Alf Geplaatst 8 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 8 juni 2010 Morge allenBolhoe is het afgelopen met de downloadprofessor? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Emmaroos Geplaatst 8 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 8 juni 2010 Goedemorgen allemaal,Net de draad van gisteren en vandaag gelezen.Het is hier stralend weer en ik ga zo de was even ophangen.Verder geen nieuws. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 8 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 8 juni 2010 Goeie morgen Heer Alf. Ja gisteren heb ik wat geleerd over up en downloaden. Verschillende manieren van downloaden en welke afkortingen die je wel of niet kunt gebruiken om films games en muziek op d.v.d. te zetten. Het eigenlijke branden en uitpakken komt de volgende keer aan de beurt. Anders wordt Bol d'r bolletje overbelast. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 8 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 8 juni 2010 Hé hé Emmie niet zo vlug weer van alles gaan doen zeg. Ik ben zo benieuwd hoe het nu met je is? Gaat het weer een beetje beter met je? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Emmaroos Geplaatst 8 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 8 juni 2010 Bol, alleen maar was ophangen is niet veel toch?Nee, het gaat nog niks beter joh, ik heb gisteren de huisarts gebeld en ik heb nu 30 mg AD in plaats van 15mg.Nu maar afwachten toch? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
PROUD2BME Geplaatst 8 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 8 juni 2010 Goedemorgen allemaal!Net m,n meisje weggebracht voor haar eerste schoolreisje!Wat een spanning zeg,alleen die grote bus al! hihi!Mama kreeg er waterige oogjes van hihi!Hoe is je kraambezoek afgelopen Alfie?Alles schoon gebleven?hihi! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
sailor Geplaatst 8 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 8 juni 2010 opgravingen? dat leek /lijkt mij nog steeds het einde,maar ja de zee trok harder,misschien moet ik op zoek naar atlantis,lijkt mij wel een leuke combi!!en 40º of meer? heerlijk! goed voor mijn botten!caro,ik ben een beetje uit de koers,denk dat ik maar weer eens een weekje ga "logeren" in het "asiel"tis niet anders,zo in mijn uppie trek ik het niet helaas. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Alf Geplaatst 8 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 8 juni 2010 Voor degenen die gisteren mee hebben gedacht over mijn kraambezoekde volgende samenvatting:het was erg gezellig, het kind werd rondgedragen in een draagzak en bleef daar ook in. t Was bovendien beslist geen lelijk kind;). Kortom, t viel allemaal weer reuze mee. Ben alvast voorbereidvoor als ik over 9 mnd bij Yaj op visite ga..in het huis naast de nieuwe club... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
PROUD2BME Geplaatst 8 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 8 juni 2010 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Alf Geplaatst 8 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 8 juni 2010 Opgravingen?Voor opgravingen hoef je niet helemaal naar Israel, kun je ook naar Boldie heeft net haar halve tuin omgeploegd.Heb je niets gevonden onder de grond Bol?Een pot met goud? Morge ER Maar eens kijken wat de verdubbeling van AD je oplevert. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 8 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 8 juni 2010 Lieve Em. Wat duurt het toch allemaal lang meis. Weet je nu waar die sombere gedachten en gevoelens vandaan komen? Of is dat niet duidelijk? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 8 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 8 juni 2010 quote: Originally posted by: sailoropgravingen? dat leek /lijkt mij nog steeds het einde,maar ja de zee trok harder,misschien moet ik op zoek naar atlantis,lijkt mij wel een leuke combi!!en 40º of meer? heerlijk! goed voor mijn botten!Moet je dan niet in het Mid. zeegebied zijn? Richting Griekenland? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
sailor Geplaatst 8 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 8 juni 2010 quote: Originally posted by: CarolienOh jammer Sailor, waarmee vlieg je uit de bocht? nou doe eens een gok,dit is adb weet je wel!emmaroos, gewoon volhouden sommige AD hebben soms maanden nodig,bij mij moet het ook altijd snel snel maar heb nu na 10 jaar! eindelijk eens iets wat werkt na pakweg een maand of drie. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 8 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 8 juni 2010 Hahaha Heer Alfje. Ik heb ooit een oude munt gevonden. Heb hem toen aan iemand laten zien en nooit meer terug gekregen. Maar men mag komen graven hoor. Wie iets vind mag het houden. