Spring naar bijdragen

zondag 6-6 2010

igor

Aanbevolen berichten

Woman, als het als een opluchting voelt zegt dat inderdaad al genoeg :heart::brokenheart:

Marieke, ik ben ook niet bang voor bier. Ik neem het gewoon niet omdat ik me zonder lekkerder voel. Als jij je er lekker bij voelt om slokjes bier van je man te nemen moet je dat natuurlijk doen. Its a free country.

Leuk die hondenfoto's!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• Antwoorden 349
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Zo lieve mensen,

Ik ben "schuin" ingelezen dus sorry als ik verkeerd reageer:

@ Dar e.d. telefoon-verkoop: als je bij een bedrijf klant bent (geweest) mogen ze je nummer tot een bepaalde periode na afloop wél gebruiken....
registratie in het bel-me-niet-register helpt daar niet tegen.

Zie de volgende info van de ConsuWijzer:

---------------------------

Ik sta ingeschreven bij het Bel-me-niet Register. Toch word ik gebeld, wat kan ik doen?

Na uw inschrijving kan het soms gebeuren dat u nog wordt gebeld. Bedrijven mogen een belbestand namelijk vier weken lang gebruiken. Daarna moeten telefoontjes definitief stoppen. Krijgt u na uw inschrijving nog telefoontjes, dan kunt u een klacht indienen bij ConsuWijzer.

Telemarketeers mogen geen mensen bellen die staan ingeschreven in het Bel-me-niet Register.

Let op: u mag wel gebeld worden door bedrijven van wie u klant bent (geweest) voor een vergelijkbaar product of dienst. Bedenk dus goed aan wie u uw telefoonnummer geeft.
Voor bedrijven van wie u klant bent of bent geweest, gelden de normale regels. Zij moeten u in het verkoopgesprek twee vragen stellen.

wilt u nogmaals gebeld worden namens dit bedrijf?
wilt u ingeschreven worden in het Bel-me-niet Register?
U kunt daarvan gratis gebruik maken. Stelt de telemarketeer u niet deze vragen? Dan kunt u hem zelf vertellen dat u niet meer gebeld wilt worden. Hij mag u daarna niet meer benaderen.

Een klacht indienen over telemarketing
Klachten over telemarketing kunt u indienen bij ConsuWijzer. Gebruik hiervoor het klachtenformulier Telemarketing.

------------------------

Meer aan de orde vd dag is het dat verkopers die jouw telefonisch niet meer mogen benaderen,
aan de deur komen om iets te verkopen. Daarvoor kun je bij het Vara programma "Kassa" gratis
een sticker krijgen

Sticker bestellen: verkopers niet welkom

----------------------

Oeps, wilde nog reageren op Bekkie maar al gepost per ongeluk:

@Bekkie, ik heb al een paar keer naar je gevraagd omdat ik me afvroeg hoe het met je ging.
Vervelend, stinkvervelend dat je last hebt van die sms-er.
Ik zou ook Tactive inschakelen, ik heb in het verleden iets vergelijkbaars meegemaakt en zij hebben me erg goed geholpen, vooral in het leren "ermee omgaan", want helaas, dat soort dingen gebeuren eenmaal.

Wees voorzichtig aan wie je je gegevens geeft, en áls je je nummer aan iemand geeft, of je mail, vraag dan uitdrukkelijk dit niet verder door te geven (of maak een extra hotmail voor dit soort mailcontact), maar hoe iemand aan je 06 nummer komt is natuurlijk wel érg vreemd.
Misschien een rare vraag, maar zou het een bekende kunnen zijn, die je het hebt verteld en die het wél goed bedoelt?
(niet dat ik zo naief ben, maar zou het wel of niet kunnen, heb je dat nagevraagd bv.)?

Verder iedereen een fijne dag gewenst, ik heb met de logee al een drukke ochtend achter de rug, dus straks lekker even rusten.

@Gisteren:
nog een kleine BBQ gedaan, uiteindelijk wel leuk, maar ik stond wel te balen, want je doet 1. alle boodschappen 2. je vraagt om hulp bij het snijden bv. van de groente: pubers snijden bij wijze van spreken - niet helemaal hoor - paprika in 2 stukken en je draait je om en ze zijn wég - 3. met opruimen moet je eerst 15 minuten sjagrijnige gezichten overleven en 4. dáár heb ik dus geen trek in en daarom heb ik een hekel aan BBQ-en. En ze vreten zich vol met brood en satésaus (ook al zorg ik dat er al vlees "klaar" is als we gaan eten en een bedankje kan er niet af.

Ik weet het, ik schrijf hier mijn eigen verbeterpunten op voor de opvoeding. Blèh.

Vanmorgen wafels voor ze gebakken, dat moest bij de TV, dat mocht niet van mij. Toen nog broeken voor de jeugd afgeknipt en hartstikke leuk afgezoomd met biezen met contrast erin (echt leuk!) maar de broek van Dochter komt nu net 10 cm onder haar billen. Madam wil er morgen in naar school: NO WAY.
Op vakantie mag je m aan, in het weekend, maar niet naar school. Ruzie & Rel.
Leuk, leuk, leuk.
Doe je dan je best voor.
Vriendinnetje heeft haar broek 15 cm langer gelaten, en mag daarin wél naar school zeg maar.
Tja, had je hem maar niet zo kort moeten afknippen.
Ik vind het ordinair en zo voed ik je niet op.
Punt uit geen discussie.
Mijn hemel, wat een strontkoppen krijg je dan over je heen zeg.
Je mag toch wel een pantser van Kevlar hebben af en toe bij die gasten zeg.
Tjonge jonge, een heel weekend een vriendinnetje te logeren, bbq, filmpje kijken, samen slapen op zolder, reuze lol, wafels bij het ontbijt, broeken op maakt gemaakt, en dan zo'n STRONTKOP.
Dus: nóg meer structuur maar en NEE zeggen.

(*af en toe denk ik ga bij je vader wonen*)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Sorry dat ik zo'n lang verhaal over jullie uitstort, maar ik moest het even kwijt.

Het is hier ook erg benauwd (Utrecht) maar ik zie het nog niet echt gaan regenen. Maar op Buienradar
is duidelijk te zien, dat het hier ook gaat regenen!
Wat rot voor de ALAS wandelaars, want het zijn pittige buien ook, zo te zien.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Haha Houtje,
ik kan niet wachten tot die van mij zo oud zijn!

Maar wat had je dan gedacht?
Het is toch normaal dat je alles voor ze doet,voor ze kookt,naait,achter hun reet aan opruimt,filmpje huurt,snel nog even die ene broek strijkt,enz enz.

En een dankjewel????
Volgens mij kennen ze dat woord niet eens meer!

Alles is vanzelfsprekend en JIJ............................. JIJ doet het toch nooit goed!
Maar........................er komt een dag.............jaja zei Yaja:D dat ze het gaan waarderen en ze toch heel blij met je zullen zijn!

Nog even volhouden met die STRONTKOPPEN!!! hihi

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Dank je Yajala,

Ik kan niet wachten tot die van mij weer zoveel groter zijn dat ze uit de puberteit zijn!
Maar bedankt voor het hart onder de riem!

@ Hannah1: OH JA? Hoe heb je dat voor mekaar gekregen?

p.s. die van mij gedragen zich overigens als ze op bezoek zijn gelukkig voorbeeldig, dat is dan wel
weer prettig!

en nu gaan ik aan de was en de administratie, die ligt te gillen om aandacht!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik ben vorig jaar lelijk te grazen genomen door een forumgenoot en diegenen doen/doet
nog alsof hun neus bloed hier.

Maar goed, idd aan Tactive melden, personen in kwestie negeren zeggen ze dan,
en eventueel andere maatregelen nemen.

Ook al is het uitermate oneerlijk, onrechtvaardig en ronduit achterbaks als je wordt lastiggevallen,
door een zogenaamde lotgenoot, via je werk, familie of wat dan ook met je alco-probleem.
Hou je focus bij; blijf zelf eerlijk, wat is je doel en loslaten. (en pas op met mensen die
zeggen, pb maar, vertrouw me maar)

Het is te doen (maar moeilijk, zeg ik uit m'n eigen ervaring), zelfs met al je kwaadheid
over wat een zogenaamde lotgenoot meent te moeten doen; uiteindelijk is diegene die jou
lastig valt verder van huis dan diegene die hier eerlijk en open bezig is. (wat Joris schrijft)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Dhendro overigens goeie middag. Ik kan me zo moeilijk voorstellen dat er mensen zijn die via een P.B. elkaar pijn gaan doen. Dat gaat er bij mij niet in, en vind het daarom ook ontzettend gemeen. Als je iets te zeggen hebt, zeg het op het frum of anders doe niets, maar je op die manier lastig vallen vind ik ronduit minderwaardig.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Beetje geschoven op het balkon, wat spullen in de tuin gegooid en daarmee mn schuur beschadigd. lekker slim. maar ja waar gehakt wordt vallen spaanders, niewoar.
Straks denk ik weer aan mn kostuum werken, maar weet nog niet zeker. Eerst nu nog een bak koffie.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Het is gewoon een dieptepunt waar ik doorheen ga, eigenlijk kan het alleen maar beter gaan.
Voorwaarde is wel dat ik de verdovende middelen laat staan.
Tuurlijk is mn leven niet nutteloos zonder vriendin maar ik moet wel even mijn hele leven resetten.
Ik weet precies wat ik achterlaat maar nog geen idee wat er gaat komen....

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Gelukkig zit ik niet de hele dag thuis hoor....

met mooi weer veel fietsen.
Heb nog een project af te ronden met mn ex, dus we zijn zeker on speaking terms.
Ook zit ik bij de Brijder, er is dus wel een vorm van begeleiding
Alleen zoek ik nog een goede psych waarmee t klikt

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Dat is al een hele geruststelling Jan dat je nu een psych. zoekt. Heb je daar al eerder ervaring mee? Ik bedoel had je toen het gevoel dat je daar iets ee opgeschoten bent? Dan heb je tenminste een houvast joh.
Heb je ook nog hobby's buiten fietsen? Misschien een teamsport?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

• Nieuwe aanmaken...