Spring naar bijdragen

maandag 14-6


igor

Aanbevolen berichten

  • Antwoorden 268
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Ja, ik weet het wel Caro, en ik vraag ook niets.
Wat ik heb, is wat ik heb gezocht, en het klaart wel uit. Ben alleen een beetje boos op mezelf omdat ik niet heb gedaan, wat ik dacht te kunnen doen. Never mind.
Heb je de mails nu nog van mijn poesje Bazma ?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Point taken Caro ;):sun:
Afin, de gecastreerde kater is hier ook van de partij. Het beestje is ongelooflijk gelukkig en heeft geen zorgen. I wish
Even in de douche een transformatie ondergaan en the new me tevoorschijn toveren. Tot seffes iedereen :heart:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goeiemorgen allen!

Wil, wat een ellende hè. Je neemt er eentje... want dat kan wel denk je. En eer je het weet zit je toch weer door te drinken...
Ja, da's echt het probleem: die eerste is dus al het probleem.
Heb je vandaag een vrije dag Wil?

Bol, het is nog fris buiten nu. Lekker eventjes graven en straks als het warmer wordt maar in de zon gaan liggen die ze hebben beloofd!

De draad van gisteren heb ik ook doorgelezen.
Ik voelde weinig trek om mee te doen. Maar uit ervaring weet ik dat het heel erg leuk kan zijn om een avondje te geiten.
Het is ook een manier om je het forum eigen te maken, om mee te willen doen en onder de mensen te komen. Ik snap het wel.
Geen verder commentaar dus.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Owright :D Thanx Bor !

Ja Cath en het steeds opnieuw denken hé :huh:
Niks aan te doen, de goede draad terug even opnemen en we gaan er weer tegenaan. Een vrije dag is het half om half, ttz, tussendoor wat werk verrichten, maar niks dringends.
Douche gepakt en ben alweer (bijna) frisse man. B)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Even wat over mezelf.

Er ligt een voornemen het in alle opzichten wat kalmer aan te gaan doen.
Ik ben vrij somber op het moment, heb ook weer ruzie gemaakt met mijn vriend; wanneer het nu buigen of barsten wordt... de tijd zal het leren.
Zoals het nu is lukt het me amper om me naar de sportschool te slepen; een drempel die ik toch moet nemen, ofwel een lange wandeling.
Ik voel me heel erg onbegrepen, en ben geneigd dan maar in een hoekje te blijven zitten. Die stagnatie is vanuit de somberheid, maar ik wil geen slachtoffer zijn dus moét eruit klimmen.

Ik voel mee met Flip. Sterkte meid!!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Oei Cath, buigen of barsten ? Dan is het al een tijdje bezig veronderstel ik ? Eens goed uitlopen kan wonderen doen. De zon schijnt, alles ziet mooi groen, vogeltjes in de lucht. Je hebt alles mee om de somberheid te laten vervagen. Ga ervoor !!! :heart:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

quote:


Originally posted by:
cathy56

Even wat over mezelf.




Er ligt een voornemen het in alle opzichten wat kalmer aan te gaan doen.


Ik ben vrij somber op het moment, heb ook weer ruzie gemaakt met mijn vriend; wanneer het nu buigen of barsten wordt... de tijd zal het leren.


Zoals het nu is lukt het me amper om me naar de sportschool te slepen; een drempel die ik toch moet nemen, ofwel een lange wandeling.


Ik voel me heel erg onbegrepen, en ben geneigd dan maar in een hoekje te blijven zitten. Die stagnatie is vanuit de somberheid, maar ik wil geen slachtoffer zijn dus moét eruit klimmen.




Ik voel mee met Flip. Sterkte meid!!



WAT 'N MOED om dat zo op 't forum te zetten.Pet, zelfs Hoed af!

Het hele leven leidt tot niets, maar waarom zou je er niet zoveel mogelijk van genieten?
Ik kan ook zo'n somberaar zijn, en als dan de versnelling in de vooruit schiet ben ik weer geheel anders. Of toch niet?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goedemorgen

Het is vandaag!

Ik voel me weer zachter worden
Hoop dat ik dat binnenkort ook
weer eens kan verwoorden..

Ik moet gewoon mezelf
mijn eigen gang laten gaan

Cathy :heart:
Mooi verwoord
ook bij wie-is-wie!

Ik voel me er weer
achteraan hobbelen
Wacht te lang

Nu weer weg.. :D

Liefs!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goedemorgen!

Heb net de draad van gisteren gelezen en kan me Marike helemaal voorstellen, voor mij voelt dat ook zo. Ik ga er niet doorheen met een serieus bericht als anderen lol hebben, dat voelt dan alsof ik andermans vrolijkheid kom verstoren en kan mij voorstellen dat het goed doet om gewoon eens lekker luchtig lol te hebben. Ik heb dat voor mezelf opgelost door serieuze vragen overdag te posten en als er niet op wordt gereageerd doe ik het de volgende dag gewoon nog een keer:D.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hier nog iemand met een dochter met 30-minutenrooster.

Volgens mij willen de leraren zélf vandaag vrij om naar voetbal te kijken :o

Nou ja, ik mag gewoon aan het werk. Mijn uren tellen nog steeds voor 60 minuten :(

Gelukkig houd ik niet van voetbal. Ik hoor vanavond op het journaal wel hoe Nederland het heeft gedaan. :)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Wat lief.... Marjo en Haddock!

Ik kon ineens spontaan in huilen uitbarsten.... zo lief als er herkenning is en meeleven.
Had ik ff nodig.

Ja ik kan ongelofelijk somberen....
Alle tranen zijn er dan ook nog niet uit ....... maar heel erg bedankt voor de steun !:rose:


xxx

Marjo: niet wachten... ik snap wat je bedoelt denk ik..... :heart:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

×
×
  • Nieuwe aanmaken...