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Alf Geplaatst 8 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 8 juni 2010 Haha Caroja dat heeft ook door mijn hoofd gespeeld aan excuses, zeggen dat last hebt van onwillekeurige spierkrampen zodat je zomaar iets kan laten vallen...Waarom vragen vrouwen dat toch aan mannen?Mannen zijn jagers. ik weet niet of jullie gisteren tv hebben gekekenmaar er was sprake van een Vinexjager die een handboek heeft geschreven hoe je toch kunt jagen terwijl je in een Vinexwijk woont.Buitengewoon hilarisch, maar serieus bedoeld.Op jacht in de Vinexwijk, geweldig!vinexjager Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Alf Geplaatst 8 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 8 juni 2010 Tsja Bolik wil wel een kuil komen graven bij je maar ben bang om er zelf in te vallen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Emmaroos Geplaatst 8 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 8 juni 2010 Bol, ik weet waar het vandaan komt.Het is gewoon een verkeerde manier van denken. Ik kijk steeds maar wat ik niet kan en moet kijken wat ik wel kan.Maar iedereen heeft maar makkelijk praten denk ik dan.Ach het is ook allemaal zo moeilijk en als je dan depressief bent dan kun je ook niet normaal denken, ik niet tenminste. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
zoermuis Geplaatst 8 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 8 juni 2010 Emma, ik wil je niet nog somberder maken maar ton ik tijdelijk mirtazipine heb gebruikt vertelden ze mij erbij dat het 6 tot 8 weken duurde voor je resultaat zou merken. Dat is nog ff he? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 8 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 8 juni 2010 Ja ja Alf, wie een kuil graaft voor een ander??????? wordt moe. quote: Originally posted by: AlfTsja Bol ik wil wel een kuil komen graven bij je maar ben bang om er zelf in te vallen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Emmaroos Geplaatst 8 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 8 juni 2010 Nou, dat duurt dan lekker lang allemaal.Ach, ieder mens is weer anders zo ook de reacties op medicijnen.Ik merk het vanzelf. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
smart Geplaatst 8 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 8 juni 2010 Goeiemorgen allemaal,Nou Alf: bier brouwen in de garage? Kaas maken van moedermelk?Hopelijk is dat allemaal met een vette knipoog!De oertijd is voorbij!! Geen bloed meer aan de handen... geen struikroverstenue meer aan te hoeven...Keurig aan tafel eten met moeder de vrouw en alle 12 kindertjes....Er is wel wat veranderd toch?? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 8 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 8 juni 2010 Ja Em. dat is het vervelende van een depressie. Je denkt zo negatief. Ikzelf voel vaak dat het een opeenstapeling is van negatieve gedachten die je dagenlijks ook hebt maar wat niet op valt omdat er ook positieve gedachten zijn. Dat houdt elkaar in evenwicht. Maar het stapelt zich bij mij wel op en wordt dan zo zwaar op een gegeven moment. Dan komt het er bij mij uit en dan ga ik het pas merken.Heb wel ooit gehoord dat, als je medicatie gaat slikken, de klachten in het begin erger kunnen worden. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Alf Geplaatst 8 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 8 juni 2010 quote: Originally posted by: CarolienTja Alf de trotste ouders gaan er meestal vanuit dat niemand van hun kleine mooie spruit kan afblijven en iedereen hem/haar graag zou willen vasthouden. De vergelijking gaat ook op voor huisdieren mn honden en kattenDaarvan wordt ook geacht dat je het wel leuk zult vinden als ze tegen je opspringen, je overal besnuffelen, je aflikkenje broek openkrabben enz. Een afwijzing moet ook hier vaak met tact worden gedaan.Bij mij in de wijk lopen nogal wat van dit soort lelijke eenden rondKaapse eenden dus. Ik denk dat ik in dat handboek voor de Vinexjager eens ga kijken of deze stuitend leijke en hondsbrutale beesten ook smakelijk te bereiden zijn....Ze zijn in ieder geval makkelijk te vangen, ze waggelen bij wijze van spreken zo de pan in...null Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
smart Geplaatst 8 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 8 juni 2010 Hee Em! Doe je ook dingetjes waarbij je extra goed voor jezelf zorgt?Lekker in bad, boekje, en wat maar prettig is....? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Emmaroos Geplaatst 8 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 8 juni 2010 Dat is wel te merken Bol, nou ja.....Cathy, nee ik doe geen dingen die goed voor me zijn.De afgelopen tijd zat ik weer zo vaak in het ziekenhuis voor controles en dergelijke.Morgen moet ik naar het revalidatiecentrum om over werk te praten maar donderdag ga ik met een vriendin de stad in.Dat is dan wel weer leuk en vanavond ga ik weer naar koor.Ook kwam er een boek binnen van loB dus ga ik zo even in de tuin om te lezen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden