moeder een zus woonden. Een enorm huis, uitkijkend over het water. Het was het laatste huis en de inrichting vond ik afschuwelijk maar het maakte me niet uit, ik kon weg!!

Toen bleek het huis 9,1 miljoen te kosten en ik zei tegen Mr. Tida dat we dit niet moeten en kunnen doen.

Dus, we wonen nog wel in de straat maar met 9½ miljoen. Ben benieuwd hoe dat verder gaat ;)

Die woede van die 2, ik begrijp er nog steeds zo weinig van en niemand antwoordt. In werkelijkheid was dat dus ook, verwijten, verwijten en nog eens verwijten. Zoveel en zo enorm dat ik de stroom niet meer hoorde omdat ik alleen kon huilen van uitputting.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ben in ieder geval blij voor je dat je je nu goed voelt.
En je schuldig voelen.... kweenie of dat altijd te maken heeft met schuldig bevonden worden hoor.
Ik weet van mezelf dat ik me ook heel snel schuldig voel , ook als ik verstandelijk weet dat daar totaal geen reden voor is.
En ik ben nooit schuldig bevonden, integndeel zelfs....
Denk dat het dus de aard van het beestje is.
Ik doe mijn best om dat te veranderen.... lukt vaak wel, maar toch.... heel diep onderhuids.....
Acht tis niet anders en ook niet zo erg denk ik maar.
Goed, nu ga ik echt er vandoor .....

Link naar opmerking
Deel via andere websites

wat ik de laatste tijd droom en wat er gebeurt durfde ik niet op te schrijven. er zullen er wat gigantisch in een deuk liggen.
ik droom dat de hond bij me ligt en dat ik hem een kus op de neus wil geven, dat gebaar maak ik dan ook echt (z'n neus is zo zacht en heb het gevoel dat ik hem niet raak) en wordt wakker omdat ik overeind zit met het dekbed tegen m'n mond :D
ook wordt ik de laatste tijd wel eens wakker omdat ik wat hardop zeg in m'n slaap en schrik dan van m'n eigen stem :D

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goeie morgen Kanjers.

Appie van harte gefeliciteerd joh :heart::sun::present::heart::sun::present::heart::sun::present::heart::sun::present:

Spud wat een scheetje zeg. Heerlijk zo'n klein hummeltje vast houden hé?

Zo De Bol heeft zich echt s'zomers aangekleed. Het wordt vandaag wamme 28 gr. 't Is bij de beesten af zeg. Poeh hé. Niks voor mij.
Zo nu ff lezen hoor.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Wouww Tida, dat moet idd een erg vermoeiende droom zijn geweest, maar algoed dat je kan dromen, hoe slecht soms ook. ze zijn een ware uitlaatklep van onderliggende gevoelens en emoties. Dromen is gezond, al lijkt het soms het tegendeel.
Hé Dar, laat de koffie je smaken en Jane, ook een mega goedemorgen.
Von, zelfs als de zon niet schijnt, schijnt ze steeds in mijn hart, toch heel hard bedankt voor het extra straaltje. :sun:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Heerlijk he Dar,
eindelijk gaat ie oogsten
en jij mag erop vertrouwen nu.
Het geeft mij hoop voor mijn zoon,
die nog steeds een drop-out is, vanaf
de kerstvakantie niets doet en nog 17 is.
Dus leerplichtig.
Nu is ie een week op kamers, krijgt snel een
jobcoach en dan mag ik hopelijk ook erop vertrouwen
dat er iets is wat bij hem past en waarvoor hij gemotiveerd is.
Het loslaten is toch gemakkelijker als er vertrouwen is:rose:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Tida, ik denk dat er nog veel meer uit jouw droom te halen valt.
Bol heeft een draad gemaakt om dromen uit te leggen, die kun je opzoeken
en naar boven halen door een kort antwoord te schrijven of bijv. een vraag aan Bol.
Zij zal met plezier je wat vertellen als ze er is straks.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Oh ja, Dar, geweldig voor je zoon. Dat is het soort nieuws dat een mens blij kan maken hé. Geweldig gevoel zal het je geven. Vasthouden hoor.
Hoi witte en bolletje. Hier slapen ze nog steeds alle drie. Het zal hen goed doen. ;)
Al naar de bakker geweest en nu wachten op de girls :)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goedesmorgens dames en heren!!

hier een gefrustreerde Tas!
ik heb potverdrie tot 01.00 vannacht aan mijn administratie gezeten.
De belastingdienst maakt het je nog steeds niet makkelijker.

reden genoeg om eens wat gezellige herrie te trappen :D

Dar,
helemaal top, die zoon van je!
gefeliciteerd!

mogen we ook wel eens lezen, leuke dingen van al die pubers
ze geven zo vaak strubbelingen en zorgen dat we snel vergeten om de mooie dingen van de daken af te schreeuwen.

:present::present::present:
een bossie rozen voor de moeder die dit toch weer gepresteerd heeft
je hebt hem toch maar mooi opgevangen, begeleidt en ervoor gezorgd dat hij nu wel goed gaat.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

×
×
  • Nieuwe aanmaken...