PROUD2BME Geplaatst 7 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 7 juni 2010 Nu ben ik eg weg hoor hihi!!!!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 7 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 7 juni 2010 Mijne ook. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 7 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 7 juni 2010 Yajala en Borgeweldig meidendat na deze zware tijdende zon weer gaat schijnenYa als een Phoenix zal jullie nieuwe project herreizen, mooier dan ooit!en Bor meis, wat zul jij blij zijn weer volop zelf voor jullie zoon te mogen zorgenWoman blijf je wel jezelf zo? Geen La Paay worden he, dat staat je niet. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Otje Geplaatst 7 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 7 juni 2010 ZoMn boiler is nu eindelijk helemaal goedDroog en veilig. lang leve de boilerbuurman Nu rusten, want vanavond mn eerste yogasessie. xx Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
VM1 Geplaatst 7 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 7 juni 2010 Hoi allen,Ik vraag het hier ook nog maar es. Is het mogelijk (is wat ze me hier vertellen) dat er 12juni geen treinen zijn van Rotterdam naar Den Haag?????Tips??? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
jacc Geplaatst 7 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 7 juni 2010 VM: www.ns.nl kan je alles op vinden, heb even snel gekeken en zie geen rare dingen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
VM1 Geplaatst 7 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 7 juni 2010 Thx. Jacc!! Der zijn dus treinen genoeg heb ik gezien. Blijkbaar geeft de Belgische site alleen de thalys en zo.pffffff . Paniek voor niks dus!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
jacc Geplaatst 7 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 7 juni 2010 Soothe: Ik wil beslist niet meer en daarom is het nu ook weer gewoon verder gaan, bek op het stuur.. Ik vond alleen dat ik het wel even moest melden, ook voor anderen die misschien dachten zoals ik gisteren dacht van och, wat maakt het uit.. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
smart Geplaatst 7 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 7 juni 2010 Oooooohhh, ik moet ineens heel erg denken aan Alf, met een hele dikke kwijlende baby op schoot!Hahahahahaha.... zijn er ergere dingen denkbaar?? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
VM1 Geplaatst 7 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 7 juni 2010 hahahaha Cathy, ik zag het ook al zo voor me. Het heeft me zelfs van m'n werk gehouden. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
smart Geplaatst 7 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 7 juni 2010 Ben jij er ook weer Jacc?Ik ben nog in pyama, och schandelijk hè.Nu eerst een bak rijstepap naar binnen werken, en dan maar es douchen.Ik heb de kachel aan. En jullie ?:$ Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
VM1 Geplaatst 7 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 7 juni 2010 Jacc, ik wil toch nog ff zeggen dat, ook al reageer ik niet steeds, en miss. ook niet altijd op de juiste manier, dat ik altijd veel aan je berichtjes heb, van in't begin al!!!Hier terug een klein zonnetje Cath. vanochtend wel weer de verwarming. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
smart Geplaatst 7 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 7 juni 2010 Hier trok het net een beetje dicht, alsof er zo weer regen aankomt.Lig je op schema met je werk VM? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
VM1 Geplaatst 7 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 7 juni 2010 Lijstjes waar ik overzicht over heb he Cath. Ik wil voor de grote vakantie zoveel mogelijk gedaan hebben.Mare, plannen en overzicht, pffffffff, soms moeilijk hoor. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
smart Geplaatst 7 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 7 juni 2010 Had je het dan over je vertaalwerk? Of over je huishouden ?Of beide? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
VM1 Geplaatst 7 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 7 juni 2010 Alles !!!!!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
VM1 Geplaatst 7 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 7 juni 2010 Hoe gaat het met jou nu Chaty, alles terug een beetje onder controle??? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
smart Geplaatst 7 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 7 juni 2010 Eumh.... nee. Niet adb... en zoiets als een heeeel rekbaar elastiekje wat nog maar steeds niet echt knapt.Vandaag dus een rustdag.... om dat knappen uit te stellen.Ik klink hoop ik niet al te dramatisch? Maar het zou wel wat beter mogen, ja.En VM dat adb, lukt jou dat een beetje? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
VM1 Geplaatst 7 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 7 juni 2010 Vaak wel, soms met HEEEEEEEEEEL VEEEEEEEEEEL moeite!!Nooit gedacht dat het toch wel echt zo speelt!!Gremlins zijn vreselijk!!!!!!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
smart Geplaatst 7 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 7 juni 2010 Gremlins sussen mij in slaap.....Enne, de woorddomino wordt me te moeilijk hoor!Dus als er makkelijkere woorden komen ben ik wel weer van de partij!Ik ga ff wat anders doen.... heerlijk trouwens, van die vanillerijstepap!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
VM1 Geplaatst 7 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 7 juni 2010 Met een beetje safraan Cathy, een beetje safraan vooral! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
jacc Geplaatst 7 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 7 juni 2010 VM: ik weet niet of je Niknok nog dagelijks spreekt maar kan je hem dan vertellen dat vandaag het 4e nieuwe seizoen van The Wire weer begint op 13th street? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
VM1 Geplaatst 7 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 7 juni 2010 Ja, Jacc. ik spreek hem nog dagelijks en zal het zeker zeggen!!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
VM1 Geplaatst 7 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 7 juni 2010 PP, voor je weer weg bent, dat je maar weet dat 1 van de eerste dingen die ik doe als ik inlog, is om te kijken wat voor moeilijks je in petto hebt op mijn geliefde domino!!Thx. (ook op DD) voor je, voor mij belangrijke bijdragen!Ik ben niet iemand van veel woorden en knuffels enzo, maar allez dan, Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
jacc Geplaatst 7 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 7 juni 2010 Ik ga eten, beetje vroeg maar heb nu trek, tot later... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden