Spring naar bijdragen

zondag 6-6 2010


igor

Aanbevolen berichten

  • Antwoorden 349
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

ik zat net terug te lezen en vindt het zeer triest dat BEKKIE zich niet meer durft te uiten op het forum.

dus bij deze wil ik vragen als jij degene bent die een bekende is van bekkie, meld je dan even bij haar dit is echt niet grappig.


marjo schitterend wat je gisteravond schreef

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goeie zondag ochtend Hannah1, filippa, igor en iedereen die later inlogt. Heb precies weer veel gemist, dus het zal bijlezen worden, ALS ik er geraak tenminste. Soms is het zoveel en het internet is hier aan de trage kant.
Bekkie heeft le lang geleden eens een pb gestuurd om me een hart onder de riem te steken, dus ik hoop dat ik dat plezier kan weerkeren. Ik weet echter niet wat er gebeurd is.
Flip, beter ze op vroege leeftijd al leren zwemmen hé ;)
Hier is het gebeurd, de slechte weersperiode is voorbij, zon volop, en we gaan het weten !!!
:rose:

:moon: I Just Love the Smell of Sunshine in the Morning :present::moon:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ja dat wel Igor, het kroos lag op zijn vacht, hi hi !!

Ik de achtertuin in een beetje afgespoel en drooggewreven,
valt de achterdeur in het slot gevallen ik dus op de deur tikken, na
10 minuten komt dochterlief de trap af, wat doe
jij nou??? En het is pas half 8, pfffooeee !!

Morguh Wilrijk

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Gek igor, ik wou ook eerst al zoiets schrijven over een "waterhond" :D

Ja hoor Flip, morgen en vandag zeker wel, want het is hier lang niet zoals in vorige jaren naar het schijnt. Onze laatste 2 dagen beginnen en het ziet er supergoed uit. Ik hou een beetje :rose: over voor jullie hé, ik ben geen slokop ;)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Thanx igor, ik zal eens vlug even bijlezen, en de zon neem ik voor een stukje mee naar huis hoor. Is het niet in zijn geheel, dan zit ze in mijn hart, eender hoe, ze komt er aan :D
Hop Flip, vlug de douche in en koop een paar zwemvliezen voor je pup hé ;)
Dar, je koffie, hetzelfde als anders ? :)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ja hoor, soms zijn die verkooppraatjes echt niet te doen. Tot bijna aan het agressieve toe. Je moet gewoon keihard bij je standpunt blijven of zelfs gewoon maar inhaken, anders houden ze je toch aan de lijn.
Griekse koffie is mij wat te straf hoor Dar, liever een goeie oploskoffie "cappuchino style". Gaat er altijd lekker in, maar voor jou loop ik even terug naar de winkel ;)
Bruin tja, ik bruin snel, algoed, maar de laatste dagen was het hier geene vette. Vandaag en morgen wel dus. Goed insmeren, mijn bootje op en scheuren met dat ding. Ergens landen, zwemmen, eten en zonnen zullen van de partij zijn. Ik reken er op dat deze laatste twee dagen alles gaan goedmaken (allez ja, zo slecht was het nu ook weer niet hoor!)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ook allemaal een heel goeie morgen....
Heb al lekker in de tuin in de zon mijn eerste bakkie koffie op.
Onweer ???? yeggg, hoopte op ook vandaag een helemaal mooie dag, affijn, wie weet ontspringen we de dans wel weer, er klopt zovaak niets van de voorspellingen....

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Klinkt allemaal heerlijk relaxt Wilrijk.
Hier begint het te betrekken in het westen van het land.

Dar ik heb eens meegedaan aan zo'n internet-enquete waar je leuke prijzen mee kon winnen. Daarbij moet je dan ook een hele lijst invullen van dingen waar je al of geen interesse voor hebt. Nou heb ik voor de meeste dingen die ze aanbieden geen interesse. En dan toch nog word je om de haverklap opgebeld door instellingen en bedrijven waarbij je duidelijk "nee" hebt ingevuld. Het is nu weer over gelukkig. Ben er ook vrij gemakkelijk in geworden: "Wie zegt u? Oh, ja, haha, dat was van die internet-enquete, nee hoor, bedankt, geen belangstelling. Dag!"
Maar goed dat je even zegt, dat mocht je per ongeluk toch overdonderd zijn, je nog bedenktijd hebt.

Goeiemorgen trouwens, iedereen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Morguh Vie en Dar, ook Bol en Yvonne natuurlijk !

Ben zo brak als of ik een nacht heb doorgehaald, maar
wel lekker fris en fruitig onder de douche vandaan.
En natuurlijk ligt de pup weer prinsheerlijk te slapen !

Ga ff koffie zetten, moeders komt rond 10 en ontbijten
dus dat moet ik ook nog doen, croissantjes, eitje erbij
harde broodjes, jammie heb nu al honger :)

Vanmiddag via MP een reisbench gekocht dan kan de
pup mee in de auto want op schoot is een drama,
wil er echt ff uit.
Over twee weken puppiecursus dus dat is dan wel
handig, voor een prikkie.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Vervelend he Dar , dat je dan toch weer in de pen moet klimmen om zoiets ongedaan te maken.
Moet eerlijk zeggen dat wij sinds we ons bij het 'bel-me-niet-register' hebben aangemeld helemaal nergens meer last van hebben.

En, iets heel anders dus, wat naar voor Bekkie ....
Wat moet je je dan ellendig voelen, voor je gevoel kan dat dus iedereen zijn in je omgeving. bah.

Is de boel bij jullie al aan het betrekken Vie?,
nou dan moet ik toch nog maar even van genieten....

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

×
×
  • Nieuwe aanmaken...