Vie Geplaatst 11 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 11 juni 2010 Ekstertje een Beagle is toch een hondje? Of bedoel je een bagel?Marjo je lijkt Nescio wel. "In welke eeuw leven we eigenlijk?" Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 11 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 11 juni 2010 nou een beagle is wel heel leuk, lekker eigenwijs. maar om te eten ? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 11 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 11 juni 2010 ik zal even een warme choco maken zodat je wakker kunt worden.marjo werk ze Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vie Geplaatst 11 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 11 juni 2010 Dag dag Dar. hoe is jouw vandaag op een schaal van 1 tot 10? Die warme choco bewaar ik even tot over een half jaar. Het is reeds 20 graden (boven nul, hihi), de vlammen zouden je toch uitslaan bij warme chocolademelk? Bèn ik nog niet in de overgang, zou ik het spontaan worden Heej, rustig ochtenddraadje deze morgen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 11 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 11 juni 2010 Goeiemorgen allemaal,Ik ben sinds gisteravond helemaal con spiritodankzij jou Vie:D Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 11 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 11 juni 2010 mogge bor,beetje geslapen? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 11 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 11 juni 2010 goede morgen,Bor en heb je goed geslapen, in je eigen bed?hebben jullie het weer bijgelegd? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 11 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 11 juni 2010 Ohh niet goed kunnen slapen is verschrikkelijkIk heb wel goed geslapen, maar zoals elke werkdag, veel te weinig Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 11 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 11 juni 2010 Lieve luitjes,Ik wens iedereen een fijne vrijdag.Maak er voor zover mogelijk een goeie dag van.Ik ben er weg van Laterzzzzzzz Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vie Geplaatst 11 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 11 juni 2010 Dar met jouw posting moet ik meteen denken aan dat chanson: Cent mille maisons, van Friede Bocarra ofzoiets. De een wil dit, de ander dat, die heeft hier behoefte aan, de ander weer aan wat anders.Maar jij gaat jouw dag maken, en dat is altijd een goed idee.Witte, wat leuk dat je dat nog hebt gelezen, van con spirito. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
dhen Geplaatst 11 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 11 juni 2010 Mooi om te lezen, Wing, het binnen-buiten proces. Toch kon je nooit in deze vorm naar buiten als je een niet een tijd binnen was geweest en ook nu blijft kijken wat buiten met binnen doet? Tenminste zo ervaar ik het wel ongeveer, en moe word ik er ook van maar er is geen andere keus, niet meer, dan zou ik binnen weer tekort doen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
dhen Geplaatst 11 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 11 juni 2010 Ik vind dat afkicken en helder in het leven gaan staan ergens een mooi proces. Ik verbaas me over een stuk zelfhelend vermogen. Het is jammer dat mensen via oneerlijkheid en/of moddergooien zichzelf zo in de weg staan naar hun herstel. Wat dat is uiteindelijk het enige wat je bereikt volgens mij; je kunt niet helen als je niet eerlijk bent. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 11 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 11 juni 2010 Goeie morgen Lieverds. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 11 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 11 juni 2010 ik ga wat doen. tot latersszzz maak er een mooie dag van allemaal Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ekstertje Geplaatst 11 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 11 juni 2010 Vie: Yep, bedoelde bagel:$ Zei al: was nog niet wakker;) Ik ga het toch maar ff veranderen, zie er anders zo blond uit... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
BamBam Geplaatst 11 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 11 juni 2010 quote: Originally posted by: dhendroIk vind dat afkicken en helder in het leven gaan staan ergens een mooi proces. Ik verbaas me over een stuk zelfhelend vermogen. Het is jammer dat mensen via oneerlijkheid en/of moddergooien zichzelf zo in de weg staan naar hun herstel. Wat dat is uiteindelijk het enige wat je bereikt volgens mij; je kunt niet helen als je niet eerlijk bent. BB says: Sa ist mar krekt!Heb een fijne dag allen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
blondie6173 Geplaatst 11 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 11 juni 2010 Goeiemorgen iedereen,Hier een stuk in de dag geslapen........... Lag al om 21.30 uur op bed en vanmorgen fris en fruitig opgestaan...Voel me al een stuk beter, door de AD ophoging kan het nog niet zijn, maar heb voor mijzelf besloten nu eindelijk eens voor mijzelf te kiezen....Vriend gisteravond heftig aangesproken op zijn gedrag, is net of ik een kind erbij heb gekregen en zal moeten veranderen anders ga ik zelf alleen met mn kids verder...Geen idee of ik tot hem doorgedrongen ben, maar gaf effe wat rust bij mij...Zo en nu effe koffie !!!Nog verse jus over ? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
blondie6173 Geplaatst 11 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 11 juni 2010 Bor ?Hoe is het nu met je ?Al een idee hoe je het aan gaat pakken met je zoontje en de BJZ...?????Voel mezelf machteloos ten aanzien van jouw problemen, daarbij vallen die van mij in het niets....Kanjer ben je, dat je dit alles zo doorstaat... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 11 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 11 juni 2010 Morning BorrieLas net dat je niet goed geslapen hebt. Vreselijk is dat hé? Ja toch maar proberen om vandaag ff plat te gaan, ook al lukt dat misschien moeilijk. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 11 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 11 juni 2010 Wat raar hé Blondie dat wij vrouwen vaak het gevoel hebben dat mannen zich als kinderen gedragen. Wat is dat dan? Hoe gedraagde jouw vriend zich dan? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vie Geplaatst 11 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 11 juni 2010 Nou Ekstertje, je hebt me in elk geval wel geïnspireerd tot het gaan maken van clotted cream. (De echte Britse versie)En eh, ik ben hartstikke blond hoor! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Burchill Geplaatst 11 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 11 juni 2010 Goedemorgen allemaal,Ik ga even bijlezen. Helaas is de koffie al op en 'Goedemorgen NL' was voor het laatst:huh:Zal het missen. Wat een spannende 2K2010 nietwaar?tot later. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
blondie6173 Geplaatst 11 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 11 juni 2010 quote: Originally posted by: borretjeBlondie; Zo'n kanjer ben ik momenteel helemaal niet. Ik ben n.l. behoorlijk depri en chagarijnig de laatste tijd, en dat kunnen we nu net niet gebruiken.. lieverd, voor mij ben en blijf je een kanjer...Depri, ken het gevoel en jij ook ... Maar je bent wel een van de kanjers die mij er eergisteren doorheen hebben gesleept...Knuf en Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Moby Geplaatst 11 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 11 juni 2010 Good morning,Onrustige nacht. Te veel adrenaline. Verder wel goed Goede dag allemaal!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ekstertje Geplaatst 11 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 11 juni 2010 Borretje:Heeft je man nog Valeriaan voor je gehaald bij de drogisterij? Misschien helpt het wat tegen je stress en prikkelbaarheid? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden