Sara Geplaatst 23 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 23 juni 2010 Hey Desi gaat het een beetje? ennuh..............STRIJKEN???Pffffffffff doe maar kalm aan.Ben zelf ooit heel hard op straat gevallen (NEE niet dronken, hond werd aangevallen), had bloeduitstorting met liter vocht in been dus kan met je meevoelen AUTSCH!Zo, nu ga ik ook ff boodschapjes halen en mss ff langs crematorium plantje bij paps en mams water geven, zal daar ook wel droog zijn (hm, tja, nu komt er een rare associatie op). Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 23 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 23 juni 2010 Weet iemand hoelang de operatie van Alf duurt? Had ik niet ooit in het verleden gehoord dat dat 3 uur was? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Otje Geplaatst 23 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 23 juni 2010 Bolletje, ik had het idee dat het beter ging, maar nu heb ik haar een pipetje gegeven en nou begint het weer. Het is wel iets minder hoor. maar wel de laatste keer dat ik een pipetje geef. Voortaan gewoon de vlokillpil, die krijgt ze dan in vervolg als ik Zowie er ook eentje geef. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Otje Geplaatst 23 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 23 juni 2010 Tasseke ik ben de hele middag thuis, dus als je wil komen is dat prima. Ben in dubio waar ik nu moet slapenIk slaap dus nu in de dansruimte, maar die wil ik natuurlijk vrij hebben. In de slaapkamer is het bloedjeheet en daar lekt het. Ik kan natuurlijk in mn atelier gaan slapen. Dat is wel een goede tussenoplossing. Nou dat dan maar doen dan......Jeemig als ik geweten had dat nuchter leven zo leuk was had ik het veel eerder gedaan Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 23 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 23 juni 2010 Ja dan heeft het misschien toch te maken met een allergie voor dat vlooienspul. Komt ze wel eens buiten? 't Is jammer dat katten geen ui of knoflook lusten anders was het probleem opgelost. Daar houden vlooien n.l. helemaal niet van.Wat je eens zou kunnen proberen is ze met een halve ui in te smeren. Gewoon over haar haartjes heen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Otje Geplaatst 23 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 23 juni 2010 Dat is een goed idee, bolletje dat ga ik zeker doen. maar gaat ze dan niet nog heftiger poetsen ?Als het mooi weer is zit ze lekker op het balkon in het zonnetje. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
VM1 Geplaatst 23 juni 2010 Auteur Rapport Share Geplaatst 23 juni 2010 Voor Alf. :present: :present: :present: :present: :present: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
blondie6173 Geplaatst 23 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 23 juni 2010 ALF : Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
blondie6173 Geplaatst 23 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 23 juni 2010 En effe bijlezen,Hier afspraak met psych afgezegd... Vannacht niks geslapen... Gremlins all over, maar wel weggeschopt !!!Pfffff...wat een verschil met gisteren en dat met het mooie weer van vandaag... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 23 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 23 juni 2010 Alf. Voor jou . Over niet al te lange tijd is het gebeurd en kun je opgelucht adem halen. Voortaan ook s'nachts. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 23 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 23 juni 2010 Woman, maar dan heeft ze dat vlooienspul toch niet nodig? Als Jowie dat spul heeft komt er toch geen vlo meer binnen? Misschien zou je gewoon eens kunnen kijken of het wel echt nodig is.Blondie je bent geweldig. Misschien gaat het slapen vannacht wel weer wat beter. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
smart Geplaatst 23 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 23 juni 2010 Alf:heart: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
blondie6173 Geplaatst 23 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 23 juni 2010 Thnx bol, al voel ik me niet zo geweldig als dat ik doe voorkomen... Maar ga zo toch effe de tuin in, verzetten van gedachten en wegschoppen van gremlins......grrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 23 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 23 juni 2010 Alf en nu is het gesnurk afgelopen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
blondie6173 Geplaatst 23 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 23 juni 2010 Nog effe ...Dees, wat rot voor je !!!Maakte ons gister al zorgen om je, dus een beetje lullig, maar ben blij dat je niet aan de boose bent gegaan !!! voor je billetjes;) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 23 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 23 juni 2010 zo even naar een verjaardag. nee ik drink niet. kan niet want ik moet rijden tot laterssszzz Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jannigje Geplaatst 23 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 23 juni 2010 Alf, ik log ook even voor je inSTERKTE! Ik hoop van harte dat je operatie succes heeft Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
will Geplaatst 23 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 23 juni 2010 Ik heb net Alf even aan de telefoon gehad. Neen hoor, maar ik hoop voor het beste en een snel herstel.......ALFIEEEEE het gaat je goed Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
smart Geplaatst 23 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 23 juni 2010 Wil, je bent leuk!!!!!!!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 23 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 23 juni 2010 Harige Alf, doe datte goe! Ff binnenspringen..baas is weer ff weg..Het is hier verdikke warm. Straks na het werk terrasje met oudcollega! Eens lekker bijkeuvelen Hey wil je was daarstraks al weg en hebt mijn vraag wellicht niet meer gelezen. Heb jij bekkie gisteren nog gesproken? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 23 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 23 juni 2010 oooooooooowwwhh ik lees het antwoord pas nu wil Een ijsje mag ook, na het schilderen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
will Geplaatst 23 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 23 juni 2010 Mmmjjaja, dat zal wel Vond het zelf ook een goede, en dit weerspiegeld hoe ik me momenteel voel.......super dus, ondanks slechte nachtrust. Strakjes weer nachtje op, pffffff.Pas op voor de baas hé fleurtje Bekkieeee waar zit je meisje ?? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jannigje Geplaatst 23 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 23 juni 2010 Ik ben weer weg, zit ook op het werk Jammer met dit weer Fijne dag allemaal, tot later Geniet van het mooie weer Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 23 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 23 juni 2010 Balen hé jannigje!! tot laters Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
will Geplaatst 23 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 23 juni 2010 Jannigje, werk ze en mag het een troost zijn, ik zit ook binnen te werken hoor Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden